اخبار حوادث | حادثه تلخ | اخبار حوادث روز

تصادف زنجیره ای تهران غرق خون کرد | حادثه ای تلخ در جاده تهران جان 11 هموطن را گرفت!

تصادف زنجیره‌ ای 6 دستگاه خودرو در جاده‌ی آزاد شهر - شاهرود 11 مصدوم بر جای گذاشت.

تصادف زنجیره ای تهران غرق خون کرد | حادثه ای تلخ در جاده تهران جان 11 هموطن را گرفت!
کدخبر : 24313
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

تصادف زنجیره‌ ای 6 دستگاه خودرو در جاده‌ی آزاد شهر - شاهرود 11 مصدوم بر جای گذاشت.

تصادف زنجیره‌ ای با 11 مصدوم در محور آزادشهر -شاهرود

به گزارش رکنا،️ حادثه تصادف زنجیره ای حوالی ساعت ۱۲:۰۴ ظهر امروز در کیلومتر ۸۵ محور آزاد شهر-شاهرود بین ۲ دستگاه تریلی، پراید، پژو ۲۰۶ و پیکان سواری رخ داد.

در این حادثه ۱۱ مصدوم با کمک اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

تصادف بارنکردنی ماشین با خودش

ریزش ناگهانی کف پارکینگ ساختمان مسکونی در خیابان آزادی، منجر به سقوط تیبا به همراه 4 سرنشین آن در درون گودال شد.

اخبار حوادث

پارکینگ ساختمان تیبا را بلعید+ عکس های عجیب ترین حادثه در تهران

به گزارش رکنا، در ساعت 13:38 در قسمت وسط پارکینگ یک ساختمان مسکونی به دلیل شسته شدن دهانه چاه و ریزش آن، تیبا از قسمت جلوی خودرو داخل گودالی به عمق 3 متر فرو رفت.

این حادثه مصدومیتی به همراه نداشت.

اخبار حوادث

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: تصادف در جاده اینچه برون به آق قلا در محدوده شمال استان ۲ کشته همراه با هشت مجروح برجا گذاشت.

   10 کشته و مجروح در تصادف پراید با پژو 206 

به گزارش رکنا، قاسم غریب آبادی اظهار کرد: ساعت ۱۷:۹ جمعه ۱۸ اسفند، یک خودروی پراید و یک دستگاه پژو ۲۰۶ در جاده اینچه برون به آق‌قلا حوالی آلاگل تصادف کردند.

با طرح سامان‌یار با گذشت حداقل 5 سال، اندوخته و مستمری دریافت کنید.

حادثه

وی افزود: این خودروها ۱۰ سرنشین داشتند که 8 نفر از آنان مصدوم شدند و 2 نفر هم جان خود را از دست دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: مرکز eoc هلال احمر استان با گزارش اورژانس سه تیم از پایگاه‌های اینچه برون و آق قلا با ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات را به محل حادثه اعزام کرد.

غریب آبادی ادامه داد: تیم‌های هلال احمر ۲ نفر از مصدومان را به بیمارستان آل جلیل آق قلا انتقال دادند و ۶ مصدوم هم توسط اورژانس منتقل شد.

وی افزود: افراد جان باخته در محل حادثه تحویل عوامل مربوطه داده شدند.

تصادف زنجیره ای در استان فارس

رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس گفت: وقوع حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس در محور مواصلاتی سروستان-شیراز، 15 مصدوم برجای گذاشت.

به نقل از رکنا، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس بیان داشت: ساعت 5 صبح  امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی110 مبنی بر یک واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور مواصلاتی سروستان-شیراز، بلافاصله گشت تصادفات به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

تصادف

وی افزود: با حضور مأموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه اتوبوس حامل 25 مسافر به دلیل عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده واژگون شده است.

رئیس پلیس‌راه شمال استان با بیان اینکه در این حادثه متأسفانه 15 نفر از مسافران مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان اعزام شدند، تصریح کرد: حال عمومی مصدومان رضایت‌بخش اعلام شده است.

سرهنگ "دهقانی" از رانندگان خواست هنگام رانندگی از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کرده و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا دیگر شاهد اینگونه حوادث ناگوار نباشیم.

تصادف عجیب در تهران / هر سه ماشین خارجی بودند!

گیلان، سرهنگ امیر طالبی، با اعلام این خبر گفت: در ساعت ۲:۳۰ بامداد ۸ شهریور با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف شدید منجر به فوت 3 نفر در جاده تهران نرسیده به میدان گیل خبر داد. ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی بلافاصله برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد که سواری پژو به علت سرعت غیر مجاز با عابر جوان برخورد و پس از آن به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با نیسان پارک شده برخورد می‌نماید.

تصادف

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان اظهار داشت: کارشناسان پلیس بی احتیاطی از جانب راننده پژو به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیر متعارف تشخیص دادند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه سرعت غیر مجاز و غیر متعارف وسایل نقلیه از مهم‌ترین علل در سوانح رانندگی می‌باشد اظهار داشت: حین رانندگی تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارید و از سرعت و سبقت در معابر پرهیز نمایید تا بتوانید وسیله نقلیه خود را کنترل کرده تا شاهد بروز چنین حوادث دلخراشی نباشیم./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه