بدترین پیش بینی های رمز ارزی

وب سایت U.Today در حال بررسی برخی از بدترین پیش بینی های رمزارزی است که توسط تحلیلگران، اینفلوئنسرها، معامله گران و مدیران صندوق ها انجام شده است.

بدترین پیش بینی های رمز ارزی
کدخبر : 4021
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

بسیاری متقاعد شده بودند که اولین میزبانی میلیاردر ایلان ماسک در برنامه شنبه شب، قیمت دوج کوین را افزایش می دهد. اد مویا، تحلیلگر بازار در Oanda، به CNN گفت که ارتش دوج کوین انگیزه خواهد داشت تا این سکه میم را به رشد بالاتری برساند:

“ماسک بدون شک طرحی در مورد رمزارزهاخواهد داشت که احتمالا طی روزهای آتی در فضای مجازی پخش خواهد شد و ارتش متشکل از پیروان او را تشویق می کند تا قیمت دوج کوین را به اوج جدیدی برسانند.” اما برخلاف انتظارات، دوج کوین در طول حضور ماسک در برنامه SNL شروع به سقوط کرد.

سقوط بیت کوین به 10000 دلار (اسکات ماینرد)

در ماه ژوئن (خرداد)، اسکات ماینرد از گوگنهایم پیش‌بینی کرد که 10000 دلار می‌تواند “کف واقعی بیت‌کوین” باشد، اما خرس‌ها نتوانستند پادشاه رمزارز را به زیر 28500 دلار برسانند.

بیت کوین با پایان سال 2021 به بالای 100000 دلار می رسد (تام لی)

تام لی از Fundstrat بارها در سال جاری گفته است که بیت کوین تا پایان سال 2021 (10 دی) به بالای 100000 دلار خواهد رسید.

علیرغم اینکه تحلیل او اشتباه بود، اکنون نیز انتظار صعود این رمزارز پرچمدار به 200000 دلار در سال 2022 (1401) است.

اتریوم امسال به 10000 دلار افزایش می یابد (مگان کاسپار)

مگان کاسپار، یکی از بنیانگذاران Magnetic، در مصاحبه ای با یاهو فایننس، پیش بینی کرد که اتریوم تا پایان سال به 10000 دلار خواهد رسید.

شیبا اینو به سمت صفر می رسد (پیتر مالوک)

در اوایل نوامبر (اواسط آبان)، پیتر مالوک، مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی و مشاور سرمایه گذاری Creative Planning، توئیت کرد که شیبا اینو به صفر می‌رسد. این پیش بینی کمی دور از ذهن بود زیرا شیبا با وجود ریزش قیمتی قابل توجه، سیزدهمین رمزارز بزرگ از نظر ارزش بازار می باشد.

اتریوم امسال بیت کوین را از نظر حجم بازار رد می کند (آدام کوکران)

طرفداران اتریوم امسال کمی بیش از حد هیجان‌زده شدند، زیرا بر این باور بودند که اتریوم بیت کوین را از نظر حجم بازار رد میکند. در اوایل ماه می (اواسط اردیبهشت)، آدام کوکران، گفت که او “بسیار مطمئن است” که اتریوم در صورت ادامه روند صعودی، بیت کوین را رد خواهد کرد.

مدل انباشت به جریان (PlanB)

پس از اینکه بیت کوین تا حدود 50 درصد نتوانست به هدف خود برسد، مدل تأثیرگذار انباشت به جریان در اوایل دسامبر (اواسط آذر) مضحکه ی جامعه رمزارزها شد. با این حال، PlanB، تسلیم نمی‌شود و ادعا می‌کند که بیت کوین همچنان در باند پایین این مدل معامله می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه