وام فوری | وام ضروری | وام 200 میلیونی

جزئیات وام فوری از 30 تا 100 میلیون تومن بدون نیاز به ضامن| مهلت ثبت نام وام فوری ویژه سال جدید تمدید شد!

وام ۱۰۰ میلیون تومانی اعطا می شود، اما حالا با گذشت بیش از هفت ماه از اعلام این خبر، این طرح هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.

جزئیات وام فوری از 30 تا 100 میلیون تومن بدون نیاز به ضامن| مهلت ثبت  نام وام فوری ویژه سال جدید تمدید شد!
کدخبر : 24777
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

افزایش سقف وام فوری بانکی . وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود. وام فوری بنا به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود. سود و اقساط وام فوری بسیار مناسب است.

وام فوری

جزئیات وام 100میلیون تومانی به کارمندان

سال گذشته بود که مسئولین میراث فرهنگی کرمانشاه اعلام کردند، به منظور رونق گردشگری استان، به گردشگرانی که بخواهند به کرمانشاه سفر داشته باشند، وام ۱۰۰ میلیون تومانی اعطا می شود، اما حالا با گذشت بیش از هفت ماه از اعلام این خبر، این طرح هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.​

وحید امیری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در این رابطه اظهار کرد: سال گذشته تفاهم نامه‌ای چهارجانبه بین استانداری، حج و زیارت، میراث فرهنگی و بانک مهر ایران کرمانشاه منعقد شد که طی آن به زائرین اربعین استان وام سفر اعطا می‌شد.

وی افزود: در مرحله بعد قرار شد برای کمک به حوزه گردشگری استان به گردشگرانی که قصد سفر به کرمانشاه داشته باشند، تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام با نرخ سود دو درصد و یا چهار درصد و بازپرداخت شش ماهه و یکساله پرداخت شود.

معاون گردشگری استان اضافه کرد: هر گردشگری که قصد دریافت این وام را داشت، باید به یکی از دفاتر گردشگری که با بانک عامل قرار داشت مراجعه می کرد و پس از گذراندن فرآیندهای لازم، سفرکارت ۱۰۰ میلیون تومانی را دریافت می کرد.

وی تاکید کرد: در واقع بانک عامل، وام ۱۰۰ میلیون تومانی گردشگران را به حساب دفتر خدمات مسافرتی واریز کرده و دفتر نیز در قالب سفرکارت وام را به گردشگر می داد تا از آن برای هزینه تور، اقامت و خرید سوغات استفاده کند.

امیری با تائید اینکه این طرح هنوز به مرحله اجرا در نیامده، در خصوص چرایی عدم اجرای آن، گفت: متاسفانه بانک عامل شرایط بسیار سختی را پیش روی دفاتر خدمات مسافرتی قرار داده و همین مسئله هم باعث شده تا آنها استقبالی از اجرای این طرح نداشته باشند.

وی تاکید کرد: ما مکاتباتی را برای حل مشکلات پیش روی طرح، با بانک عامل داشته ایم و پیشنهاداتی را هم برای متعادل سازی شرایط داده ایم و منتظریم تا بانک پاسخ این مکاتبات را بدهد.

وام فوری

به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام خرید کالای بانک تجارت به نام کالانو هستند باید اعتبار خوبی داشته باشند. زیرا به منظور پرداخت این تسهیلات نیازی به ارائه ضامن رسمی یا سند ملکی نیست. ضمانت مورد نیاز برای دریافت این تسهیلات داشتن اعتبار مورد نظر بانک، چک دیجیتال و سفته الکترونیکی است.

گفتنی است، افرادی امکان استفاده از این وام را دارند که قبلا از تسهیلات خرید کالا استفاده نکرده باشند. نرخ سود این وام 23 درصد بوده و وام گیرندگان بعد از دریافت آن باید حداکثر در 24 ماه عمل تسویه را انجام بدهند. افراد به منظور دریافت این وام باید مراکز و فروشگاه‌هایی مانند پاکشوما، کویر موتور و انتخاب الکترونیک را برای انجام خریدهای خود در نظر داشته باشند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط به 5 میلیون و 237 هزار و 331 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 25 میلیون و 695 هزار و 934 تومان است و جمع رقم وام و سود آن نیز 126 میلیون و 745 هزار و 934 تومان خواهد بود.

برخی از نکات مهم و قابل توجه درباره وام فوری کالانو بانک تجارت

لازم به ذکر است که به منظور دریافت این تسهیلات نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک نیست و مشتریان باید به صورت غیرحضوری از طریق اپلیکیشن باجت اعتبار کالانو را دریافت کنند. افراد به منظور اپلیکیشن باجت باید به مارکت‌هایی مانند بازار یا مایکت مراجعه داشته باشند./کاماپرس

مدیرعامل بانک توسعه صادرات با بیان اینکه این بانک جزو بانک‌های ناتراز نیست، گفت: برای اعطای تسهیلات حوزه تجاری، تا چهار برابر میانگین حساب مشتریان، به آن‌ها تسهیلات سرمایه در گردش می‌پردازیم.

افشین خانی با حضور در غرفه ایران در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با بیان اینکه بانک توسعه صادرات جزو بانک‌های ناتراز نیست، گفت: اگر امروز محدودیت‌های کارگزاری برداشته شود، یکی از پتانسیل‌هایی که کشور می‌تواند در عرصه بانکی و کارگزای روی آن حساب کند، بانک توسعه صادرات است. چون نسبت کفایت سرمایه بالای ۱۳ درصد دارد، زیان انباشته آن را امسال به سفر می‌رسانیم و برای اولین بار پایان امسال ۱۰۰ درصد افزایش سرمایه خواهیم داشت. بنابراین بانک در یک شرایط مناسب است.

وی با اشاره به طرح‌هایی که در شش ماه گذشته تعریف شده، گفت: این طرح‌ها به سمتی رفته که با وجود محدودیت‌های نقدینگی به‌خصوص در حوزه ریال و ارز، رشد حدود ۲۲۷ درصدی در اعطای مصوبات اعتباری ریالی و ۱۹۰ درصد مصوبات اعتباری ارزی خود داشتیم.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات اظهار کرد: ما توانستیم در این فرآیند با طرحی که در دهه فجر رونمایی شد و یک بازه ۳ ماهه هم آزمایشی اجرا شد، تمام نیازهای بنگاه‌های تولیدی صادرات‌محور را در قالب یک‌ طرح به نام الماسان با هشت خدمت تا و تا کنون هم ۲۰ هزار میلیارد تومان مصوبه اعتباری برای این طرح صادر شده است. همچنین برخی از بانک‌ها تسهیلات خود را قطع کردند، اما ما تا پایان اسفند ماه روند اعطای تسهیلاتمان به شرکت‌های تولیدی ادامه خواهد داشت.

منبع: اقتصاد 100

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه