کریستین رونالدو | حواشی کریستین رونالدو

عمر صعود کریستین رونالدو پایان یافت! | کریستین رونالدو باید با فوتبال خداحافظی کند؟

اندی براسل، گزارشگر و کارشناس فوتبال که در انگلیس کار می‌کند هم پس از بازی از رونالدو انتقاد و تاکید کرد که او دیگر بهترین بازیکن پرتغال نیست.

عمر صعود کریستین رونالدو پایان یافت! | کریستین رونالدو باید با فوتبال خداحافظی کند؟
کدخبر : 24364
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

کریستین رونالدو بهترین بازیکن قرن، در کودکی در خانواده فقیر به دنیا آمده است. کریستین رونالدو متولد 1985 (38 ساله) است. مادر کریستین رونالدو در خانه های دیگران آشپزی می کرده است. کریستین رونالدو فقط تا ابتدایی درس خوانده است. کریستین رونالدو الان در حال حاضر با خانواده اش در عربستان زندگی می کند.

در حال سقوط، اما همچنان جذاب رونالدو در محدوده پایان دوران ملی! زمان بی‌رحم است؛ در گذشته اگر از کریستیانو رونالدو انتقاد می‌کردید با مخالفت‌های زیادی مواجه می‌شدید، اما حالا او دیگر بهترین بازیکن پرتغال هم نیست. رونالدو در محدوده پایان دوران ملی!

پرتغال در هفته‌ای که گذشت در دیداری دوستانه به مصاف اسلوونی رفت و ۲-۰ شکست خورد. در این دیدار کریستیانو رونالدو از ابتدا در ترکیب پرتغال حضور داشت. اگرچه رونالدو در بازی اول مقابل سوئد در لیست بازی نبود، اما با اضافه شدن او و دیگر بازیکنان کلیدی برای بازی دوم، پرتغال با تمام قوا به مصاف اسلوونی رفت./ افکار نیوز

راز ازدواج نکردن کریستین رونالدو و جورجیانا لو رفت!

مادر کریستیانو رونالدو (دولورس آویرو) نمی خواهد که فرزندش با جورجینا رودریگز ازدواج کند.

این بازیکن 36 ساله فوتبال و صاحب چندین توپ طلای جهان؛ در مستند جدیدی که در نتفیلیکس از او منتشر شد، تقریباً همه را مطمئن کرد که با جورجینا ازدواج می کند اما ظاهراً مراسم عروسی اش را به خاطر مخالفت خانواده به تاخیر انداخته است.

در حالی که جورجینا مادرِ کوچکترین فرزند خانواده؛ یعنی آلانا، هنوز منتظر برگزاری مراسم ازدواجش با رونالدو است، ظاهراً مادر این بازیکن رضایت به خواستگاری پسرش از جورجینا را صادر نکرده است.

دلیل مخالفت مادر کریس رونالدو با ازدواج پسرش و جورجینا

ظاهراً منابع خبری اعلام کرده‌ اند که مادر رونالدو عقیده دارد آن دو نباید با یکدیگر ازدواج کنند، زیرا طبق عقیده او، جورجینا به خاطر پول می‌ خواهد زن‌ رونالدو شود که البته خواهر و برادر این ستاره شماره 7 تیم فوتبال منچستر یونایتد هم همین نظر را دارند.

در صورتی که خود رونالدو به شدت او را دوست دارد و از جورجینا و فرزندان شان به خوبی حمایت می کند.

حالا هیچ کس نمیداند که ستاره شماره 7 تیم فوتبال پرتغال، چگونه مادر و خانواده اش را برای این ازدواج راضی خواهد کرد.

میزان علاقه و وابستگی رونالدو به مادرش ثابت شده است و هرگز به خود این اجازه را نمیدهد که کاری را خلاف میل او انجام داده و پیش ببرد.

پس از این حرف و حدیث ها همه به این فکر میکردند که کار برای بهترین فوتبالیست جهان و نامزدش جورجینای مدلینگ کمی سخت‌تر خواهد بود.

کریستین رونالدو

واکنش مادر کریستین رونالدو به بازتاب این ماجرا

طولی نکشید که مادر کریستین رونالدو در گفتگویی در این مورد اعلام کرد که هیچ مشکلی با ازدواج پسرش و جورجینا نداشته و تمامی این اخبار شایعاتی بیش نیست.

البته که نمیتوان گفت کدام خبر حرف دل مادر این بازیکن معروف فوتبال را بازگو کرده است اما در حال حاضر، او اینگونه نشان داد که با ازدواج کریس و نامزدش جورجینا مخالفتی ندارد تا حواشی و شایعات در این مورد به پایان برسد./نمناک

کریستین رونالدو

بیوگرافی کامل کریستین رونالدو

نام کامل :کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو

تاریخ تولد:5 فوریهٔ 1985

محل تولد :فونشال، مادیرا، پرتغال

والدین :خوزه دینیس آویرو و ماریا دولورس دوس سانتوس ویویروس دا آویرو

قد:1٫85 متر

پست:مهاجم

تیم کنونی :تیم ملی پرتغال و یوونتوس

تعداد فرزندان :2 پسر و 3 دختر

تعداد خواهران و برادران:دو خواهر( آلما و لیلیانا کاتیا) - یک برادر بزرگتر(هوگو)

کریستین رونالدو

مهاجرت کریستین رونالدو به عربستان

امضای قرارداد کریستیانو رونالدو با النصر کل خانواده را مجبور کرد که به عربستان سعودی نقل مکان کنند و به سختی تلاش کنند تا با یک فرهنگ بسیار متفاوت سازگار شوند.

این مورد ممکن است برای جورجینا رودریگس، شریک زندگی کریستیانو رونالدو، سخت‌تر باشد، چراکه نوع لباس پوشیدن او و سبکی که برای ظاهر شدن در ملاءعام و شبکه‌های اجتماعی انتخاب کرده بسیار متفاوت با قوانین عربستان سعودی است. اما این مدل و اینفلوئنسر مجبور است خود را با آداب و رسوم سختگیرانه عربستان سعودی که کشوری مسلمان با قوانین بسیار سفت و سخت به ویژه برای زنان است، وفق دهد و در نوع لباس پوشیدنش تجدید نظر کند.

جورجینا با پوشیدن لباس معمولی ساده و گشاد که به عبا مشهور است در بین جمعیت دیده شده است. اما او جورجینا است و دلش خواست استایل شخصی خود را هم حفظ کند و آنطور که دلش می‌خواهد لباس بپوشد. اما نوع پوشش او ممکن است با قانون عفت عمومی کشور عربستان مغایرت داشته باشد.

کریستین رونالدوویزیت عربستان توضیح می‌دهد: «توصیه می‌شود که در ملاءعام، لباس‌های گشاد بپوشید که تا آرنج و زیر مچ پا را بپوشاند.»

اگرچه فهرست کاملی از لباس‌های ممنوعه وجود ندارد، اما مشخص است که زنان در عربستان نمی‌توانند دامن کوتاه، شلوارک، تاپ‌های نیم‌تنه، یا لباس‌های نه چندان پوشیده دیگری بپوشند. طبق گزارش نشریه «مارکا»، با توجه به اینکه جورجینا رودریگس در معرض خطر زیر پا گذاشتن این قانون‌های سختگیرانه قرار دارد، احتمالا با جریمه نقدی روبه‌رو خواهد شد.

کریستین رونالدو

اولین بار که یک توریست در عربستان مرتکب چنین تخلفی می‌شود، باید ۱۰۰ ریال جریمه معادل حدود ۲۵ یورو بپردازد. دومین بار که چنین تخلفی صورت بگیرد جریمه ۲۰۰ ریال، کمی کمتر از ۵۰ یورو می‌شود.

اما این پول‌ها برای کریستیانو رونالدو با آن دستمزدهای نجومی که از تیم النصر می‌گیرد رقمی به حساب نمی‌آید و ماننده قطره‌ای در اقیانوس است، اما او و جورجینا رودریگس مطمئنا می‌خواهند از دردسر دور باشند و اجازه ندهند حواشی کام آنها را تلخ کند.

زندگی شخصی و تاریخ تولد کریستین رونالدو

کریستیانو رونالدو دوس سانتوش آویرو که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می شود، یکی از مشهورترین بازیکنان فوتبال در جهان است که متولد 5 فوریهٔ 1985 (16 بهمن 1363) در محلهٔ سائو پدرو در فونشال، پایتخت مادیرا می باشد که در محلهٔ نزدیک سانتو آنتونیو بزرگ شد.

کریستین رونالدو

خانواده رونالدو نام او را به دلیل علاقه شان به رونالد ریگان رئیس جمهور وقت برای پسر خود انتخاب کردند.

کریستین رونالدوخانواده کریستین رونالدو

کریستیانو رونالدو چهارمین و کوچک‌ترین فرزند خانواده بود، مادرش ماریا دولورس دوس سانتوس ویویروس دا آویرو (آشپز) و پدر او خوزه دینیس آویرو (باغبان شهرداری و مدیر تدارکات پاره‌وقت) بود که در 19 سالگی رونالدو درگذشت.

کریستیانو رونالدو فقر را در زندگی خانوادگیش لمس کرده، او و دو خواهرش آلما و لیلیانا کاتیا و برادر بزرگترش هوگو همگی یک اتاق مشترک داشتند و مادرش در خانه های دیگران آشپزی می کرد.

کریستین رونالدوتحصیلات کریستیانو رونالدو

رونالدو با توجه به اینکه در خانواده ای کم درآمد زندگی می کرد، تحصیلاتش را ادامه نداده و تا مقطع ابتدایی (دبستان) درس خوانده است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه