اخبار روز| اخبار اقتصادی| فروش فوق‌العاده فیدلیتی

آغاز فروش فوق‌العاده فیدلیتی

زمان پیش‌فروش بعدی خودروی فیدلیتی و دیگنیتی اعلام شد.

 آغاز فروش فوق‌العاده فیدلیتی
کدخبر : 2994
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مدیرعامل بهمن موتور از عرضه ۶ محصول جدید توسط این شرکت تا پایان سال خبر داد و گفت: در صورت رفع تحریم‌ها و بهبود شرایط با مزدا و سایر شرکای خارجی ادامه همکاری خواهیم داد.

محمد ضرابیان با اشاره به اینکه خودروی Respect، یک سدان در کلاس C با موتور ۱۵۰۰ سی سی توربوشارژ است که از یک سال گذشته مذاکرات آن با یک شرکت معتبر انجام شده است، اظهار کرد: این خودرو از ابتدای سال آینده با قیمت مناسب وارد بازار می‌شود.

به گفته مدیران بهمن موتور این سدان به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز است و گیربکس آن  CVT با ۹ سرعت است. سدان Respect  به ۶ کیسه هوا و تجهیزاتی مثل ESP، EBA، HSC و یا HAC است. برای تولید این خودرو قراردادهای نهایی بسته شده و حتی نمونه های اولیه نیز خریداری شده اند و در مرحله سفارش گذاری اولیه است. طول خودروی Respect دقیقاً ۴.۶۶ متر است. فاصله بین دو محور این خودرو ۲۷۰۰ میلی متر است و می تواند به کمک موتور مذکور، دقیقاً ۱۴۷ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر را تولید کند.

وی ادامه داد: خودروی کارگو ون INROADS نیز دیگر محصول جدید بهمن موتور است که به دلیل تغییر رویکرد بازار در مورد خودروهای تجاری سبک در سبد محصولات این شرکت قرار گرفته است.

به گفته او دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی پرستیژ نیز دو محصول دیگر بهمن موتور است که با ایمنی بالاتر و قدرت موتور بیشتر نسبت به مدل‌های پیشین عرضه‌ خواهد شد. 

مدیرعامل بهمن موتور در پاسخ به سوالی درباره  همکاری با شرکای خارجی در صورت رفع تحریم‌ها خاطرنشان کرد: همه شرکای تجاری گروه بهمن و سایر خودروسازان همچنان شریک تجاری آن ها به شمار می روند زیرا ارتباط تعلیق شده اما قطع نشده بود در این راستا ارتباط ما با مزدا هاوال، گریت وال و FAW ادامه خواهد داشت.

در ادامه این نشست خبری علی پورابراهیمی، نایب رییس هیات مدیره بهمن موتور درباره تولید خودروهای ناقص در این شرکت گفت: در دوران تحریم گروه بهمن نیز مانند سایر خودروسازان با مشکلاتی روبه‌رو بود اما با پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده در زمینه خرید خارجی تعداد خودروهای ناقص در بهمن موتور بسیار کم است.

نوروزی، مدیر کسب‌و‌کار شرکت بهمن موتور در ادامه این نشست خبری با بیان اینکه قراردادهای دو محصول جدید گروه بهمن نهایی،  نمونه ها خریداری و سفارش گذاری اولیه انجام شده است، اظهار کرد: تا چند ماه آینده دو محصول جدید به بازار عرضه خواهد شد.

در ادامه نیما مومنی، مدیر بازاریابی و فروش شرکت بهمن موتور شبکه نمایندگی را از اصلی ترین پیش نیازهای ورود محصول جدید اعلام کرد و گفت: این موضوع در زمان عقد قرارداد فیدلیتی و دیگنیتی مورد توجه قرار گرفت و سفارش قطعات قبل از ورود محصول به بازار انجام شد در نتیجه در حال حاضر قطعات در داخل نمایندگی ها موجود است.

آغاز فروش فوق العاده فیدلیتی

وی در پاسخ به سوالی درباره برنامه گروه بهمن برای دور جدید فروش دیگنیتی و فیدلیتی، تصریح کرد: هفته آینده زمان پیش فروش بعدی خودروی فیدلیتی و دیگنیتی اعلام خواهد شد.

در طرح فروش فوری گروه بهمن، قیمت کارخانه فیدلیتی ۷۳۵ میلیون تومان است که متقاضیان باید به صورت نقدی و در هنگام ثبت‌نام واریز کنند.

اما قیمت بازار آزاد فیدلیتی در مهر ماه ۱۴۰۰ حدود ۹۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد است. این اساس می‌توان گفت قیمت کارخانه و بازار آزاد فیدلیتی حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان است.

قیمت فیدلیتی در بازار آزاد

در طرح فروش ویژه مهرماه فیدلیتی قیمت این خودروی شاسی‌بلند ۷۳۵ میلیون تومان عنوان شده که با قیمت بازار آزاد فیدلیتی حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان اختلاف دارد.

اگرچه قیمت فیدلیتی در بازار آزاد در حال افزایش است، گروه بهمن هم در چند ماه گذشته چند بار اقدام به افزایش قیمت فیدلیتی کرده است.

قیمت کارخانه فیدلیتی در خرداد ۱۴۰۰ بین ۶۵۵ تا ۶۷۰ میلیون تومان بود. اما در شهریور ماه این گروه خودروسازی قیمت جدید فیدلیتی را اعلام کرد.

براساس اعلام گروه بهمن، قیمت خودروی فیدلیتی ۵ نفره در شهریور ماه ۷۱۲ میلیون تومان و فیدلیتی ۷ نفره ۷۲۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده بود. اما حالا در طرح فروش فوری مهرماه، قیمت قطعی فیدلیتی ۷۳۵میلیون تومان است که نشان از افزایش قیمت مجدد این خودرو دارد./ تجارت نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه