اخبار روز| اخبار هنرمندان| مه‌لقا باقری

استوری خاص و معنادار مه‌لقا باقری + عکس

به تازگی مه‌لقا باقری، همسر جواد عزتی عکس جدیدی در فضای مجازی منتشر کرده است.

استوری خاص و معنادار مه‌لقا باقری + عکس
کدخبر : 2970
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مه‌لقا باقری بازیگر سینما، تلویزیون و کارگردان تئاتر  است. مه‌لقا باقری همسر جواد عزتی است. مه‌لقا باقری به صورت حرفه‌ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره‌های داخلی و خارجی در کشورهایی نظیر فرانسه، روسیه، اسپانیا حضور داشته‌ است. مه‌لقا باقری در زمینه طراحی حرکات موزون و دستیار کارگردانی تئاتر نیز فعالیت دارد. مه‌لقا باقری همسر جواد عزتی، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون است.

مه لقا باقری

بیوگرافی مه‌لقا باقری

نام: مه‌لقا

 نام خانوادگی: باقری

تاریخ تولد: 1360

محل تولد: تهران

تحصیلات: کارشناسی کارگردانی تئاتر، فوق لیسانس کارگردانی تئاتر، تخصص تئاتر از آلمان

تاهل: متاهل

همسر:جواد عزتی

مه لقا باقری

همسر مه‌لقا باقری

همسر مه‌لقا باقری، جواد عزتی است. جواد عزتی بعد از گرفتن دیپلم تئاتر از هنرستان سوره او ترجیح داد به جای رفتن به دانشگاه شبانه روزی تمرین کند و بیشتر خودش را محک بزند. یکی از پاتوق‌های جواد دانشگاه سوره بود و همان‌جا با همسرش مه لقا باقری آشنا شد و در پایان نامه‌اش بازی کرد. آشنایی و همکاری این دو در نهایت به ازدواج ختم شد.

مه لقا باقری

عکس جدید مه‌لقا باقری در فضای مجازی

مه لقا باقری بازیگر سینما و همسر جواد عزتی که او هم از بازیگران سینما و تلویزیون است، استوری معناداری در فضای مجازی منتشر کرد.

او در کپشن عکس نوشت:

«در اگر بر تو ببندد مرو و صبر کن آن جا

ز پس صبر تو را او به سر صدر نشاند

و اگر بر تو ببندد همه ره‌ها و گذرها

ره پنهان بنماید که کس آن راه نداند»

مه لقا باقری

مه‌لقا باقری متولد 24 خرداد 1360 در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و کارگردان تئاتر اهل ایران است. او فارغ التحصیل رشته کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره (۱۳۸۲–۱۳۷۸) و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس ۱۳۸۵ همچنین بیش از ۱۲ سال به صورت حرفه ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره‌های داخلی و خارجی در کشورهایی نظیر فرانسه، روسیه، اسپانیا حضور داشته است.

مه لقا باقری در زمینه طراحی حرکات موزون و دستیار کارگردانی تئاتر نیز فعالیت دارد. جواد عزتی بعد از گرفتن دیپلم تئاتر از هنرستان سوره خواست که تمرین کند و بیش تر خودش را محک بزند، یکی از پاتوق های جواد دانشگاه سوره بود و همان جا با همسرش مه لقا باقری آشنا شد و در پایان نامه اش بازی کرد. آشنایی و همکاری این دو در نهایت به ازدواج ختم شد.

همسر مه‌لقا باقری جواد عزتی بازیگر معروف است. جواد عزتی و مه لقا باقری سال 85 با هم آشنا شدند و ازدواج کردند و یکی از نکات قابل توجه و پرحاشیه در زندگی این زوج اختلاف سنی آنها با هم است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه