پرسپولیس دوباره نقره داغ شد | شاکی جدید کیست؟

پرسپولیسی‌ها با وجود اینکه هنوز نتوانسته‌اند طلب گابریل کالدرون را تسویه کنند، به پرداخت 83 هزار دلار دیگر به آنتونی استوکس محکوم شده‌اند.

پرسپولیس دوباره نقره داغ شد | شاکی جدید کیست؟
کدخبر : 3660
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

ماجراهای مدیریتی محمد حسن انصاری‌فرد دست از سر پرسپولیس برنمی‌دارد. در حالی که مدیران این باشگاه هنوز نتوانسته‌اند با گابریل کالدرون آرژانتینی تسویه کنند و پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس همچنان بسته است، آنتونی استوکس طلبکار جدید این باشگاه است؛ مهاجمی که فقط در سه بازی به عنوان بازیکن تعویضی برای پرسپولیس به میدان رفت!

آنتونی استوکس که سابقه‌ی خوبی در فوتبال ایران و باشگاه تراکتور نداشت، در تعطیلات زمستانی لیگ نوزدهم و زمان مدیریت محمد حسن انصاری‌فرد به پرسپولیس آمد. استوکس در روزهایی که مدیران پرسپولیس می‌گفتند پولی ندارند تا به کالدرون بدهند، 150 هزار دلار به عنوان پیش پرداخت گرفت تا به ایران بیاید. مدیر وقت پرسپولیس آن روزها در مورد خرید جدید باشگاه گفته بود: «این خرید بهترین خرید بازیکن خارجی در تاریخ باشگاه پرسپولیس است که با چنین شرایطی با او قرارداد بسته‌ایم». 

پرسپولیس

استوکس بعد از آمدن به پرسپولیس فقط یک‌بار برای این تیم در لیگ برتر به میدان رفت که البته در آن بازی نقش به‌سزایی در نباختن پرسپولیس داشت؛ او که به عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم دربی به بازی آمده بود، در دقایق آخر بازی شوتش و واکنش ضعیف حسین حسینی دروازه‌بان استقلال توپ را به بشار رسن رساند تا هافبک عراقی پرسپولیسی‌ها گل تساوی را برای این تیم بزند و شاگردان یحیی گل‌محمدی مقابل رقیب سنتی خود متحمل شکست نشوند. استوکس در ثانیه‌های پایانی بازی هم یک ضربه ایستگاهی دیدنی زد که با بدشانسی به گل تبدیل نشد.

مهاجم پرحاشیه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم 2 بار به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت. او ۲۶ دقیقه روبروی الدحیل بازی کرد و ۲۰ دقیقه هم مقابل الشارجه امارات به میدان رفت تا مجموعاً ۶۵ دقیقه با پیراهن پرسپولیس (استوکس 19 دقیقه در لیگ برتر برای پرسپولیس بازی کرده است.) در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته باشد! استوکس بعد از بازی مقابل الشارجه، دیگر به ایران بازنگشت تا پرونده حضورش در پرسپولیس با 3 بازی به عنوان بازیکن تعویضی به پایان برسد.

آنتونی استوکس علاوه بر 150 هزار دلاری که در ابتدای آمدنش به پرسپولیس از این باشگاه گرفته است، بعد از شکایت از سرخپوشان به کمیته انضباطی فیفا و درخواست غرامت 130 هزار دلاری، در نهایت پرسپولیس را به پرداخت 83 هزار دلار محکوم کرد. باشگاه پرسپولیس امروز با ارسال نامه‌ای به کمیته انضباطی فیفا درخواست دریافت گراند رای (تشریح روند رسیدگی به پرونده) را کرده است و پس از دریافت آن در مورد پیگیری پرونده یادشده در (CAS) تصمیم‌گیری خواهد کرد. 

اگر رای 83 هزار دلاری استوکس در دادگاه حکمیت ورزش تایید شود و سرخپوشان این جریمه را بپردازند، پرسپولیسی‌ها برای 3 بازی که این مهاجم اسکاتلندی به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده است، 233 هزار دلار به او پرداخت می‌کنند؛ هر بازی بیش از 77 هزار دلار! با توجه به دقایق بازی استوکس در پرسپولیس (65 دقیقه) او برای هر دقیقه بازی در پرسپولیس بیش از 3500 دلار پول گیرش می‌آید. 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه