اخبار روز | اخبار هنرمندان | بهاره رهنما

ماجرای توهین بهاره رهنما به فقر مردم! + فیلم بهاره رهنما

بهاره رهنما با انتشار پست جدیدی در فضای مجازی، جنجال به‌پا کرد.

ماجرای توهین بهاره رهنما به فقر مردم! + فیلم بهاره رهنما
کدخبر : 2985
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون است. بهاره رهنما دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است. بهاره رهنما دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارد که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. بهاره رهنما پس از جدایی از قاسم‌خانی با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. همسر پیشین بهاره رهنما، پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور سینما است.

بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

نام: بهاره

نام خانوادگی: رهنما

تاریخ تولد: 1352/9/10

محل تولد: اراک

تحصیلات: لیسانس ادبیات فارسی و حقوق قضایی

همسر: امیرخسرو عباسی

بهاره رهنما

حاشیه جدید بهاره رهنما در فضای مجازی

بهاره رهنما با انتشار یک ویدئوی عجیب، جنجال جدیدی به‌پا کرد. خانم بازیگر این بار فقر و تنگدستی مردم را نشانه گرفت.

بهاره رهنما می گوید کسی که بعد از ۳۰ سال نتواند زندگی خوبی داشته باشد بی دست و پا است!

عکس جدید بهاره رهنما در فضای مجازی

بهاره رهنما به تازگی به خارج از کشور سفر کرده است و عکس هالووینی خود از این سفر را در فضای مجازی به انتشار گذاشته است.

بهاره رهنما

بهاره رهنما، همسر دوم امیرخسرو عباسی است. بهاره رهنما و هوویش به تازگی با هم درگیر شدند. بهاره رهنما با این درگیری سوژه داغ رسانه‌ها شد.

بهاره رهنما در پاسخ به اتهاماتی که همسر اول امیر خسرو عباسی علیه وی مطرح کرده است، نوشت:

«این روزها که جریان‌های عجیب و کثیفی علیه من و خانواده‌ام راه افتاده، می‌خواهم بگویم: همسرم، تمام قد کنارت هستم و از شرافتت دفاع می‌کنم، به عنوان یک حقوقدان به زودی کسانی رو که به تو و شرافت و صداقت و خانواده‌ات توهین کردند به دادگاه می‌کشم تا عبرتی بشه برای سایرین به گواهی قلبم و شعورم تو از شریف ترین مردان روزگاری و من اینو به همه ثابت می‌کنم.»
ویدئوی این درگیری را می‌توانید در ادامه ببینید.

تولد سوپرایزی بهاره رهنما برای مادرش

بهاره رهنما فیلمی از جشن تولد مادرش منتشر کرد. بهاره رهنما مادرش را به مناسبت تولدش سورپرایز کرده است. بهاره رهنما همسر امیرخسرو عباسی است. بهاره رهنما فرزندی از همسر سابق خود پیمان قاسم خانی دارد.

ویدئوی این مراسم تولد که بهاره رهنما برای مادرش تدارک دیده است را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

بهاره رهنما که این روزها سلطان تبلیغات در اینستاگرام شده است، هر بار با روشی جدید این کار را انجام می‌دهد. بهاره رهنما بازیگر ایرانی است که یک دو سالی می‌شود در اینستاگرام و فضای مجازی گرد و خاک به پا کرده است. بهاره را می‌توان از فعال‌ترین چهره های اینستاگرام دانست.

این بازیگر زن هر روز چیزی برای گفتن دارد. اگر از استوری های فراوانش بگذریم بیش از 1000 پست منتشر کرده است. ناگفته نماند بهاره رهنما از این سرویس درآمد بسیار بالایی را کسب می کند و از خوبی‌هایش هم اینست که با وجود اینکه کاربران توهین زیادی به او می کنند هیچ‌گاه با مردم منفی صحبت نمی‌کند.

خانم سلبریتی به تازگی هم با انتشار تصویر خود در آینه متنی درباره مدیتیشن نوشت که البته این پست هم ظاهرا تبلیغ پیج است.

بهاره رهنما در کپشن پستش نوشت:

«برای دریافت کمک از سوی فرشته نگهبان خود در امورات مهم زندگی می‌توانید مدیتیشن کنید. مدیتیشن ارتعاش شما را که ضروریست بالا برده و بنابراین می‌توانید به طور کامل و صحیح با فرشته نگهبان خود ارتباط برقرار کنید.‌

شما می توانید ارتباط خود با فرشته نگهبانتان را از طریق مدیتیشن هر روز بمدت 15 الی 30 دقیقه گسترش دهید. راه‌های دیگر بالابردن انرژی ارتعاشی شما عبارتند از: سالم ماندن، پرهیز از پلیدی، خوراک مناسب، ورزش و آگاهی، ارتباط با فرشتگان نگهبان در یافتن عشق.

شما می توانید به فرشتگان نگهبان خود به عنوان بهترین دوستانتان بنگرید. می توانید در مورد تصورات رویایی، ایده آل ها و احساسات خود با فرشته نگهبانتان صحبت کنید. شما می توانید با او همانطوری که با یک دوست نزدیک و صمیمی حرف می زنید، گفتگو کنید. فرشتگان نگهبان شما حرفهایتان را می فهمند و تمایل به هدایت و یاریتان دارند.

می‌توانید در مورد هر چیزی که بخواهید مخصوصا اینکه در آینده شما چه چیزی رخ می دهد، از آنان سوال کنید. می توانید از آنها درخواست کنید که فرد مورد علاقه شما را نیز محافظت نمایند البته درخواست شما نباید در جهتی باشد که به ضرر آن فرد و اطرافیان اوست. اگر درخواست شما با هدفتان هماهنگ و هم ارتعاش باشد، قطعا پاسخ داده خواهید شد. هیچ چیزی برای فرشتگان نگهبان دشوار نیست.

پی‌نوشت: شاید فرشته نگهبان شما شکل خودتان باشد!»

بهاره رهنما

امیرخسرو عباسی، همسر «بهاره رهنما» بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است. همسر بهاره رهنما در جدیدترین پست اینستاگرامش احساسات به خرج داد و متن عاشقانه‌ای به اشتراک گذاشت.

خانم بازیگر در 4 شهریور 1396 در 44 سالگی خبر ازدواج دوم خود با امیر خسرو عباسی از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت رسانه ای کرد

امیرخسرو عباسی نوشت:

«نمی‌توانم با تو بیش از پنج دقیقه بنشینم

و ترکیب خونم دگرگون نشود

و کتاب‌ها

و تابلوها

و گلدان‌ها

و ملافه‌های تختخواب از جای خویش پرنکشند

و توازن کره زمین به اختلال نیفتد.»

بهاره رهنما در تاریخ 96/6/4 با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. مراسم ازدواج مجدد بهاره رهنما جزئیات جالبی داشت. ماشین عروس بهاره رهنما بی‌ام‌و شاسی بلند ایکس3 بود! روی کارت عروسی بهاره رهنما، شعری از سیمین بهبهانی نوشته شده بود.

بهاره رهنما فردی شبیه رامبد جوان

رامبد جوان این روزها در فضای مجازی بیشتر از قبل خبرساز شده است.

رامبد جوان بازیگر سینما و تلویزیون و مجری برنامه خندوانه در اینستاگرامش ویدیویی تبلیغاتی برای رژیم‌های لاغری منتشر کرده است که در آن به گرانی‌های اخیر اشاره می‌کند. رامبد جوان از مردم می‌خواهد به خورد و خوراک خود توجه کنند و با هزینه اندک و بدون نیاز به باشگاه و رفت و آمد رژیم سالم غذایی بگیرند. ویدئوی تبلیغاتی رامبد جوان واکنش های زیادی را به دنبال داشته است. برخی این کلیپ رامبد جوان را با اظهارات جنجالی بهاره رهنما مقایسه کرده اند و آن را «مشمئز» کننده دانسته‌اند.رامبد جوان مجری و برنامه‌ساز «خندوانه» این روزها در فضای مجازی بیشتر از قبل خبرساز شده است.

رامبد جوان مجری و برنامه‌ساز «خندوانه» چند روز پیش با انتشار ویدئویی در فضای مجازی، خبرساز شد. او در این ویدئو که درباره رژیم و لاغری بود، رو به مردم گفت: همه چیز گران شده و کالاهای اساسی قیمتشان خیلی بالا رفته. او در این ویدئو از مردم می‌خواهد به خورد و خوراک خود توجه کنند و با توجه به افزایش هزینه‌ها، رژیم بگیرند! حالا بعد از چند روز، به تازگی عکسی از رامبد جوان در فضای مجازی منتشر شده که در آن رامبد جوان ساعتی 7 هزار دلاری از برند لوکس کارتیر با قیمت تقریبی ۲۱۶ میلیون تومان به دستش بسته است.آگهی تبلیغاتی که مجری «خندوانه» در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد واکنش‌های منفی فراوانی در شبکه‌های اجتماعی در پی داشت.

رامبد جوان بازیگر و کارگردان سینما و مجری «خندوانه»، جمعه‌شب یک آگهی تبلیغاتی ویدئویی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که با واکنش‌های زیادی مواجه شد. او در این تبلیغ دو دقیقه‌ای، به مخاطبان پیشنهاد می‌کند رژیم بگیرند تا در عین سلامتی، هزینه‌های کمتری نیز داشته باشند. این آگهی تبلیغاتی آن قدر واکنش‌های منفی زیادی برانگیخت که او پس از گذشت ساعتی، آن را برداشت، اما انتقادات مخاطبان عصبانی، همچنان ادامه دارد.

رامبد جوان در این ویدئوی یک دقیقه و ۵۰ ثانیه‌ای، تنهاست و روبه‌روی آینه، صحبت می‌کند؛ گویی با خودش. قصه این ویدئو به این ترتیب است که او از خرید مایحتاج عمومی به خانه بازمی‌گردد و می‌گوید که چقدر هزینه‌ها بالا رفته، مثلا یک آدامس به قیمت ۲۰ هزار تومان خریده است. وقتی می‌فهمد که هنوز بخشی از فهرست اقلام خریدش باقی مانده، ناگهان فکری به سرش می‌زند. از هزینه‌های بالای خورد و خوراک می‌گوید و این که: «بهتر نیست اگر مشکلی در حوزه بدن و سلامتی‌مان داریم، یک سری از آن را با همین خورد و خوراک‌مان رفع و رجوع کنیم؟ این‌طوری در این شرایط از هزینه‌های اضافی هم جلوگیری می‌کنیم.» او سپس از ویژگی‌های مثبت یک سایت برای ارائه آنلاین رژیم لاغری و سلامتی می‌گوید و آگهی، با لوگوی این سایت، پایان می‌یابد.

میزان واکنش‌ها به این ویدئو، به اندازه‌ای است که رامبد علاوه بر حذف تبلیغ از صفحه‌اش، کامنت‌های کل پست‌های صفحه را نیز بسته و ظاهرا حتی فالوئرهایش نمی‌توانند برایش نظر جدیدی بنویسند. آن چه که بیش از هرچیز خشم کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخته، این است که رامبد جوان در شرایطی این آگهی را ساخته که حداقل در ظاهر به نظر می رسد خودش شرایط مالی کاملا مناسبی دارد، اما حالا به مردم پیشنهاد لاغری به علت گرانی مواد غذایی را می‌دهد! چند واکنش را مرور کنیم. المیرا نوشته: «این هم یه بهاره رهنماییه برای خودش.»   سعید نوشته: «تو چرا ناراحتی؟ از هزینه‌های کانادا هم گرون تره؟»  مصطفی نیز نوشته: «طوری صحبت می‌کنه که انگار واقعا گرونی بهش فشار آورده. یه تبلیغ اینستاش، اندازه چند برابر درآمد کل عمر یه معلم یا کارگره.»

تأملی در پیش‌زمینه ذهنی مخاطبان از وضعیت گرانی و توصیه‌های این چنینی به مردم، نشان می‌دهد که واکنش‌های شدیداً منفی مخاطبان به این تبلیغ تجاری، اتفاق دور از ذهنی نیست. آن هم برای رامبد جوان که شخص باهوشی است و کارنامه‌اش خصوصاً در «خندوانه»، نشان داده که واکنش‌های عمومی را درمی‌یابد. حال باید پرسید، آیا او از تبعات بازی در این آگهی تبلیغاتی بی‌اطلاع بوده است؟ یا این کار را با علم به واکنش‌های منفی انجام داده و به نوعی خودش و برندی که تبلیغ کرده، می‌خواستند از خشم مخاطبان درآمدزایی کنند؟ به نظر می‌رسد اگرچه صفحه شخصی یک هنرمند، متعلق به خود اوست، اما در برخی موارد این‌چنینی، ماجرا از یک ویدئوی شخصی فراتر می‌رود. آگهی تبلیغاتی که رامبد گذاشت، به علت این که او در رسانه ملی فعالیت می‌کند و به عنوان یک «شخصیت منتقد» شناخته نمی‌شود، برای سازمان صداوسیما هزینه‌زاست. به عبارت دیگر، او در افکار عمومی نه به عنوان سلبریتی و کارگردان سینما، بلکه به عنوان مجری و طراح پربیننده‌ترین برنامه روی آنتن تلویزیون مطرح است و جالب این که آن را در جایی ضبط کرده که با توجه به دکور، به نظر می‌رسد استودیوی «خندوانه» است!

در همین باره سایت برترین ها نیز دریادداشتی نوشت رامبد جوان از پاردوکسیکال‌ترین موجودات حاضر کره زمین است، وجودش اصلا و اساسا پر از تناقض است، مثلا از یک طرف برنامه‌ای می‌سازد با محتوایی به اصطلاح «شادی‌آور»، «دو و دو» می‌کند و از حضار می‌خواهد قهقهه بزنند و از طرف دیگر برای فرزندآوری به کانادا می‌رود!

یعنی برخلاف آن چه که در برنامه‌اش تبلیغ می‌کند، شادی با قهقهه و خشک خشک و هردمبیلی ایجاد نمی‌شود، شادی با اقامت در یک کشور درست و حسابی با سطح رفاه مناسب، با بستر اقتصادی قابل پیش‌بینی و با درصد قابل توجهی از حق حیات اجتماعی ایجاد می‌شود، شادی با زور زدن در استودیو خندوانه و چهار تا توصیه فزرتی به اصطلاح روانشناسانه که نه! با توسعه متوازن، با شرایط زیست‌محیطی پایدار و ایجاد این زیربناها ایجاد می‌شود.

حالا رامبد در عنفوان گرانی کشنده این روزها و در شدیدترین تورم دوران، جلوی دوربین رفته و با «رژیم»، «لاغری» و «گرانی» نمک ریخته و از گرانی به این رسیده که خب رژیم بگیرید. به عبارتی گفته که خب چه اشکالی دارد که گران است، اتفاقا خوب هم هست، کمتر می‌خورید و لاغر هم می‌مانید! البته این‌ها را در توجیه و تبلیغ یک موسسه لاغری گفته! اما خب رامبد عزیز اگر دو کلام از حرف‌های همان مهمانانش در خندوانه را اگر در گوش داشت، می‌دانست که با هر چیزی و هر پدیده‌ای آن هم در این دوران نمک نریزد و اساسا چرا باید پول را از واژه‌های دردناک درآورد؟

همین دو هفته پیش بود که بهاره که رهنما هم نیست، در نکوهش آدم‌های ناکام، نسخه‌ای تجویز کرد که هنوز جایش درد می‌کند، حالا رامبد هم نمکدان را از دست بهاره گرفته و نمک به زخم مردمی می‌پاشد که این روزها تند و تند زخم برمی‌دارند و هی عمیق‌تر و امان از آن‌ها که تا نوک بینی را می‌بینند! رامبدک نوجوان، این روزها می‌گذرد و... مراقبت کن برادر.

بیشتر بخوانید :حرف های عجیب و توهین آمیز بهاره رهنما / اگر مثل من آسایش ندارید، بی‌عرضه‌اید

این روزها با تمام روزهای قبل فرق می‌کند، شما یک دقیقه افاضات می‌کنی و ملت از دیروز عصر تا همین حالا تند و تند در رد شما می‌نویسند، این خشم انباشته شده دائم راهش را پیدا میکند و هر چه و هر که «خودی» نباشد را نوازش می‌کند. این ساعات متعلق به شماست که زیر فریاد خشمگین جماعت بهت‌زده باشی، تا ساعات و روز بعد که نوبت دیگری شود.

اصلا بیا منفعت‌طلبانه تفسیر کنیم ماجرا را، یعنی همان‌طور که احتمالا می‌پسندید؛ به پیر، به پیغمبر، این مردم با تکرار چنین افاضاتی حتی «جناب خان» را هم پس می‌زنند، هر چیزی که نام و نشان تو را داشته باشد، انکار می‌کنند، اصلا این مردم و این «ما» در این سال‌ها یک چیز را خوب یاد گرفته؛ «بایکوت» کردن، این‌ها حواسشان را جمع کرده‌اند، دیگر نه فیلم‌هایت خواهد فروخت و نه برنامه‌هایت دیده‌ می‌شود و دلار هم روز به روز بالا می‌رود، زندگی در کانادا سخت اگر شود؟

والا که ما راضی نیستیم، پس عجالتا زبان به کام بگیر،بی‌خیال این خرده پول تبلیغات شو و کمی محبوبیت حفظ کن و محض رضای جیبت دو تا هشتگ بزن، که مثلا حواست به مردمت هست، که گر چه زمانه دلبری با هشتگ هم گذشته، نه! همان زبان در کام گرفتن هم به نفع اعصاب ماست و هم به نفع جیب شما، دوسر برد فعلا!

آیا این خبر مفید بود؟

پرسش و پاسخ

  • سوتی بهاره رهنما در ترکیه
    غلط انگلیسی داشته
  • بهاره رهنما واقعا طلاق گرفته
    نه دروغه
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه