اختلاف شدید مربی استقلال با کاپیتان | دلیل دوری وریا غفوری چیست؟

حضور وریا غفوری در دیدار مقابل فولاد خوزستان با اما و اگرهای بیشتری مواجه شد تا به احتمال زیاد فرهاد مجیدی حسابی روی این بازیکن باز نکند.

اختلاف شدید مربی استقلال با کاپیتان | دلیل دوری وریا غفوری چیست؟
کدخبر : 3867
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

کاپیتان ۳۴ ساله تیم استقلال که در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان با درخشش فوق العاده اش تحسین کارشناسان فوتبالی و پیشکسوتان استقلال را برانگیخت بر اثر فشار زیادی که در آن دیدار به پایش آمد از ناحیه عضله همسترینگ دچار آسیب دیدگی نسبتاً شدید شد.

وریا غفوری که تا پیش از این در هفت مسابقه استقلال به مدت ۵۶۵ دقیقه بازی کرده بود در پنج دیدار به طور کامل برای استقلال به میدان رفت. او در بازی با صنعت نفت در دقیقه ۷۹ از زمین بازی بیرون آمد و در دیدار مقابل نساجی مازندران در ۳۶ دقیقه پایانی بازی به جای امیرحسین حسین زاده در دقیقه ۵۴ وارد میدان شد.

البته در این مدت وریا غفوری مسابقات مهمی مانند دربی پایتخت و مصاف مقابل سپاهان را از دست داد تا به یکی از غایبان سرشناس استقلال ظرف هفته‌های گذشته تبدیل شود. در نبود وریا غفوری هافبک فرانسوی استقلال کوین یامگا در جناح راست تلاش کرد در این مدت جای خالی او را پر کند اما همچنان کارشناسان فوتبالی معتقدند این بازیکن نتوانسته جایگزین شایسته‌ای برای کاپیتان استقلال باشد.

در روزهای پیش از دیدار استقلال مقابل شهر خودرو وریا غفوری به زمین چمن برگشت و به صورت اختصاصی تمریناتش را از سر گرفته تا این امیدواری برای هواداران و کادر فنی بوجود بیاید که شاید کاپیتان استقلال بتواند به دیدار حساس این تیم مقابل فولاد برسد اما خبرهای رسیده از اردوی تیم استقلال خلاف این موضوع را ثابت می‌کند چون کاپیتان دیروز هم به تمرین نرفت. از افراد نزدیک به تیم استقلال خبر می‌رسد شرایط او به گونه‌ای است که بازی با فولاد را هم قطعاً از دست می‌دهد. خبری خوب برای جواد نکونام سرمربی حریف بعدی استقلال.

این بازیکن که از ناحیه همسترینگ دچار پارگی شده بود تلاش کرد تا در این مدت خودش را به بازی‌های حساس استقلال برساند اما ظاهراً هنوز کادر پزشکی استقلال درباره بازگشت وریا به تمرینات جدی و حضور در مسابقات مردد است. از این رو فرهاد مجیدی نمی‌خواهد با بی احتیاطی درباره کاپیتان تیمش دوری چند هفته ای او را به بیش از یکماه افزایش دهد.

شایعاتی که زاییده ذهن بدبین‌ها بود

ناگفته نماند؛ در همین حد فاصل شایعاتی پیرامون تیم استقلال مطرح شد که وریا غفوری مشکلی از نظر مصدومیت ندارد و تنها به دلیل اختلافاتی که با سرمربی استقلال پیدا کرده نمی‌خواهد استقلال را در مسابقات همراهی کنند.

در همین باره با یکی از افراد مطلع در جمع اعضای کادر فنی این تیم صحبت کردیم که ضمن تکذیب این موضوع تاکید کرد وریاغفوری به شدت در تلاش است تا هر چه سریعتر به تمرینات و مسابقات برگردد و هیچ مشکلی با فرهاد مجیدی ندارد. این فرد مطلع تأکید داشت این شایعات زاییده ذهن افراد بدبین است که غیبت چند هفته ای وریا را به این مسایل ربط می‌دهند.

لازم به ذکر است؛ وریا غفوری در مدت زمانی که مصدوم بود و شرایط تمرین نداشت هرازگاهی به تمرینات استقلال می‌رفت و به صورت خصوصی با فرهاد مجیدی صحبت می‌کرد.

وریا غفوری فصل گذشته در ۲۲ بازی استقلال به مدت ۱۸۷۵ دقیقه در ترکیب این تیم به میدان رفت و موفق شد با به ثمر رساندن ۶ گل یکی از برترین گلزنان استقلال در لیگ برتر بیستم باشد.

خبر ورزشی

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه