اخبار حوادث | حادثه تلخ | اخبار حوادث روز

خبر فوری، انفجار مسجد بزرگ تبریز، تبریز تسلیت! | جزئیات تعداد مصدومین و تلفات

حادثه ی وحشتناک انفجار در مسجر تبریز همه را نگران کرد.

خبر فوری، انفجار مسجد بزرگ تبریز، تبریز تسلیت! | جزئیات تعداد مصدومین و تلفات
کدخبر : 24301
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

نشت گاز در مسجد موسی بن جعفر انفجاری را رقم زد.

2 فیلم از انفجار هولناک مسجد موسی بن جعفر تبریز + علت و وضعیت مصدومان

به گزارش رکنا، شادی نیا، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: ساعت ۲۱:۰۰ دیشب گزارش انفجار ناشی از نشت گاز در مسجد موسی‌بن جعفر در محله آخمقیه به اورژانس استان اطلاع داده شد که ۵ دستگاه آمبولانس اورژانس و سایر نیروهای امدادی و انتظامی در سریعا اقدامات لازم را انجام دادند

بر اساس اطلاعات تکمیلی، بر اثر انفجار گاز در محله آخمقیه، ۱۰ نفر مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان های سینا، طالقانی و امام رضا(ع) انتقال یافتند و هم اکنون خوشبختانه مصدوم بد حال وجود ندارد.

 ویدیو ضبط شده توسط دوربین مداربسته یک واحد مسکونی لحظه واژگونی خودرو حامل کپسول گاز را ثبت کرده است

120 دقیقه معلق بودن 25 دانش آموز دختر آبادانی در ارتفاع هشت متری + جزئیات حادثه

وحید کسرایی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان اظهار کرد: ساعت ۱۱:۱۹ امروز (۲۰ اسفندماه) از طریق تماس با سامانه ۱۲۵، موضوع گرفتار شدن حدود ۲۵ دانش‌آموز دختر در وسیله بازی اسکای فلایر در شهر بازی آبادان اطلاع‌رسانی شد و در پی این گزارش، به سرعت نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این دانش‌آموزان به دلیل مشکل فنی وسیله بازی در ارتفاع حدود هفت تا هشت متری گرفتار شده بودند که با کمک آتش‌نشانان نجات یافتند.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان گفت: برخی از این دانش‌آموزان به دلیل ترس و استرس، دچار تنگی نفس شده بودند اما خوشبختانه بدون آسیبی نجات پیدا کردند و این عملیات ساعت ۱۲:۵۷ به پایان رسید.

حادثه ای ترسناک در شهربازی خمین

چندین نفر ناشناس به دو نفر از کارکنان شهربازی با سلاح سرد حمله کرده و آنها را به شدت زخمی کرده اند.

به گزارش پیشنهاد ویژه و به نقل از باشگاه خبرنگاران، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران: یک ساختمان ۲ طبقه در خیابان ری دچار انفجار شدید شد.

انفجار باعث تخریب این خانه و خانه مجاور شده است و اکنون ماموران آتش‌نشانی در محل موردنظر حضور دارند؛ همچین احتمال دارد افرادی در این حادثه محبوس شده باشند.

روابط عمومی شرکت پالایشگاه نفت آفتاب در ارتباط با حادثه ای چند دقیقه قبل در پالایشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

اولین فیلم از انفجار  در پالایش نفت بندرعباس /جزئیات انفجار در پالایشگاه نفت آفتاب

دقایقی قبل اخباری مبنی بر انفجار در یکی از پالایشگاه های کشور مورد توجه تمامی رسانه ها قرار گرفت.

 در تماس با روابط عمومی شرکت پالایشگاه نفت آفتاب در پاسخ به علت این حادثه بیان کرد: این حادثه در قسمتی از فاز تولیدی پالایشگاه نفت آفتاب حادثه ای کوچکی رخ داد که دو نفر مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شدند.

شنیدن صدای تیراندازی در سواحل آستارا از چه خاطر بود؟

سید حمید موسوی اظهارکرد: دلیل شنیدن صدای انفجار در سطح شهر برگزاری مانور آمادگی نیروهای نظامی و رزمایش پدافند هوایی نیروی دریایی ارتش مستقر در مجتمع بندری آستارا می باشد.

وی افزود: رزمایش پدافندی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در محدوده پایگاه دریایی ارتش در آستارا از صبح امروز، در محدوده شهرستان بندری مرزی آستارا آغاز شده است.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان آستارا ادامه داد: این رزمایش به منظور آمادگی هرچه بیشتر نیروهای پدافندی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه دریایی آستارا برگزار می‌شود و در مدت برگزاری رزمایش اهداف فرضی مورد حمله پدافندی قرار می‌گیرد و صدای انفجارهای پیاپی در این شهرستان مرزی مربوط به رزمایش این نیرو است و صدای آن در بخش‌هایی از شهرستان آستارا با شدت تمام شنیده می‌شود.

حادثه

موسوی با بیان اینکه ممکن است برخی از مردم شهرستان مرزی بندر آستارا از علت انفجارها خبر نداشته باشند و این موضوع موجب نگرانی آنان شود، تاکید کرد: صداهای شنیده شده در راستای برگزاری رزمایش برای سنجش آمادگی نیروهای نظامی مستقر ارتش(نیروی دریایی) است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است. / شما نیوز

تروریست

نیم نگاهی به حادثه ی تلخ حمله تروریستی در کرمان

دو منبع آگاه که خواستند نامشان فاش نشود به خبرگزاری رویترز گفتند که رهگیری‌های ارتباطات و اطلاعات جمع‌آوری شده توسط ایالات متحده تائید می‌کند که شاخه داعش مستقر در افغانستان مسئول دو انفجار تروریستی روز چهارشنبه در شهر کرمان ایران بوده است که نزدیک به ۹۰ نفر کشته بر جای گذاشت.

یک منبع در اظهارات خود تاکید کرد که اطلاعات به دست آمده واضح و غیر قابل انکار است.

این دو منبع آگاه بدون ارائه جزئیات بیشتر گفتند که این اطلاعات شامل رهگیری‌های ارتباطی است.

پیشتر گروه تروریستی داعش روز پنج‌شنبه با انتشار پیامی مسئولیت حادثه تروریستی در کرمان را بر عهده گرفت و اعلام کرد که این حمله را دو عامل انتحاری با کمربندهای انفجاری در مراسم سالگرد سردار قاسم سلیمانی، فرمانده ارشد نظامی ایران که در سال ۲۰۲۰ در حمله هوایی آمریکا در عراق ترور شد، انجام دادند.

این گروه تروریستی اما مشخص نکرد که شاخه مستقر در افغانستان، موسوم به داعش خراسان (ISIS-K) مسئول بمب‌گذاری‌ها در شهر کرمان ایران بوده است.

به گفته این منابع آگاه، ایالات متحده اطلاعات کاملاً روشنی دارد که داعش خراسان این حمله را انجام داده است.

سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (CIA) از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است.

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران روز جمعه اعلام کرد که تاکنون ۱۱ نفر را در رابطه با حادثه تروریستی کرمان دستگیر کرده و مواد منفجره و جلیقه‌ها را کشف و ضبط کرده است.

عصر روز چهارشنبه همزمان با مراسم چهارمین سالگرد سردار حاج «قاسم سلیمانی» و همرزمانش، ۲ انفجار تروریستی به فاصله زمانی حدودا ۲۰ دقیقه‌ در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان رخ داد که تاکنون منجر به شهادت بیش از ۸۰ نفر و مجروح‌شدن حدود ۲۸۴ نفر شده است. / شما نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه