اخبار روز| اخبار هنرمندان| ساره بیات

عکس های جدید ساره بیات در فضای مجازی

به تازگی عکس جدیدی از ساره بیات در فضای مجازی منتشر شده است که حواشی زیادی به دنبال داشته است.

 عکس های جدید ساره بیات در فضای مجازی
کدخبر : 2961
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

ساره بیات بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. ساره بیات تاکنون نامزد دریافت بیش از ۲۰ جایزه شده‌ است. ساره بیات علاوه بر بازیگری، طراحی لباس و نقاشی نیز انجام می‌دهد. ساره بیات با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد سینما شد. ساره بیات در سال ۱۳۹۶ جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ برای سریال عاشقانه را دریافت کرد.

عکس جدید ساره بیات

ساره بیات پست جدیدی در فضای مجازی منتشر کرد. ساره بیات با انتشار چند پست در اینستاگرامش صفحه شخصی اش را بروز کرد. او در این عکس‌ها پس از انتشار اخباری مبنی بر خیانت همسرش علیرضا افکاری و طلاق این دو نفر، تنها دیده می‌شود.

ساره بیات

ویدئوی جدیدی از ساره بیات در فضای مجازی منتشر شده است که در آن از خیانت شوهر جدیدش پرده برداشته است. ساره بیات در یکی از مصاحبه هایش درباره خیانت به زنان صحبت کرد و گفت: زن اگر 10 بار بهش خیانت بشه، هرگز عادت نمیکنه و ما زن‌ها عادت نمی کنیم!

این ویدئو شائبه خیانت علیرضا افکاری همسر جدید ساره بیات را تقویت کرده است و موجب واکنش های زیادی در فضای مجازی شده است. خانم بازیگر هنوز به این اخبار واکنش و پاسخی نداده است. اساره بیات بازیگر مطرح سینما ایران چندی پیش خبر ازدواجش با علیرضا افکاری را رسما اعلام کرد. علیرضا افکاری همسر ساره بیات آهنگساز ایرانی متولد ۱۳۵۶ در اصفهان است.

ساره بیات

ساره بیات تصویر زیر را در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد.

ساره بیات

اخیرا ساره بیات عکس هایی منتشر می‌کند که نشان می‌دهد او ظاهرا یا مهاجرت کرده است یا مدتی را خارج از کشور می‌گذراند. ساره بیات پس از ازدواج با علیرضا افکاری بیشتر مورد توجه فضای مجازی قرار گرفته است.

بر اساس عکس و استوری‌های اخیر ساره بیات به نظر می‌رسد که وی از ایران رفته است و در کشور دیگری ساکن است.

ساره بیات

ساره بیات بازیگر، سینما و تلویزیون ایران است. او متولد ۱۳۵۸ است. ساره بیات با فیلم جدایی نادر از سیمین ساخته اصغر فرهادی به شهرت رسید. خانم بازیگر چندی قبل در دهه پنجم زندگی‌اش با علیرضا افکاری ازدواج کرد.

عکس ساره بیات که در فضای مجازی سوژه شد

این عکس مربوط به جایزه حافظ و جشن تصویر سال است که ساره بیات توانست جایزه‌ای را از آن خود کند. در این تصویر پاشنه‌های کفش او به شکل قابل توجهی بلند است.
ساره بیات

ساره بیات بازیگر سریال عاشقانه، موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن درام شد، در این مطلب می‌توانید عکس ساره بیات را در این جشن و به هنگام دریافت جایزه‌اش مشاهده کنید. ساره بیات در یک خانواده ۴ نفره بزرگ شده و تنها یک خواهر کوچک‌تر از خود به نام سروین دارد که همسر رضا قوچان نژاد (فوتبالیست) است.

پدر و مادرش مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین دلیل به صورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود.

سال ۱۳۸۰ وقتی ۲۲ ساله بود در جشنواره تئاتر پلیس با اولین تجربه خود روی صحنه توانست جایزه بهترین بازیگر را به همراه دیپلم افتخار کسب کند.

او در سال ۱۳۸۶ نیز با فیلم مقلد شیطان در کنار کامبیز دیرباز و شقایق فراهانی اولین تجربه سینمایی اش را به دست آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ویدا
    0

    ساره جان غصه نخور.بچه داره اونم ازبچه اش تاوان میده.خدا وکاهنات ازت دفاع میکنن.اون مردتیکه بی وجدان نبخش.واگذارش کن ب خدا

  • ابرام جون
    0

    میخواستی عزیزم بیشتر به شوهرت رسیدگی کنی. وقتی براش وقت نمیذاری حتی براش ناهار درست نمی کتی یکسره سر صحنه و دیالوگ و.. اینایی توی فیلمات برا غریبه ها عشوه و غمزه میایی ولی به شوهرت میرسی ک.. نتو میکنی بهش همینه دیگه اونم میره پیش یکی که تحویلش بگیره. فکر کردی از آسمون افتادی مثل توزیاده

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه