بیانیه تند ماکان‌بند علیه مینا وحید

گروه ماکان بند، شب گذشته و پیش از آغاز کنسرت‌شان، نسبت به حرکت ناشایست خانم بازیگر در کنسرت ۶ دی واکنش نشان داد.

بیانیه تند ماکان‌بند علیه مینا وحید
کدخبر : 3993
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مینا وحید بازیگر کم حاشیه سریال جزیره با حرکات جنجالی در کنسر ماکان باند به بازیگر پر حاشیه امروز در فضای مجازی تبدیل شده است.به تازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که به حضور مینا وحید در کنسرت ماکان بند اشاره  دارد و  مینا وحید با رفتاری نامناسب و دور از شئونات اسلامی حرکات جلفی را به نمایش می گذارد که واکنش بسیاری از طرف کاربران فضای مجازی داشته است. خیلی از کاربران معتقدند که این رفتار و پوشش مینا وحید باعث توقیف فیلم جزیره می شود.

مینا وحید

در یکی از اجراهای اخیرِ ماکان بند، یکی از بازیگران حاضر در سالن، (مینا وحید)  حرکتی را انجام داد که خبرساز شد.

گروه ماکان بند شب گذشته نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و امیر مقاره در کنار دیگر اعضای ماکان، متنی را خواند که در راستای انتقاد از حرکت خانمِ بازیگر در کنسرت‌شان بود.

همچنین موسسه برگزار کننده کنسرت‌های ماکان بند اعلام کرد:متاسفانه در حین برگزاری کنسرت گروه ماکان در تاریخ ششم دی ماه سال جاری شخصی عملی خلاف عرف برگزاری کنسرت، همه مارا متاثر کرد.

بدیهی است هرگز این رفتار نه تنها مورد تایید گروه ماکان نبوده و نیست، بلکه به شدت آن را تقبیح و محکوم می‌نماییم.

پر واضح است که رفتار این شخص در کنترل هنرمندان گروه ماکان و عوامل برگزاری نبوده است.

جلف‌بازی منشوری مینا وحید در کنسرت

مینا وحید از جمله بازیگران خوب کشورمان است. متأسفانه رفتارهای هنجارشکنانه او در کنسرت ماکان بند، مایه تعجب شده است. خوب است بازیگران و سلبریتی های محترم همواره بر مدار قانون و اخلاق حرکت نمایند و موازین اسلامی را حداقل تا زمانی که بین مردم محبوبیت دارند و در کشور عزیزمان ایران هستند، رعایت کنند.

مینا وحید کیست؟

مینا وحید بازیگر ایرانی متولد 17 مرداد سال 1366 در شهر رشت است و مدرک کارشاسی ازشد تئاتر و بازیگری را دارد. او به دلیل بازی در فیلم دوران عاشقای به کارگردانی علیرضا رئیسیان که کانداد ده سیمرغ بلوزین از جشنواره فیلم فجر شد معروف شد و سپس با بازی در سریال شهرزاد بیشتر دیده شد.

او در فیلم کفشهایم کو و هایلایت هم بازی کرده است. اخیرا در سریال بانوی عمرت هم ایفای نقش کرده است.

مینا وحید در دوران جوانی و در حالی که تنها 19 سال داشت وارد یک رابطه عاشقانه شد اما پدرش زود متوجه این موضوع شد و گوشی تلفن همراهش را از او گرفت و با وجود اینکه خانواده آن پسر به خواستگاری مینا وحید هم آمدند اما پدرش مخالف ازدواج زودهنگام بود و ماجرا بی سرانجام ماند.

مینا وحید

مینا وحید یکی از بازیگرانی است که به پوشش های جنجالی علاقه مند است و در جشنواره فیلم فجر با لباسی ظاهر شد که تعجب همه را برانگیخت و حاشیه ساز بود.

این بانوی هنرمند بعد از اعتراض های متعدد و حواشی ایجاد شده در خصوص لباس جنجالی اش اعلام کرد که هزینه دوخت لباس را به زلزله زده های کرمانشاه داده و به جای دوخت یک لباس، یک پارچه پالتویی را دور خود پیچیده و به جشنواره فجر رفت.

به طور کلی میتوان گفت که مینا وحید علاقه زیادی به پوشش های خاص و پرحاشیه دارد.

مینا وحید بازیگری با تئاتر و از دوران دانشجویی آغاز کرد و برای رسیدن به حرفه مورد علاقه اش تلاش کرد و تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد تئاتر ادامه داد.

فیلم سنیمایی آتش سبز به کارگردانی محمدرضا اصلانی در سال 86 اولین تجربه بازیگری مینا وحید در سینما بود و بعد از آن با بازی در سریال دختران حوا در تلویزیون شناخته شد اما نقطه عطف کارنامه بازیگری او مربوط به بازی در فیلم دوران عاشقی است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه