عیدی بازنشستگان | حقوق بازنشستگان

خبر خوش در مورد عیدی بازنشستگان | جزییات افزایش عیدی بازنشستگان

رییس کانون بازنشستگان سازمان تامین تهران درباره افزایش مبلغ عیدی بازنشستگان توضیحاتی ارائه داد.

خبر خوش در مورد عیدی بازنشستگان | جزییات افزایش عیدی بازنشستگان
کدخبر : 3929
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

علی دهقان‌کیا درباره رقم عیدی امسال بازنشستگان گفت: هنوز برای تعیین تکلیف رقم عیدی بازنشستگان هیچ اقدامی انجام نشده است و پارسال بازنشستگان به اندازه حقوق یک ماه عیدی دریافت کردند.

رییس کانون بازنشستگان سازمان تامین تهران میزان افزایش حقوق ۱۴۰۱ بازنشستگان توضیح داد.

وی با اشاره به این‌که پیشنهادی برای افزایش عیدی بازنشستگان، افزود: در این خصوص پیگیری‌هایی دارد صورت می‌گیرد که بازنشستگان هم باید مثل شاغلان عیدی دریافت کنند.

رییس کانون بازنشستگان سازمان تامین تهران عنوان کرد: در حال حاضر شاغلان حداقل دو ماه و حداکثر سه ماه حداقل دستمزد عیدی دریافت می‌کنند، اما وقتی افراد بازنشسته می‌شوند، به یک‌باره همه این ارقام افت پیدا می‌کند و فقط یک ماه عیدی پرداخت می‌کنند.

دهقان‌کیا متذکر شد: البته پارسال به اندازه یک ماه حداقل حقوق عیدی پرداخت شد و سال‌های ماقبل آن، کمتر از این بود. در هر صورت افزایش عیدی کارگران پیگیری می‌شود و منتظر هستیم که ببینیم دولت در این خصوص چه خواهد کرد./خبرآنلاین

جمعی از بازنشستگان کارگری خواستار عیدی کارگری شدند. این بازنشستگان کارگری معتقدند حالا که محاسبه‌ی افزایش مستمری‌های ما براساس مصوبات شورای‌عالی کار و میزان افزایش دستمزد کارگران است، عدالت حکم می‌کند در پرداخت تمام مزایا از جمله عیدی پایان سال نیز، ما را کارگر به حساب بیاورند.

این بازنشستگان کارگری به گفته خودشان سیاست یک بام و دو هوای اعمال شده برای بازنشستگان کارگری را نخواهند پذیرفت. در این گزارش آخرین وضعیت دریافت عیدی بازنشستگان کارگری را می خوانید.

جمعی از بازنشستگان کارگری خواستار تغییر روند پرداخت عیدی‌ها در امسال شدند.

این بازنشستگان می‌گویند: حالا که محاسبه‌ی افزایش مستمری‌های ما براساس مصوبات شورای‌عالی کار و میزان افزایش دستمزد کارگران است، عدالت حکم می‌کند در پرداخت تمام مزایا از جمله عیدی پایان سال نیز، ما را کارگر به حساب بیاورند

این بازنشستگان با تاکید بر اینکه سیاست یک بام و دو هوا پذیرفتنی نیست، می‌گویند: سال‌هاست که در حقوق، کارگر و در عیدی، کارمند به حساب می‌آییم؛ خواسته‌ی ما از مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی این است که این روند ناعادلانه را خاتمه بخشند و عیدی پایان سال ما را براساس عیدی مصوب کارگران بپردازند.

به گفته‌ی آن‌ ها؛ تفاوت بسیار میان مستمری بازنشستگان کارگری و بازنشستگان دولت هست؛ اگر قرار است عیدی‌ها کارمندی باشد، باید این تفاوت از میان برداشته شود.

یک بازنشسته در این رابطه می‌گوید: سال‌هاست که پرداخت عیدیِ کارگری را مطالبه می‌کنیم؛ توقع داریم امسال که دولت جدید بر سر کار آمده، روند همیشه تغییر کند و حق ما برای دریافت عیدی کارگری جدی گرفته شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه