کراش زدن

برای اینکه عشقت روت کراش بزنه باید اینکارارو کنی | برای کراش زدن بقیه باید چیکار کنیم؟

برای خیلی ها شفاف نیست کراش زدن روی یکی یعنی چی و چرا اتفاق می افتد؟

برای اینکه عشقت روت کراش بزنه باید اینکارارو کنی | برای کراش زدن بقیه باید چیکار کنیم؟
کدخبر : 24122
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

گاهی اوقات پیش می آید با کسی ملاقات می کنیم و بعد از آن می فهمیم که عاشق شده ایم. با این حال، همیشه نمی توانیم ویژگی های عالی و خوب طرف مقابل خود را ببینیم و بالعکس، نمی توانیم قابلیت های خود را به طور کامل به طرف مقابل نشان دهیم. بدین منظور بهتر است استراتژی های خاصی را بیاموزیم تا راحت تر بتوانیم طرف مقابل را عاشق خود کنیم. فقط فراموش نکنید که این روش ها صد در صد نیستند؛ تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که شرایط را بهتر کنید و منتظر بمانید تا ببینید چه پیش می آید.

جذاب و دوست داشتنی باشید

1- به خوبی از خودتان مراقبت کنید. ظاهر شما نقش بسیار مهمی در این زمینه ایفا می کند؛ این که شما چطور سلامتی و ظاهر فیزیکی خود را حفظ می کنید، چیزی است که خیلی سریع به چشم دیگران می آید؛ در نتیجه، لازم است که زمان و انرژی بیشتری صرف این قضیه کنید تا راحت تر بتوانید توجه دیگران را به سمت خود جلب کنید. قطعا اگر مراقب سلامتی خود نباشید، مردم متوجه خواهند شد و همین موضوع سبب می شود تا عشق و علاقه آن ها از بین برود.

برای اینکه بهترین به نظر برسید باید ورزش کنید، تغذیه مناسبی داشته باشید، بهداشت را رعایت کنید و لباس های تمیز و مرتبی بپوشید.

از جلب توجه نترسید

2- محبوب و مشهور شوید، کاری کنید که مردم شما را فراموش نکنند و به آن ها نشان دهید که توانایی شما بسیار فراتر از کارهای ساده است.

مطمئن شوید که شخصیت شما مشخص می شود؛ به عبارت دیگر قطعا طرف مقابل تان با علایق و سلایق شما آشنا خواهد شد. این که به چیزی علاقه مند باشید، بسیار جذاب است و بدون شک توجه دیگران را جلب می کند.

نسبت به دستاورد های خود مغرور باشید و توانایی های خود را دست کم نگیرید. اعتماد به نفس قابلیتی است که همیشه و در همه حال تحسین برانگیز است ، بنابراین خجالت نکشید و حتما در مورد توانایی ها و دستاورد های خود با طرف مقابل صحبت کنید.

عشق

3- مهربان باشید. با دیگران همان طوری رفتار کنید که دوست دارید با شما برخورد شود. این موضوع ممکن است سخت و مشکل به نظر برسد، ولی واقعیت دارد. اگر می خواهید دیگران با احترام و عزت با شما رفتار کنند، شما هم متقابلا می بایست به آن ها احترام بگذارید. قطعا مردم زودتر عاشق کسی می شوند که شخصیت بسیار بالایی داشته باشد؛ فردی که مودب باشد و با دیگران با احترام برخورد کند، توجه همه را به خود جلب می کند.

4- معایب خود را نشان دهید. اجازه دهید طرف مقابل با عیوب و نقطه ضعف های شما هم اشنا شود. به عنوان مثال، اگر در حال حاضر خوش اندام و فعال هستید، ولی قبلا فردی تنبل بوده اید، در مورد این تغییر مثبت با طرف مقابل خود حتما صحبت کنید. قطعا هر انسانی عیب هایی دارد، اگر این عیب ها را برای طرف مقابل تان توضیح دهید، قطعا اجازه داده اید که وی با خود واقعی شما آشنا شود و این موضوع بدون شک سبب می شود تا او شما را تحسین کند.

 رابطه خود را گسترش دهید

1- سعی کنید نسبت به طرف مقابل تان شناخت بهتری پیدا کنید. اولین مرحله برای این که بتوانید کسی را عاشق خود کنید، این است که او را بهتر بشناسید و اجازه دهید تا او هم شناخت بهتری نسبت به شما پیدا کند. شناخت افراد قطعا مستلزم صرف زمان و انرژی بسیار زیادی است، چرا که باید سوالات مناسبی از او بپرسید و شنونده خوبی هم باشید.

بهتر است در مورد اهداف و آرزوهایش از او سوال کنید.

هم چنین سوالاتی در مورد علایق، سلایق ، سرگرمی هایش مطرح کنید.

عشق

2- نسبت به علایق یکدیگر علاقه نشان دهید. نسبت به علایق و سلایق طرف مقابل خود شور و شوق نشان دهید و یاد بگیرید کار هایی را انجام دهید که او را خوشحال می کند. نسبت به علاقه مندی های خود دروغ نگویید؛ چرا که طرف مقابل به راحتی می تواند این نقش بازی کردن را متوجه شود. سعی کنید جلوی چشمانش کار مورد علاقه اش را انجام دهید و این لذت را با یکدیگر شریک شوید. این کار سبب می شود تا پیوند عاطفی بسیار قوی ای بین شما برقرار شود.

به عنوان مثال، اگر طرف مقابل تان عاشق ورزش خاصی است که شما اطلاعات چندانی نسبت به آن ندارید، از او در مورد این ورزش سوال کنید و از او بخواهید که آن را به شما یاد بدهد.

یا اگر طرف مقابل تان به یک نوع موسیقی خاصی گوش می دهد، سعی کنید شما هم به آن نوع موسیقی گوش دهید.

3- با طرف مقابل خود هم چون یک قهرمان برخورد کنید. هم چون یک قهرمان با طرف مقابل خود برخورد کنید. اجازه دهید به شما کمک کند تا احساس باهوش بودن داشته باشد ؛ نظر او را در مورد کارهای مهم خود جویا شوید تا احساس عاقل بودن داشته باشد؛ در مورد لباس های خود از او نظرخواهی کنید و …

4- مخاطب خاص خود را در زمان مشکلاتش حمایت کنید. حمایت کردن به ایجاد رابطه ای حقیقی بین دو نفر کمک شایانی می کند. قطعا در هر رابطه ای انسان نیاز به حمایت کردن و حمایت شدن دارد. پس اگر رابطه ای را شروع می کنید، حتما به این موضوع هم دقت داشته باشید. گاهی اوقات فقط با شنیدن حرف های طرف مقابل می توانید به وی کمک کنید. ولیکن شاید زمانی پیش بیاید که مجبور باشید کار بزرگ تری انجام دهید.

5- اعتماد کنید و اعتماد طرف مقابل را هم جلب کنید. اعتماد یکی از اجزای مهم رابطه ای طولانی، پایدار و سالم است. یاد بگیرید که به طرف مقابل تان اعتماد کنید و هم چنین اعتماد او را هم جلب کنید. در چنین رابطه سالمی حتما باید نشان دهید که به طرف مقابل تان اعتماد کافی دارید.

اگر طرف مقابل تان رازی را با شما در میان گذاشت، راز نگه دار باشید و آن را با شخص دیگری در میان نگذارید. اگر نقطه ضعفی از او پیدا کردید، مدام به او سرکوفت نزنید و او را اذیت نکنید.

راز های خود را با طرف مقابل تان در میان بگذارید و قسمت هایی از خودتان را به او نشان دهید که هیچ کسی نمی داند. با او راحت باشید و اجازه دهید او هم با شما راحت باشد.

لباس قرمز بپوشید

فرد مورد علاقه‌تان را می‌توانید به راحتی، با انتخاب لباس‌های مناسب جذب کنید. پژوهش‌های متعدد نشان داده است که قرمز رنگ بسیار جذابی است و احتمال این که جذب افرادی بشویم که رنگ قرمز به تن کرده‌اند، بیشتر است. به علاوه قرمز تداعی کننده جذابیت و انرژی جنسی است.

رفتار آئینه‌ای

رفتار آئینه‌ای یکی از مفاهیم جالب روانشناسی است و اطرافیانمان را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر رفتار فردی را که درصدد جذبش هستید، مانند آئینه تقلید کنید، این فکر را در او به وجود می‌آورید که به هم شبیه هستید و با هم تفاهم دارید. اگر او به ساعتش نگاه کرد، شما هم به ساعتتان نگاه کنید. اگر او پایش را خاراند، شما هم پایتان را بخارانید. مطمئن باشید که از تاثیر این تکنیک شگفت‌زده خواهید شد.

عشق

چگونه کراش خود را جذب کنیم؟

اجتماعی باشید: اگه تو یه جمع هستید اونجا خودتون رو نشون بدید و توی بحثا شرکت کنید؛ اگه حرفی نزنید هیچ شانسی برای جذبش ندارید پس صحبت کردنو یاد بگیرید.

صمیمی شدن: در مرحله اول باید باهاش صمیمی بشید و یجورایی باهاش دوست شید آروم آروم پیش برید.

صحبت کردن: اگه باهم رفت و آمد دارید سعی کنید باهاش صحبت کنید و یه گوشه کز نکنید کسی از صحبت نکردن شما خوشش نمیاد.

مهربون باش: با حیوون و بچه ها خوب رفتار کنید؛ آخه کی از آدمای مهربون خوشش نمیاد!؟

اعتراف کنید: خب رسیدیم به این مرحله بعد از اینکه همه این کارارو کردین حالا وقتشه که حستون رو بگید.

چطور همه را عاشق خود کنید؟

توی مکان هایی که پله‌ برقی و پل هست، همو ببینید درصد عاشق شدن در این مکان‌ها زیاد‌ بوده است.

اگر با کراشتون در یک جمعی هستین بقیه رو بخوندونین.

وقتی‌ میخاین رو کسی تاثیر بزارید 4 دقیقه نوع دیدن و لحن صدای واقعیتونو نشون بدید.

جلو کراشتون به درخواستای بی‌جای بقیه نه بگید اینطوری طرف خیلی جذبتون میشه.

طبق علم روانشناسی قرمز بپوشین رنگ قرمز پسرارو جذب میکنه.

آهنگ میفرستن: کسایی که براتون موزیک میفرستن بهتون اهمیت میدن و ممکنه پیام ها و حرفا و حتی حس درونیشون با یه موزیک به شما انتقال بدن، حتی ممکنه روی شما کراش باشن.

ایموجی: کسایی که این اموجی هارو میفرستن، قصد دارن حد و حدود خودشونو با شما مشخص کنن درحالی که به شما اهمیت میدن و براشون محترمید! پس بهتره با این اشخاص محترمانه تر برخورد کنین.

استیکر و گیف: کسایی که بعد هر تکست گیف یا استیکر میفرستن براتون، یا از روی عادته یا میخوان با شما رابطه صمیمی و گرمی داشته باشن.

منبع: مکتوب نامه

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه