ترفند اینستاگرام

قابلیت های جدید اینستاگرام

رئیس اینستاگرام در توییت خود از قابلیت‌های جدید این پلتفرم در سال ۲۰۲۲ خبر داد.

قابلیت های جدید اینستاگرام
کدخبر : 3958
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

آدام موسری رئیس پلتفرم اینستاگرام، طی یک توییت بینش‌هایی را در مورد آنچه که برای این پلتفرم پیش‌رو است ارائه کرد. او گفت: "ما باید درباره چیستی اینستاگرام تجدید نظر کنیم، زیرا جهان به سرعت در حال تغییر است و ما نیز باید همراه آن تغییر کنیم". موسری همچنین قابلیت های اولویتی اینستاگرام برای سال ۲۰۲۲ را معرفی کرد که شامل دو برابر کردن زمان ویدئو های Reels می‌شود.

موسری درباره قابلیت های جدید ۲۰۲۲ گفت که اینستاگرام تمام محتوا‌های ویدئویی را در قالب Reels یکپارچه خواهد کرد. اینستاگرام همچنین در ماه‌های اخیر تغییراتی را در نحوه مدیریت ویدئو‌ها ایجاد کرده است. در ماه اکتبر نام تجاری IGTV را از بین برد تا ویدئو‌های طولانی‌تر را به فید اصلی بیاورد. با این حال، کاربران برای تماشای ویدئو به صورت کامل باید روی Reels ضربه بزنند. ریلز یک قالب ویدئویی با زمان کوتاه است که در آن کاربران می‌توانند کلیپ‌های ۱۵ ثانیه‌ای را پست کنند.

رئیس اینستاگرام وعده داد که در سال ۲۰۲۲ ابزار‌های کسب درآمد بیشتری را برای کمک به کاربران و به منظور تامین مخارج زندگی خود معرفی خواهد کرد. علاوه بر این اینستاگرام در سال ۲۰۲۲ بر روی پیام رسانی و شفافیت تمرکز بیشتری می کند. موسری همچنین اظهار کرد که این پلتفرم طبق آنچه که در سال ۲۰۲۱ اعلام شد، کار خود را روی کنترل‌های والدین به منظور سلامت روان نوجوانان دو برابر خواهد کرد. گزارش‌های مبتنی بر اسناد به اشتراک‌گذاشته‌شده توسط افشاگر فرانسیس هاوگن نشان می‌دهد که متا (فیس‌بوک) از اینکه اینستاگرام چگونه می‌تواند بر سلامت روان نوجوانان تأثیر بگذارد آگاه است. موسری نیز در قبال این مسئله به سنا شهادت داد که اینستاگرام به داده‌های معنادار و بامحتوا دسترسی خواهد داد.

موسری همچنین به برخی به‌روزرسانی‌هایی که اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ ایجاد کرده بود اشاره کرد. او ویژگی‌هایی مانند کنترل محتوا‌های حساس و توانایی پنهان کردن کلمات انتخابی توسط کاربر در پیام‌های مستقیم را برجسته کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه