ارز دیجیتال | رمز ارز |ارز دیجیتال ارزان

معرفی ارزان‌ترین ارز‌های دیجیتال برای سرمایه‌گذاری

اگر شما هم به دنبال ارزان‌ترین ارز‌های دیجیتال برای سرمایه گذاری هستید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

معرفی ارزان‌ترین ارز‌های دیجیتال برای سرمایه‌گذاری
کدخبر : 3428
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

سرمایه گذاری در ارز‌های دیجیتال، روشی جذاب برای کسب سود و محافظت از ارزش پول در مقابل تورم است.

سرمایه گذاری در ارز‌های دیجیتال، روشی جذاب برای کسب سود و محافظت از ارزش پول در مقابل تورم است. اکثر افراد فکر می‌کنند برای ورود به این بازار باید سرمایه‌های بزرگی داشته باشند. با این حال، گزینه‌های زیادی در بازار ارز‌های دیجیتال وجود دارد که به دلیل ارزان قیمت بودن، به شما امکان انجام سرمایه گذاری‌های بسیار کوچک را می‌دهد. از طرفی این ارز‌های ارزان، گزینه‌های مناسبی برای انجام معاملات هستند. زیرا معمولاً کارمزد پایینی دارند.

ارز دیجیتال 

تتر؛ بهترین استیبل کوین برای سرمایه‌گذاری

تتر (Tether) یکی از مهم‌ترین ارز‌های دیجیتال بازار است که در حال حاضر با بازار ۷۵ میلیارد دلاری در رده چهارم بزرگترین رمز ارز‌ها قرار دارد. تتر یک استیبل کوین است. یعنی قیمت تتر همیشه ثابت و برابر با ۱ دلار آمریکا است. سرمایه گذاری در تتر برای افرادی که می‌خواهند با خرید دلار، از ارزش پول خود در مقابل تورم جلوگیری کنند یک ایده بسیار جذاب است. از طرفی تتر این امکان را به شما می‌دهد تا هر جایی از دنیا معاملات ارز‌های دیجیتال خود را انجام دهید. فرقی نمی‌کند که از یک صرافی ایرانی معتبر مانند نوبیتکس استفاده کنید یا صرافی‌های دیگر و حتی صرافی‌های غیر متمرکز؛ تا زمانی که تتر در اختیار داشته باشید می‌توانید به راحتی سایر ارز‌های دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم را به راحتی خریداری کنید.

کاردانو؛ ارز دیجیتال ارزان و در حال رشد

کاردانو که توکن آن را با نام ADA در ایران می‌شناسند، یک پلتفرم مشابه با اتریوم است که ایجاد بلاکچین‌های جدید، راه اندازی برنامه‌های غیر متمرکز و بسیاری از نو آوری‌های دیگر را در بستر خود امکان پذیر می‌کند. استفاده از الگوریتم اثبات سهام و قرارداد‌های هوشمند در شبکه کاردانو باعث شده تا این پلتفرم به یک گزینه ایده آل برای استفاده از تکنولوژی بلاکچین در زندگی روزمره ما تبدیل شود. این پتانسیل عظیم توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به کاردانو جلب کرده است و این ارز دیجیتال در حال حاضر با بازار ۶۳ میلیارد دلاری در رتبه ششم بازار ارز‌های دیجیتال قرار دارد. قیمت زیر ۲ دلاری کاردانو و پتانسیل بالای آن برای رشد، سبب شده تا ما نام این ارز دیجیتال را وارد لیست ارزان‌ترین ارز‌های دیجیتال برای سرمایه گذاری وارد کنیم.

ارز دیجیتال

ریپل؛ رمز ارز ارزان و با سابقه

ریپل یکی از قدیمی‌ترین ارز‌های دیجیتال بازار است که با نام XRP شناخته می‌شود. XRP توکن محلی دفتر کل XRP است که در پلتفرم پرداخت ریپل نت از آن استفاده می‌شود.

هدف این پلتفرم آسان کردن جا به جایی پول و افزایش سرعت پرداخت‌ها در سراسر جهان است. ریپل سرعت بسیار بالا و کارمزد اندکی دارد که باعث می‌شود جایگزین خوبی برای ارز‌های دیجیتال دیگر مانند بیت کوین و اتریوم در پرداخت‌ها و انتقالات مالی سریع باشد. با اینکه ریپل با نهاد‌های نظارتی آمریکا به مشکلاتی بر خورده بود، اما توانسته به دلیل وجود یک جامعه حمایتی قوی و اعتبار زیادی که دارد دوباره جایگاه خود را پس بگیرد. در حال حاضر ریپل زیر یک دلار قیمت دارد و ارزش بازار آن به بیش از ۳۹ میلیارد دلار می‌رسد. این ارز دیجیتال در رتبه هشتم بازار ارز‌های دیجیتال قرار دارد و به عنوان یک ارز دیجیتال ارزان گزینه بسیار خوبی برای سرمایه گذاری‌های کوتاه و بلند مدت است.

دوج کوین، میم کوین ارزان و دوست داشتنی

حتی اگر تا به حال در بازار ارز‌های دیجیتال سرمایه گذاری نکرده باشید، احتمالاً نام دوج کوین را شنیده‌اید. دوج کوین یک میم کوین پر سر و صدا است که در ابتدا برای سرگرمی ساخته شده بود. اما وجود یک انجمن قوی و البته تبلیغات سلبریتی‌هایی مانند ایلان ماسک، این میم کوین را به یک ارز دیجیتال مهم و جدی در بازار تبدیل کرد. قیمت دوج کوین کمتر از ۰.۲ دلار است، اما بازار آن ارزشی بیشتر از ۲۳ میلیارد دلار دارد.

با این که دوج کوین یکی از قدیمی‌های بازار است، اما سرمایه گذاران هنوز به آن اعتماد کاملی ندارند و بعضی‌ها معتقدند این ارز دیجیتال ریسک بالایی برای سرمایه گذاری دارد. به هر حال اگر به دنبال ارزان‌ترین ارز‌های دیجیتال برای سرمایه گذاری هستید، خرید دوج کوین یکی از گزینه‌هایی است که می‌توانید به آن فکر کنید.

شیبا اینو؛ توکن ارزان قیمت و قاتل دوج کوین

بعد از موفقیت دوج کوین، بازارمیم کوین‌ها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد و تعداد زیادی ارز دیجیتال جایگزین دوج کوین معرفی شدند. در این بین تازه واردی به نام شیبا اینو که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد توانست تمامی رقبا را کنار بزند و به مهم‌ترین رقیب دوج کوین تبدیل شود. شیبا نیز تحت حمایت یک انجمن فعال است و سلبریتی‌هایی مانند ویتالیک بیوترین، بنیانگذار اتریوم، از آن حمایت کرده‌اند. ایلان ماسک که مهم‌ترین چهره در بازارمیم کوین‌ها است نیز در مقطعی از شیبا حمایت کرد.

ارز شیبا را با نام قاتل دوج کوین نیز می‌شناسند و هدف اصلی آن عبور از دوج کوین اعلام شده است. ارزش بازار ۲۰ میلیارد دلاری و حضور رتبه سیزدهم ارز‌های دیجیتال نشان می‌دهد شیبا به این هدف بسیار نزدیک شده است. همچون دوج کوین، سرمایه گذاری در شیبا نیز ریسک نسبتاً بالایی دارد و باید پیش از ورود به بازار دقت زیادی داشته باشید.

ترون، ارز دیجیتال ارزان برای تراکنش‌های سریع

ترون یا TRX در واقع یک سیستم عامل مبتنی بر بلاک چین است که هدف آن افزایش کاربرد‌های بلاکچین در زندگی روزانه افراد است. در حالی که بیت کوین تا ۶ تراکنش در ثانیه و اتریوم تا ۲۵ تراکنش در ثانیه می‌توانند انجام دهند، TRON ادعا می‌کند که شبکه آن ظرفیت ۲۰۰۰ تراکنش در ثانیه را دارد! علاوه بر این ترون با اشتراک گذاری فایل‌ها به صورت غیر متمرکز، ارائه پاداش مالی برای تولید محتوا، اجازه دادن به سازندگان محتوای برای ایجاد توکن‌های شخصی و غیر متمرکز کردن صنعت بازی یک پروژه جذاب برای سرمایه گذاران محسوب می‌شود.

هرچند ترون در حال حاضر در جمع ۱۰ ارز دیجیتال برتر قرار ندارد و ارزش بازار آن نیز تنها ۸ میلیارد دلار است، اما به عنوان یک ارز دیجیتال ارزان رشد بسیار خوبی در طی سال گذشته تجربه کرده است. قیمت ترون در حال حاضر در کمتر از یک دلار در حال نوسان است. شما می‌توانید قیمت ترون را به صورت لحظه‌ای و به ریال در صرافی نوبیتکس مشاهده کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه