اسپایدرمن

سومین سری فیلم‌های اسپایدرمن دوباره توسط Marvel Studios و Sony تولید شده است و جان واتس به عنوان کارگردان به همراه نویسندگان فیلم Far From Home کریس مک کنا و اریک سامرز به عنوان کارگردان بازگردانده شده‌اند.

اسپایدرمن
کدخبر : 2876
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

Spider-Man: No Way Home

در حالی که برخی دیگر از فیلم های آینده شروع به تغییر تاریخ اکران خود کرده‌اند، به نظر می‌­رسد No Way Home به اکران کریسمس خود پایبند است. با این حال، همان‌طور که می‌دانیم، در مورد تاخیرهای احتمالی همه چیز ممکن است و امیدواریم برای این فیلم اتفاق نیفتد.
اسپایدرمن

سومین سری فیلم های اسپایدرمن دوباره توسط Marvel Studios و Sony تولید شده است و جان واتس به عنوان کارگردان به همراه نویسندگان فیلم Far From Home کریس مک کنا و اریک سامرز به عنوان کارگردان بازگردانده شده اند.

تاریخ اکران فیلم

مرد عنکبوتی، هیچ راهی به خانه نیست، در 17 دسامبر 2021 در سینماها اکران می­شود. ما بسیار امیدوار هستیم که با وجود تاخیرهای قبلی در فیلم، تاریخ اکران ماه دسامبر باقی بماند. با این حال، همانطور که دیدیم، هیچ تاریخ انتشار مشخصی قطعی نیست، بنابراین همیشه امکان جابجایی آن وجود دارد. البته، این تاریخ انتشار هنوز در معرض تغییراتی از طرف دیزنی و سونی است.

داستان فیلم اسپایدرمن 3

این فیلم بلافاصله پس از وقایع فیلم مرد عنکبوتی، دور از خانه شروع می­شود. زمانی که جی جونا جیمسون (جی کی سیمونز) فاش می­کند که هویت مخفی مرد عنکبوتی پیتر پارکر است. پیتر که نمی­تواند ابرقهرمان خود را از بقیه عمر خود جدا نگه دارد، از دکتر استرنج کمک می­خواهد و امیدوار است که راهی جادویی برای معکوس کردن هویت او وجود داشته باشد. دکتر استرنج، که طلسم می­کند تا واقعیت را شکل دهد و آن را طوری جلوه دهد که گویی هویت پیتر هرگز فاش نشده است. البته طلسم استرنج عواقب ناخواسته ای دارد و چندین شرور آشنا را به عقب باز می­گرداند. ما شاهد بازگشت داک اوک مولینا و اندام اضافی او، از مرد عنکبوتی 2004 هستیم و همچنین صدای شوم شیطان گوفین دافو را می­شنویم.

تریلر تیزر فیلم  مرد عنکبوتی: راهی به خانه وجود ندارد، رکورد جدیدی را در بین 24 ساعت اول با 355.5 میلیون بازدید به ثبت رسانده است. این میزان از رکورد قبلی تریلر فیلم انتقام جویان: پایان بازی  که در دسامبر 2018 برای اولین بار 289 میلیون بازدید داشت، پیشی می­گیرد. طبق گفته های سونی پیکچرز، تریلر سری سوم اسپایدرمن در بین 24 ساعت اول در بین رسانه های اجتماعی بیشترین تعداد پیش نمایش را داشته و 4.5 میلیون مورد آن در سراسر جهان ذکر شده است. در داخل کشور، هیچ راهی برای خانه نیست، در طول 24 ساعت 2.91 میلیون بار نقل قول شد که تقریبا 1.94 میلیون مورد را در مدت مشابه برای تریلر فیلم اند گیم دو برابر کرد.

بازیگران فیلم مرد عنکبوتی 2021

همراه با ستارگانی مانند تام هالند، که برای بازی در نقش پیتر پارکر، دوستانش ند (جیکوب باتالون) و ام جی (زندایا) و هر دو به همراه بتی برانت (آنگوری رایس) و معلمانشان آقای دل (جی بی اسموو) و آقای هرینگتون (مارتین استار) به این فیلم بازگشتند. یکی از اعضای اصلی بازیگران که هنوز تأیید نشده است جان فاورو است.

طبق اطلاعات می­دانیم که آلفرد مولینا به عنوان اتو اکتاویوس یا همان دکتر اختاپوس بازگشته است. آخرین بار در سال 2004 در مرد عنکبوتی Sam Raimi مشاهده شد. ویلم دافو نقش خود را به عنوان گرین گابلین، نورمن بازی خواهد کرد. آزبورن، از فیلم اصلی مرد عنکبوتی رایمی و همچنین جیمی فاکس که نقش الکترو را در مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 بازی کرد.

برخلاف فیلم Black Widow  Spider-Man: No Way Home همان روزی که در سینماها اکران می­شود در دیزنی پلاس اکران نمی­شود. از آنجا که فیلم تولید مشترک بین مارول استودیو، دیزنی و سونی است، مشخص نیست که اکران آن به صورت استریم به چه صورت خواهد بود.

مارول و دیزنی هنوز تاریخ رسمی شروع بلیت فروشی را اعلام نکرده اند، اما ما می­توانیم بر اساس فیلم های قبلی مارول حدس بزنیم. بلیط های شانگ چی افسانه ده حلقه در 16 اوت، حدود 18 روز قبل از تاریخ اکران فیلم به فروش رفت. اگر مارول تاریخ مشابهی را برای No Way Home انتخاب کند، بلیط ها از دوشنبه 29 نوامبر در دسترس خواهند بود. البته، باید منتظر بمانیم تا زمان اکران فیلم کمی نزدیکتر باشد تا زمان بلیط آن را به طور دقیق بدانیم.

با این حال، هیچ راهی برای خانه نیست، بسیار برای سونی اهمیت دارد. تنها گزینه واقعی استودیو این است که برنامه های خود را برای اکران جهانی پیش ببرد. فیلم قبلی این مجموعه، مرد عنکبوتی: دور از خانه، پرفروش ترین فیلم سونی در تمام دوران است و بیش از 1.1 میلیارد دلار در سراسر جهان درآمد داشته است. در حالی که نمی­توان فهمید که چه مقدار توسط دانلود ها فیلم را مشاهده می­کنند. سونی حداقل می­تواند در دانستن اینکه مخاطبان مشتاق دیدن چیزهای بیشتر هستند، دلگرمی پیدا کند.

پس از پخش و اکران فیلم اسپایدرمن 3 بازگشتی به خانه نیست، شما می­‌توانید آن را در تمامی کیفیت ها در سایت نایس مووی دانلود کنید. همچنین تمامی فیلم های جدید دیگر در ایران و جهان را به راحتی می­توانید در سایت نایس مووی پیدا کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه