اعلام عزای عمومی در کهگیلویه وبویراحمد

فرماندار کهگیلویه در پی سانحه دلخراش تصادف اتوبوس دهدشت به تهران امروز (چهارشنبه ) را عزای عمومی در این شهرستان اعلام کرد .

اعلام عزای عمومی در کهگیلویه وبویراحمد
کدخبر : 3341
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

دارا کریمی نژاد  با اعلام این مطلب به رسانه ها ، گفت: به مناسبت درگذشت شماری از همشهریانمان در این حادثه ناگوار که همه مردم کهگیلویه را داغدار کرد؛ چهارشنبه ١٧ آذرماه در شهرستان کهگیلویه عزای عمومی است.

وی بیان کرد: هماهنگی های لازم برای همکاری دستگاههای دولتی در برگزاری شایسته مراسم تشییع این عزیزان انجام می شود .

استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز پیش تر گفته بود که دستگاه های مرتبط با انجام اقدامات کارشناسی، علت وقوع این سانحه تاسف‌ بار را به دقت بررسی و پیگیری قانونی لازم را برای احقاق حقوق مصدومین و خانواده های داغدار جانباختگان به‌ عمل آورند.

سید علی احمدزاده نسبت به انتقال جانباختگان و پیگیری درمان مصدومین این حادثه تاکید کرد و ادامه داد: مسئولان برای کاهش آلام و دردهای خانواده‌های داغدار اهتمام جدی داشته باشند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز گفت: در پی تصادف اتوبوس دهدشت به تهران با یک تریلی در بامداد (سه شنبه )، تیم اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد به کاشان اعزام شد.

جهانبخش وحدت نژاد اظهار داشت: این تیم برای پیگیری امور مصدومین و روند درمانی آن ها به محل حادثه اعزام شده اند.

وی افزود: این تیم متشکل از سه نفر شامل معاون اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، سخنگوی اورژانس و رئیس اداره هدایت عملیات بحران هستند.

رییس پلیس راه کهگیلویه و بویر احمد پیش از این گفته بود که  این تصادف ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز در محور کاشان - قم به وقوع پیوست.

سرهنگ شاهپور عابدی  خواب آلودگی راننده تریلی و انحراف از مسیر  و برخورد رخ به رخ اتوبوس با تریلر در محور کاشان به قم اعلام کرد.

سرهنگ عابدی تصریح کرد: این حادثه در کیلومتر ۱۰ کاشان به قم رخ داده است.

وی افزود: با همکاری معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان ۱۶ مصدوم  نیز به مراکز درمانی اعزام شدند.

سرهنگ عابدی گفت: عملیات امدادرسانی و رهاسازی مصدومان و فوتی‌های این حادثه حدود ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه به طول انجامید. 

رییس بیمارستان شهید بهشتی کاشان هم ساعتی قبل گفت: هفت نفر از مصدومان تصادف اتوبوس آزادراه کاشان - قم به دلیل شدت جراحت‌های وارده در بخش آی سی یو این بیمارستان بستری هستند.

ابوالفضل شجاعی افزود: از مجموع ۱۶ مصدوم این سانحه رانندگی یک نفر جان باخت و یک نفر (کمک راننده) از بیمارستان ترخیص شد و هفت نفر از مجروحان این حادثه نیز در بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه