وام فوری | ثبت نام وام فوری

وام فوری 100 میلیونی برای این افراد | برای دریافت این وام فوری چه شرایطی نیاز است؟

افرادی که مشتری بانک تجارت هستند و قصد خرید با تسهیلات را دارند، می‌توانند وام «کالانو» این مجموعه را دریافت کنند. سقف این وام 100 میلیون تومان بوده و برای دریافت آن نیاز به افتتاح سپرده قرض الحسنه است.

وام فوری 100 میلیونی برای این افراد | برای دریافت این وام فوری چه شرایطی نیاز است؟
کدخبر : 23668
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

افزایش سقف وام فوری بانکی . وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود. وام فوری بنا به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود. سود و اقساط وام فوری بسیار مناسب است.

وام فوری

به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام خرید کالای بانک تجارت به نام کالانو هستند باید اعتبار خوبی داشته باشند. زیرا به منظور پرداخت این تسهیلات نیازی به ارائه ضامن رسمی یا سند ملکی نیست. ضمانت مورد نیاز برای دریافت این تسهیلات داشتن اعتبار مورد نظر بانک، چک دیجیتال و سفته الکترونیکی است.

گفتنی است، افرادی امکان استفاده از این وام را دارند که قبلا از تسهیلات خرید کالا استفاده نکرده باشند. نرخ سود این وام 23 درصد بوده و وام گیرندگان بعد از دریافت آن باید حداکثر در 24 ماه عمل تسویه را انجام بدهند. افراد به منظور دریافت این وام باید مراکز و فروشگاه‌هایی مانند پاکشوما، کویر موتور و انتخاب الکترونیک را برای انجام خریدهای خود در نظر داشته باشند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط به 5 میلیون و 237 هزار و 331 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 25 میلیون و 695 هزار و 934 تومان است و جمع رقم وام و سود آن نیز 126 میلیون و 745 هزار و 934 تومان خواهد بود.

برخی از نکات مهم و قابل توجه درباره وام فوری کالانو بانک تجارت

لازم به ذکر است که به منظور دریافت این تسهیلات نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک نیست و مشتریان باید به صورت غیرحضوری از طریق اپلیکیشن باجت اعتبار کالانو را دریافت کنند. افراد به منظور اپلیکیشن باجت باید به مارکت‌هایی مانند بازار یا مایکت مراجعه داشته باشند./کاماپرس

مدیرعامل بانک توسعه صادرات با بیان اینکه این بانک جزو بانک‌های ناتراز نیست، گفت: برای اعطای تسهیلات حوزه تجاری، تا چهار برابر میانگین حساب مشتریان، به آن‌ها تسهیلات سرمایه در گردش می‌پردازیم.

افشین خانی با حضور در غرفه ایران در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با بیان اینکه بانک توسعه صادرات جزو بانک‌های ناتراز نیست، گفت: اگر امروز محدودیت‌های کارگزاری برداشته شود، یکی از پتانسیل‌هایی که کشور می‌تواند در عرصه بانکی و کارگزای روی آن حساب کند، بانک توسعه صادرات است. چون نسبت کفایت سرمایه بالای ۱۳ درصد دارد، زیان انباشته آن را امسال به سفر می‌رسانیم و برای اولین بار پایان امسال ۱۰۰ درصد افزایش سرمایه خواهیم داشت. بنابراین بانک در یک شرایط مناسب است.

وی با اشاره به طرح‌هایی که در شش ماه گذشته تعریف شده، گفت: این طرح‌ها به سمتی رفته که با وجود محدودیت‌های نقدینگی به‌خصوص در حوزه ریال و ارز، رشد حدود ۲۲۷ درصدی در اعطای مصوبات اعتباری ریالی و ۱۹۰ درصد مصوبات اعتباری ارزی خود داشتیم.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات اظهار کرد: ما توانستیم در این فرآیند با طرحی که در دهه فجر رونمایی شد و یک بازه ۳ ماهه هم آزمایشی اجرا شد، تمام نیازهای بنگاه‌های تولیدی صادرات‌محور را در قالب یک‌ طرح به نام الماسان با هشت خدمت تا و تا کنون هم ۲۰ هزار میلیارد تومان مصوبه اعتباری برای این طرح صادر شده است. همچنین برخی از بانک‌ها تسهیلات خود را قطع کردند، اما ما تا پایان اسفند ماه روند اعطای تسهیلاتمان به شرکت‌های تولیدی ادامه خواهد داشت.

خانی با بیان اینکه بانک توسعه صادرات ۱۳۸ شعبه در کلیه استان‌های کشور دارد، گفت: فعالیت ما تامین مالی صادرات‌محور است و تسهیلات خرد نداریم، تنها تسهیلات فرزندآوری و ازدواج را داریم که میزان تحقق تسهیلات تکلیفی ما هم ۸۶ و ۹۸ درصد بوده است. اخیرا تسهیلات اشتغال هم اضافه شده است. در این تسهیلات تکلیفی هم میانگین حساب و پول بلوکه‌شده ندارید.

وی‌ ادامه داد: برای اعطای تسهیلات حوزه تجاری، تا چهار برابر میانگین حساب مشتریان، به آن‌ها تسهیلات سرمایه در گردش می‌پردازیم. این کار هم تنها بر اساس میانگین تراکنش‌ها انجام می‌شود و نیازی به سپرده نیست. زیرا بانک توسعه صادرات، سپرده‌پذیر نیست و منابع آن از سوی صندوق توسعه ملی، صندوق نفت یا منابع دولتی انجام می‌شود. همچنین تلاش ما این بوده که بین ۱.۵ تا ۱.۸ درصد نرخ تجهیز و نرخ موثر تسهیلات را برای مشتریان نسبت به سایر بانک‌ها کاهش دهیم./ ایسنا

شرایط دریافت وام فوری قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی بانک دی

مشتریان بانک دی که تمایل به دریافت وام با حداقل کارمزد دارند می توانند برای دریافت تسهیلات «باران» اقدام کنند. سقف این وام برای اشخاص حقیقی ۳۰۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی ۷۵۰ میلیون تومان است.

افراد حقیقی که قصد دریافت وام دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند و حداقل ۱۰ میلیون تومان تا زمان تسویه اقساط نگه دارند. ضمانت اصلی دریافت این وام، معرفی ضامن رسمی کسر حقوق می باشد.

مردم امکان پرداخت اقساط تسهیلات مذکور را در مدت حداقل شش ماه و حداکثر ۶۰ ماه دارند. کارمزد این تسهیلات بیش از چهار درصد نخواهد بود.

با توجه به شرایط ذکر شده، اشخاص حقیقی دریافت کننده وام باید ماهانه ۵ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۴۵ تومان اقساط پرداخت کنند. سود کل تسهیلات ۳۶ میلیون تومان و مجموع وام و سود آن نیز به ۳۳۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می رسد.

منبع: مکتوب نامه

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه