رامین رضائیان | بیوگرافی رامین رضائیان | همسر رامین رضائیان

این عکس از رامین رضاییان در ماه رمضان همه رو احساسی کرد | رامین رضاییان حسابی قبلش پاکه! + عکس

رامین رضائیان با این عکس حسابی به دل ها نشست.

این عکس از رامین رضاییان در ماه رمضان همه رو احساسی کرد | رامین رضاییان حسابی قبلش پاکه! + عکس
کدخبر : 24339
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

رامین رضاییان بازیکن تیم ملی ایران، متولد سال 1369 است. رامین رضاییان فوتبال خود را از سال 1381 (از 12 سالگی) شروع کرده است. رامین رضاییان هنوز ازدواج نکرده و می خواهد بعد از پایان فوتبال ازدواج کند. رامین رضاییان از کودکی ورزش میکرده است. رامین رضاییان از سال 1393 در تیم ملی ایران بازی می کند.

رامین رضائیان

رامین رضاییان در دومین دوره حضورش در پرسپولیس نیز نتوانست به جام قهرمانی برسد اما در شرایطی که هواداران او انتظار امضای قراردادی جدید را با ستاره محبوب داشتند، ناگهان دانیال جانشین او شد و رامین به اصفهان رفت.

البته حضور شش ماهه رضاییان در پرسپولیس کم جنجالی نبود. از صحبت‌های او در برنامه زنده تلویزیونی که واکنش‌ بازیکنان پرسپولیس را داخل تیم به دنبال داشت تا ماجراهای بعدی که به جدایی رضاییان منجر شد.

گل‌محمدی در این باره با ادبیات همیشگی و آرام خود عنوان کرد: رامین خیلی کمک می‌کرد و شرایطش تازه خوب می‌شد اما مصاحبه‌ای کرد که جو را برای ماندنش سخت کرد‌.

او با اشاره به وضعیت رختکن توضیح داد: شرایطی که برای ادامه کارش در تیم و رختکن وجود داشت، خیلی سخت بود. در واقع تصمیم شخصی خودم نبود، تصمیم جمعی بود. کسی نیامد به من این حرف را بزند که رامین نباید باشد اما این احساس داخل رختکن و تیم وجود داشت.

یحیی با اشاره به این مصاحبه ادامه داد: شاید بنده خدا نیتی هم نداشت و تازه هم با جو ایران آمده بود اما صحبت‌هایی شد که باعث ایجاد اختلاف داخل تیم می‌شد و باید از این اختلاف جلوگیری می‌شد. هرچند که عملکردش واقعا خوب بود و زمانی که به سپاهان رفت، انقدر خوب بازی کرد که به تیم ملی هم دعوت شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا در ابتدای فصل تصمیمی برای بازگرداندن رامین رضاییان داشته؟ گفت: نه، برنامه‌ای نداشتیم.

منبع: اطلاعات انلاین

دعوا و فحش کاری رامین رضاییان با طرفداران!

 

 

فیلم شخصی رامین رضاییان و گلزار تو باشگاه پخش شد! 

بیوگرافی رامین رضاییان

نام :رامین

نام خانوادگی :رضاییان

تاریخ تولد :27 اسفند 1369

محل تولد :ساری

پست :دفاع  راست

باشگاه سابق :پرسپولیس

شماره پیراهن :27

تاهل :مجرد

شماره پیراهن تیم ملی :23

رامین رضاییان

رامین رضاییان ورزشکار از کودکی  

در زمانی که مدرسه می رفت بچه درسخوانی بود در مسابقات انفرادی شطرنج، مقام اول را کسب کرد  در دوی صحرانوردی هم مقام اول را به دست آورد.

عملکرد باشگاهی رامین رضاییان

رامین رضاییان فوتبال خود را سال ۱۳۸۱ در باشگاه شهرداری ساری شروع کرد و در سال ۱۳۸۷ به تیم جوانان شن‎سای تهران پیوست. او پس از یک سال اولین قرارداد حرفه‌ای خود را به امضا رساند و ۴ فصل برای تیم صبای قم بازی کرد. او در ۹۸ بازی برای این تیم به میدان رفت و ۷ گل نیز به ثمر رساند.

رضاییان در سال ۱۳۹۲ طی قراردادی دوساله به تیم راه‌آهن رفت و ۵۴ بازی رسمی برای باشگاه فوتبال راه‌آهن انجام داده و ۱۱ گل نیز در طول حضورش در این تیم به ثمر رساند. او در فصل آخر حضور خود در تیم راه‌آهن چند بازی خوب از خود به نمایش گذاشت و توانست نظر کارلوس کیروش را جلب کند و به تیم ملی دعوت شد. وی در همان فصل چهاردهم به‌عنوان گل زن‌ترین مدافع لیگ برتر شناخته شد.

اخراج رامین رضاییان از پرسپولیس

رامین رضاییان به دلیل درگیری که با علی علیپور در تمرینات پرسپولیس داشت، توسط برانکو ایوانکوویچ از تیم (فصل 95–96) کنار گذاشته شد و تلاش ها برای بازگشت او به ترکیب تیم پرسپولیس بی فایده بود و رامین از باشگاه پرسپولیس رضایت نامه گرفت و به دنبال تیم جدید خود جست و جوهای کرد.

مصاحبه با رامین رضاییان

اگر بخواهی با یک نفر سلفی بگیری آن چه کسی است ؟ 

 دوست دارم با دیویدبکام و کریستیانو رونالدو سلفی بگیرم. در واقع بازیکن محبوب خارجی من دو نفر است نه یکی!

مدافع تیم پرسپولیس از نیمکت نشینی اش هم حرف زد:«هر کس بگوید نیمکت را دوست دارم یک دروغگوی بزرگ است. من نیمکت پرسپولیس را دوست ندارم اما به نیمکت نشینی در این تیم افتخار می کنم. چرا که این نیمکت پیش تر جای بازیکنان بزرگ بود. من بارها گفتم و الان هم تکرار می کنم این سختی را تحمل خواهم کرد. به خاطر پرسپولیس. اما شک ندارم بعد از سختی گشایشی است. هر قدر هم روی نیمکت بنشینم بازم صبر می کنم. دوست دارم با فوتبال حرف بزنم نه شعار. مهم این نیست که چند دقیقه بازی کنم. مهم این است که تاثیر گذار باشم. دوست دارم پیشرفت کنم. آخرین نفر از سر تمرین می روم. همه این ها به این خاطر است که خوب فوتبال کنم و دل هواداران شاد شود.

رامین رضاییان

آیا بخاطر پول به ترکیه رفتی ؟ 

 قبلا هم گفتم و باز تکرار می کنم. اگر من از پرسپولیس رفتم نه به خاطر پول بوده و نه اینکه دل هواداران را بشکنم. من رفتم تیم ترکیه ای که خوب بازی کنم و از آنجا به تیم های خوب اروپایی بروم. اینکه پله های ترقی را یکی یکی طی کنم. اما آدم هایی که دور و برم بودند و بهم حرف زدند حرف های درستی نبود و ذهن من را پر کرده بودند. من نباید به آن حرف ها گوش می دادم. در نهایت وقتی پیام ها را در فضای مجازی دیدم تصمیم گرفتم تصمیم خود را تغییر دهم. خیلی سخت بود. بازگشت من به تهران به سختی صورت گرفت چون باشگاه و سرمربی اجازه نمی دادند اما خوشحالم که در نهایت تصمیم درستی گرفتم. اصلا و ابدا فکر نمی کردم هواداران با جدایی ام از پرسپولیس این طور واکنش نشان دهند و این قدر من را دوست داشته باشند. دست تک تک هواداران تیم را می بوسم.

آیا از بچگی پرسپولیسی بودی ؟ 

" رضاییان گفتن :رسم بر این شده پرسپولیسی ها می گویند من از بچگی پرسپولیسی بودم. استقلالی هم همین طور. من از گفتن این جمله ها بیزارم. دوست ندارم تظاهر کنم.علاقه بوده که پرسپولیسی شدم. به خاطر پدرم هم بود. پدرم پرسپولیس را خیلی دوست دارد. در دوره ای که من فوتبال را به خوبی شناختم و درک کردم بازی علی کریمی خیلی مورد توجه بود و او را دوست داشتم و دارم. اسطوره ها هم حتما در دوره کودکی برای ما خاطره سازی کردند. علی پروین. علی دایی. کریم باقری و...اما همان طور که گفتم شرایط سنی من به گونه ای بوده که پرسپولیس را با علی کریمی بیشتر دوست داشتم " 

رامین رضاییان

فکر می کردید 4 گل به استقلال در دربی بزنید؟ 

" بازی بسیار سختی بود ولی ما هجومی بازی کردیم و 3 امتیازی گرفتیم که حکم قهرمانی داشت. برد در دربی خودش برای هواداران به اندازه قهرمانی ارزش دارد، در ضمن با این برد شانس قهرمانی را بالا بردیم. خیلی خوشحالم که هواداران پرسپولیس با خوشحالی ورزشگاه را ترک کردند "

تقدیم گل به علی کریمی ، چرا ؟

" من این گل را به علی کریمی و پدرم تقدیم کردم. علی آقای از اسطوره های فوتبال ما و پرسپولیس است و شخصا سبک فوتبالی اش را دوست دارم و هر زمان که گل بزنم آن را به او تقدیم خواهم کرد. پرسپولیس اسطوره های بزرگی دارد و همه آنها به گردن ما حق دارند و باید یادشان همیشه گرامی داشته شود و از تجربیات شان استفاده کنی " 

دوست داشتی با علی کریمی همبازی بودی؟

" من در تیم ملی در کنار کریمی بودم و سعی کردم از او استفاده کنم. علی آقای در اردوی تیم ملی در آفریقا زحمت زیادی برای من کشید و همیشه پاسخگوی من بود. با کریمی در مورد نقاط ضعف و قوتم حرف می زدم و او کمکم می کرد. اینکه بگویم از بچگی طرفدار پرسپولیس بودم و غیره شاید خیلی اپیدمی باشد و شخصا معتقدم که عشق و علاقه به تیم را باید با تلاش در زمین به نمایش گذاشت و با ادعا هیچ چیزی مشخص نمی شود " 

رامین رضاییان

بازی در کدام لیگ اروپایی را دوست داری؟

" بازی در انگلیس، آلمان یا اسپانیا را دوست دارم و امیدوارم کن خیلی زود در اروپا بازی کنم " 

قصد ازدواج نداری؟

" بعد از پایان فوتبالم ازدواج می کنم " 

پنالتی زدن به سبک مسی و سوارز

وقتی در دقیقه 55 بازی پرسپولیس و سپاهان اصفهان محمدرضا اکبریان داور مسابقه به نشانه پنالتی در سوت خود دمید کمتر کسی فکرش را می کرد دو شاگرد ملی پوش برانکو آن را به سبک مسی و سوارس بزنند.

آن لحظه رامین نگاهی به مهدی کرد اما طارمی اشاره کرد که نمی زنم، دقایقی بعد مهدی جلو رفت و در گوش رامین چیزی گفت که…

منبع: نمناک

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه