ساره بیات | خیانت همسر ساره بیات

ساره بیات به شایعه ها پایان داد

ساره بیات که مدتی است شایعه طلاق و مهاجرتش در فضای مجازی بر سر زبان هاست با انتشار عکسی در شب یلدا به این شایعه ها پایان داد.

ساره بیات به شایعه ها پایان داد
کدخبر : 3736
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

ساره بیات یکی از بازیگران کم حاشیه در فضای مجازی است که اخیرا  بعد از خبر ازدواجش با علیرضا افکاری و گذشت تنها مدت کوتاهی از عقد او شایعه خیانت همسرش ساره بیات را  به یکی از سلبریتی های پرحاشیه تبدیل کرده است. با استوری عکس هایی که ساره بیات در اینستاگرامش می گذرد کاربران را به این باور رسانده که با خیانت همسرش او ایران را ترک کرده .که همسر  ساره بیات با انتشار عکس هایی در اینستاگرام کنار ساره بیات به شایعه مهاجرت پایان داد.

ساره بیات

خیانت همسر ساره بیات

ویدئوی جدیدی از ساره بیات در فضای مجازی منتشر شده است که در آن از خیانت شوهر جدیدش پرده برداشته است. ساره بیات در یکی از مصاحبه هایش درباره خیانت به زنان صحبت کرد و گفت: زن اگر 10 بار بهش خیانت بشه، هرگز عادت نمیکنه و ما زن‌ها عادت نمی کنیم!

این ویدئو شائبه خیانت علیرضا افکاری همسر جدید ساره بیات را تقویت کرده است و موجب واکنش های زیادی در فضای مجازی شده است. خانم بازیگر هنوز به این اخبار واکنش و پاسخی نداده است. اساره بیات بازیگر مطرح سینما ایران چندی پیش خبر ازدواجش با علیرضا افکاری را رسما اعلام کرد. علیرضا افکاری همسر ساره بیات آهنگساز ایرانی متولد ۱۳۵۶ در اصفهان است.

زندگینامه ساره بیات

در این بخش بیوگرافی خانم ساره بیات بازیگر سینما و تلویزیون را مرور می کنیم. بیشتر مـا وی را با فیلمهای جدایی نادر از سیمین و همچنین محمد رسول الله ساخته مجید مجیدی می شناسیم. خواهر او سروین بیات همسر فوتبالیست معروف رضا قوچان نژاد می باشد.

ساره بیات زادۀ 14 مهرماه 1358 در مشهد، بازیگر اسـت.فارغ‌التحصیل رشته هنر از دانشگاه و بازیگری از موسسه کارنامه می‌باشد، از سال 1380 وارد تئاتر شد ودر جشنواره پلیس در نخستین کارش، جایزه بهترین بازیگری رابه همراه دیپلم افتخار کسب کرد.

بعد از اخذ مدرک بازیگری از موسسه کارنامه بـه مجموعه یک مشت پر عقاب دعوت شد و بعد از اتمام آن با فیلم سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شد کـه با بازی در اینکار نیز نامزد دریافت جایزه هم شد. ساره بیات از سال 80 وارد بازیگری شده ودر تئاتر فعالیت داشته اسـت.بازیگری در سینما را درسال 1385 با بازی در فیلم مقلد شیطان آغاز نمود و بازیگری در تلویزیون رابا بازی در سریال یک مشت پر عقاب شروع کرد.

ساره بیات

در سریال عاشقانه کـه از شبکه خانگی بـه کارگردانی منوچهر هادی منتشر شده اسـت در نقش پگاه بـه ایفای نقش پرداخته اسـت. او میگوید: خانوادم با بازیگری مخالف بودند،برای همین مـن پنهانی رشته تحصیلی دانشگاهم را هنر انتخاب کردم کـه از راه هنر یواشکی وارد بازیگری بشوم ولی نشد و دانشگاه هنر خواندم و بعد کـه دانشگاه بـه پایان رسید، با کلاس‌ های بازیگری ذهن خانواده‌ ام را آماده کردم.

شروع فعالیتش با تئاتر درسال 80 بود، دو سال تئاتر کار کرد ودر جشنواره پلیس بـه عنوان نفر اول بازیگر زن انتخاب شد اما بـه دلیل مخالفت خانواده و سن کم مدتی بازیگری را کنار گذاشت و پس از دانشگاه در کلاس های بازیگری پرویز پرستویی در موسسه کارنامه دوره های کامل بازی را گذراند.

ساره بیات یک خواهر بـه نام سروین کـه همسر رضا قوچان نژاد هست دارد، خانواده اش مخالف بازیگر شدنش بودند.اما او حالا یک ارتیست معروف در ایران اسـت. حضور ساره بیات در سریال بی گناهان درسال 1387 چهره اش را شناخته تر کرد.با فیلم جدایی نادر از سیمین درسال 89 بـه کارگردانی اصغر فرهادی در نقش راضیه و کسب چندین عنوان جایزه ازجمله اسکار بهترین فیلم خارجی موجب شهرت وی شد.

توسط ‌حبیب رضایی بـه گروه و دستیاران آقای فرهادی معرفی شدم. جلسه‌ های متعددی داشتیم تا بـه انچه مد‌نظر ایشان بود برسم ودر نهایت وقتی انتخاب شدم، خیلی خوشحال بودم، چون بـه نظرم تمام روزهای کار با ایشان مثل یک کلاس درس مهم بود.

ساره بیات درسال 89 با بازی درخشانش در فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین دیپلم افتخار بهترین بازیگر مکمل زن از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر و خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن بـه طور مشترک با لیلا حاتمی و سارینا فرهادی از جشنواره فیلم برلین را کسب کرد. جدایی نادر از سیمین فیلمی با ژانر درام بـه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی اصغر فرهادی می‌باشد.

ساره بیات

فیلم های ساره بیات

ساره بیات موفق بـه کسب جایزه بهترین بازیگر زن برای فیلم فصل فراموشی جشنواره بین المللی عشق در کشور آمریکا سال 1395 شد همچنین خرس نقره ای بهترین بازیگر زن بـه طور مشترک با لیلا حاتمی و سارینا فرهادی از جشنواره فیلم برلین «2010» و دیپلم افتخار بهترین بازیگر مکمل زن از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر و جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل از حلقه منتقدان فیلم لندن 2012 هر سه برای فیلم جدایی نادر از سیمن را بدست آورده اسـت.

فیلم سینمایی «عادت نمیکنیم»«آااادت نمى کنیم» دومین ساخته ابراهیم ابراهیمیان از 12 خرداد ماه بـه سرگروهی سینما اریکه ایرانیان اکران شده اسـت. داستان – عادت نمی‌کنیم – درباره احمدرضا مقدم، استاد برجسته دانشگاه اسـت کـه بـه واسطه شک مهتاب همسرش، مسیر تازه ای پیش روی خود می یابد. این شک در بستر خانواده ریشه می‌دواند و بـه آرامی همه ی داشته‌ های احمدرضا را تحت الشعاع قرار میدهد.

-عادت نمیکنیم- مضمونی اجتماعی وشهری دارد و درباره بـه وجود آمدن تنش میان دو خانواده از دو طبقه مختلف اجتماعی اسـت.فیلم -عادت نمی‌کنیم- دربخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. این فیلم دربخش های بهترین بازیگر نقش اول زن «ساره بیات» و بهترین بازیگر مکمل مرد«حمیدرضا آذرنگ» نامزد سیمرغ بلورین شده بود.

ساره بیات

حضور ساره بیات در فیلم محمد «ص»

حضور در بعضی کارها کاملا دلی اسـت و حس خوبی کـه آن کار دارد باعث می‌ شود بـه هیچ مساله دیگری فکر نکند برای مـن پیشنهاد بازی در نقش دایه حضرت محمد «ص» در پروژه بزرگ محمد «ص»، اتفاق فرخنده و مبارکی بود کـه اصلا در مورد پذیرش کار حتی لحظه‌ ای تردید نداشتم.

بـه چیزی کـه میخواستم رسیدم.فکر می‌ کنم بـه هر چیزی کـه دراین حرفه می‌ خواستم تا بـه امروز رسیده‌ام.شاید خیلی کم‌ توقع باشم ولی بـه آن چیزی کـه خواستم رسیدم، خیلی سخت بـه این جا رسیدم و شاید برای همین اسـت کـه خیلی جایگاهم را دوست دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه