گزینه جدید مدیرعاملی پرسپولیس/ مدیرعامل پرسپولیس

مدیرعامل تازه نفس پرسپولیس به میدان می آید

در فضای مجازی شایعه شده محمد علیپور، مدیرعامل سابق تراکتور گزینه اول مدیرعاملی پرسپولیس است

مدیرعامل تازه نفس پرسپولیس به میدان می آید
کدخبر : 3271
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

در حالی که هنوز وزارت ورزش تکلیف مدیریت پرسپولیس را روشن نکرده، هرروز نام های جدیدی به عنوان گزینه مدیریت باشگاه شنیده می شود و حالا در فضای مجازی از محمد علیپور به عنوان جدی‌ترین گزینه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس یاد شده است.

 

محمد علیپور سال گذشته با حکم زنوزی مدیرعامل تراکتور شد اما بعد از مدتی کوتاه از این سمت کنار رفت. او در نقل و انتقالات مدیرعامل بود و بعد از ۴۵ روز در پی بروز مشکل و جنجال بین او و زنوزی کنار رفت. آن زمان گفته می شد علیرضا منصوریان، سرمربی وقت تراکتور که در نفت تهران سابقه همکاری با علیپور را داشت، او را به زنوزی توصیه کرد و بعدها زنوزی مدعی شد علیپور مدیر هزینه بود و توان درآمدزایی و ایجاد منابع مالی را نداشت. علیپور هم بعد از جدایی از تراکتور از دخالت های زنوزی در باشگاه گلایه کرد.

علیپور سابق بر این رییس هیات مدیره و همه کاره باشگاه نفت تهران محسوب می‌شد و به واسطه ارتباط خوبی که با مدیران شرکت نفت داشت، امکانات خوبی را برای نفتی ها تدارک دید. اولین بار اهالی فوتبال نام او را به عنوان مرد پشت پرده باشگاه نفت شنیدند اما در سوابقش همکاری با امیر عابدینی در پرسپولیس آمده است.

مشاور ارشد مدیرعامل و هیات مدیره نفت، مشاور مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت، رییس روابط عمومی، رییس دفتر مدیرعامل و رییس هیات فوتبال شرکت نفت و همکاری با چند شرکت نفتی از دیگر سوابق او محسوب می شود. علیپور متولد ۱۳۴۱ و زاده اردبیل است. او بر اساس آنچه در ویکی‌پدیایش منتشر شده، در سال‌هایی که محلوجی و عابدینی در پرسپولیس بودند، عضو هیات مدیره بود.

mohammad_alipour_36514

در فضای مجازی علاوه بر نام هایی چون حبیب کاشانی، مهدی محمدنبی، مجید صدری و... حالا نام علیپور هم برای مدیرعاملی مطرح شده است. گفته می شود اگر علیپور انتخاب نهایی حمید سجادی باشد، حسین خبیری، دو محمد علیپور (یکی همین علیپور، دیگری عضو فعلی هیات مدیره)، مجید صدری و یک پیشکسوت پرسپولیس، اعضای جدید هیات مدیره خواهند بود.

 منبع: طرفداری

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه