سهام عدالت | سود سهام عدالت

واریز سود سهام عدالت اسفند ماه در این تاریخ تایید شد | خوش خبری پول سهام عدالت ویژه اسفند ماه!

نحوه ی استعلام سهام عدالت و میزان واریزی سود سهام عدالت را بخوانید.

واریز سود سهام عدالت اسفند ماه در این تاریخ تایید شد | خوش خبری پول سهام عدالت ویژه اسفند ماه!
کدخبر : 23768
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

واریز سهام عدالت به زودی انجام می شود. سهام عدالت مبلغ چندانی نیست. سهام عدالت برای سهامداران حائز اهمیت است. سهام عدالت بنا به ارزش معاملات مربوطه تعیین می شود. جزئیات جدید سود سهام عدالت را بخوانید.

۱- سامانه سهام عدالت sahamedalat.ir

با ورود به سایت سهام عدالت تنها می‌توانید شماره تلفن سهام عدالت را تغییر بدهید و یا شماره شبا را ثبت یا ویرایش کنید. (گزینه وضعیت واریز سود در این سایت، غیرفعال است.)

۲- سامانه ذینفعان سهام عدالت

با ورود به سایت ذینفعان سهام عدالت با استفاده از کد ملی می‌توانید صورت وضعیت دارایی را ببینید و یا استعلام انجام بدهید و تاریخچه سودهای واریزشده را ببینید.

۳- سایت samanese.ir

این سایت فعال نیست و در حال حاضر، برای استعلام سهام عدالت باید به سایت ذینفعان مراجعه کنید.

با ورود به سامانه سهام عدالت می‌توانید مشاهده و استعلام سهام عدالت با کد ملی را انجام بدهید. در حال حاضر، دو سایت سهام عدالت (ddn.csdiran.ir و sahamedalat.ir) فعال هستند و هر کدام، قابلیت‌های خاص خود را دارند. در بخش زیر، لینک ورود به این سامانه‌ها را قرار دادیم و در ادامه، راهنمای کار با آن‌ها را بررسی کردیم. پس تا انتهای این مطلب، همراه ما باشید.

با ورود به سامانه ذینفعان سهام عدالت (ddn.csdiran.ir) می‌توانید استعلام سهام را انجام بدهید و یا سهام خود را مشاهده کنید.

ورود به سامانه ذینفعان سهام عدالت

بعد از ورود به سایت ویرایش سهام عدالت (sahamedalat.ir) می‌توانید شماره شبا را تغییر بدهید و یا شماره تلفن سهام عدالت را ویرایش کنید.

سهام عدالت

ورود به پنل سایت سهام عدالت

مشاهده و استعلام سهام عدالت

از آنجایی که بعد از هر بار اعلام واریز سود، موضوع مشاهده سهام عدالت اهمیت زیادی پیدا می‌کند، نحوه دیدن و استعلام وضعیت دارایی سهام با کد ملی را در بخش زیر بررسی کردیم.

نحوه مشاهده و استعلام سهام عدالت با کد ملی به صورت اینترنتی و از طریق سایت ذینفعان امکانپذیر است. با کلیک بر روی دکمه زیر، وارد این سایت شوید.

ورود به سایت ذینفعان سهام عدالت

ورود به سامانه سهام عدالت با کد ملی | sahamedalat.ir

افرادی می‌توانند وارد سامانه سهام عدالت شوند که سهام‌دار باشند و قبلا سودی دریافت کرده باشند. اگر این شرایط را دارید، با ورود به سامانه سهام عدالت می‌توانید ارزش کلی سبد سهام عدالت را ببیند. علاوه براین، قابلیت ثبت شماره شبا، ثبت شماره موبایل و یا تغییر آن در این سایت امکانپذیر است. (سایت یا تارنمای سهام عدالت با نام سامانه ویرایش اطلاعات سهام شناخته می‌شود و هنوز سامانه ثبت نام سهام عدالت از سوی دولت اعلام نشده است.)

در ادامه، آموزش تصویری ورود به این سایت آمده است:

برای وارد شدن به سامانه الکترونیکی سهام عدالت و دسترسی به “پنل سهام عدالت من” ابتدا دکمه زیر را کلیک کنید.

ورود به سایت رسمی سهام عدالت

شما می‌بایست بر روی دکمه “مشاهده دارایی سهام عدالت” کلیک کنید.

گزینه‌ی “متوجه شدم” را بزنید. (اگر وقت دارید، موارد و بندهای آن را مطالعه کنید.)

کد ملی و سپس، کد امنیتی و کد یکبار مصرف را در فیلدهای مربوطه وارد کنید.

اگر اطلاعات شما درست باشد، وارد panel.sahamedalat.ir (پنل سهام عدالت من) می‌شوید.

اکنون می‌توانید یکی از گزینه‌های منوی سمت راست (گزارش دارایی سهام عدالت، وضعیت واریز سود، مشاهده و ویرایش پروفایل) را انتخاب کنید.

استعلام سهام عدالت با کدملی

استعلام سهام با کدملی یکی از سوالات رایج سهامداران است. یکی از خدمات ارائه شده درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه در سامانه سمات، امکان استعلام سهام و بیان دقیق سبد دارایی سهامداران است.

سهام عدالت

استعلام سهام عدالت با کد ملی

نحوه ورود به سایت استعلام سهام با کدملی

جهت دریافت استعلام سهام با کدملی تنها داشتن کد سجام کافی است. برای دسترسی به اطلاعات، کاربران بازار سرمایه باید وارد سایت سمات به آدرس www.csdiran.ir شوند. سپس به درگاه یکپارچه ذینفعان وارد شده و ثبت نام کنند.

پس از تکمیل اطلاعات، کاربران با کدملی و رمزعبور می‌توانند وارد پنل کاربری خود شوند. برای امنیت بیشتر رمز یک بار مصرف نیز به شماره سهامدار ارسال می‌شود.

سهامداران پس از ورود به پنل برای اطلاع از تعداد سهام‌های موجود در سبد سرمایه گذاری خود در قسمت درگاه الکترونیک سهامدار، بخش اوراق بهادار، سبددارایی خود را مشاهده می‌کنند.

در بخش سبد دارایی می‌تواند تعداد سهام‌ها و مبلغ سرمایه‌گذاری، گردش معاملات، گزارش سودهای پرداخت شده، مجامع، اطلاعیه‌های نماد، گردش دارایی، تاریخچه سود سهام عدالت و گزارش حق تقدم استفاده نشده قابل مشاهده است.

استعلام سود سهام عدالت

بسیاری سوالاتی همچون، سود سهام عدالت چقدر است؟ ارزش سهام عدالت چقدر است؟ چه میزان سود دریافت کردیم؟ دارند. یکی از راه‌های رسیدن به اطلاعات سهام عدالت مراجعه به سامانه یکپارچه ذینفعان است. برای اطلاع از ارزش سهام عدالت به قسمت درگاه الکترونیک سهامدار، سپس بخش اوراق بهادار مراجعه کنید.

برای دریافت اطلاعات در خصوص سهام عدالت نیز به تاریخچه سود سهام عدالت مراجعه کنید. در این قسمت وضعیت پرداخت، تاریخ، مبلغ و نوع سود آمده است.

اهمیت استعلام سهام

در سامانه یکپارچه ذینفعان می‌توانید از سودهای دریافتی، میزان دارایی و ارزش سهام عدالت خود مطلع شوید. ناگفته نماند که خدمات این سایت به موارد ذکر شده خلاصه نمی‌شود و در ادامه به خدمات دیگر این سایت می‌پردازیم.

در صورت عدم داشتن اطلاعات کافی از دارایی‌ خود ممکن است متضرر شوید. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بنظرتان تعداد سهام‌های موجود در پرتفوی شما کمتر از تعداد واقعی است. با گرفتن استعلام سبد دارایی از درگاه یکپارچه ذینفعان در صورت مغایرت با پشتیبانی کارگزاری تماس حاصل نمایید. این مشکل به جهت تغییر کارگزار رخ می‌دهد.

پایان/*

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه