بهرام رادان | معنای عاشقی

تفسیر زیبا بهرام رادان از مفهوم عشق و تعهد | اقدام شگرف از بهرام رادان

بهرام رادان بازیگر خوب کشورمان با انتشار پستی عاشقانه تولد همسرش را تبریک گفت.

تفسیر زیبا بهرام رادان از مفهوم عشق و تعهد | اقدام شگرف از بهرام رادان
کدخبر : 23464
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

بهرام رادان به تازگی خبر از ازدواجش با یک طراح لباس داده است که در فضای مجازی جنجالی شده است. مهمترین حاشیه ای که برای بهرام رادان بوجود آمده بود ماجرای رابطه اش با ترلان پروانه بوده است. بهرام رادان از بازیگران توانمند است که به تازگی کار کارگردانی را هم شروع کرده است.بهرام رادان با فیلم سنتوری به شهرت رسید. در ادامه به آخرین حاشیه از زندگی بهرام رادان می پردازید.

بهرام رادان (زادهٔ 8 اردیبهشت 1358) بازیگر و تهیه‌کنندهٔ ایرانی است. او فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم شور عشق (1379) آغاز کرد و برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های شمعی در باد (1382) و سنتوری (1385) موفق به کسب دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شد. او برای تهیه‌کنندگی علفزار (1400) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم شد. رادان از سال 1400 تا 1402، ناصرالدین‌شاه را در سریال عاشقانهٔ جیران به تصویر کشید.

بیوگرافی و زندگی نامه بهرام رادان

بهرام رادان متولد هشتم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ در شهر تهران و در خانواده ای که پدرش سرهنگ بازنشسته دوره پهلوی و مادرش خانه دار بود، به عنوان کوچکترین فرزند یک خانواده شش نفری پا به این دنیا گذاشت. او دارای دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خودش می باشد.

بهرام رادان

او بازیگر سینما و تئاتر، خواننده و تهیه کننده موسیقی ایرانی است. در کارنامه بازیگری او همکاری با کارگردانان نامدار و موفقی همچون داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، واروژ کریم مسیحی، پوران درخشنده و رخشان بنی اعتماد دیده میشود.

بهرام رادان در سال ۱۳۷۹ اولین تجربه حرفه ای خود را در فیلم شور عشق به کارگردانی نادر مقدس شروع کرده و پس از آن در سال ۱۳۸۲ در فیلم سینمایی شمعی در باد نقش آفرینی نمود. در ادامه این مسیر او با بازی در فیلم سنتوری در سال ۱۳۸۵ نبوغ بازیگری خود را به رخ همگان کشید و موفق به دریافت دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر گردید.‌ همچنین در سال ۱۴۰۰برای تهیه کنندگی فیلم سینمایی علفزار به کارگردانی کاظم دانشی که اولین تجربه فیلمسازی اش را پشت سر می گذاشت، نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر شده بود.‌

بهرام رادان در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شد. او در ۲۱ سالگی اولین تجربه بازیگری را در مقابل دوربین پشت سر گذاشته و پس از آن با فیلم سنتوری به شهرت رسید.

زندگی هنری

خصوصیات اخلاقی

سهامدار کافه ویونا

سفیر برنامه جهانی غذا

دوره آموزشی در کانادا

بهرام رادان در کالیفرنیا

بهرام رادان

مدلینگ

رویداد ورزشی

ازدواج بهرام رادان

اظهارنظر راجع به همجنسگرایان

عدم اجازه خروج از کشور

خوانندگی

تهیه کنندگی

سابقه هنری

جوایز و افتخارات

تئاتر

بهرام رادان

قد بهرام رادان: ۱۷۹ سانتی متر

وضعیت تاهل: متاهل

زمینه فعالیت: بازیگری، تهیه کنندگی، خوانندگی

نخستین فیلم سینمایی: شور عشق

نخستین سریال: رقص روی شیشه ویژه نمایش خانگی

زندگینامه

بهرام رادان در سن ۱۵ سالگی به تشویق خانواده عازم کشور آمریکا شد. ولی تنها به مدت یکسال در آنجا اقامت گزید و پس از آن به کشور بازگشت. این رجعت به علت رغبت و علاقه زیادی بود که به وطن و سرزمینش ایران داشت.

او در دوران تحصیل در مدارس فرهنگیان، هجرت و برهان به تحصیل پرداخته و سرانجام در رشته علوم انسانی دیپلم خود را گرفت. در پی آن در سال ۱۳۷۷ در کنکور سراسری شرکت نمود. ولی به علت عدم پذیرش در رشته مورد مد نظر، به خدمت سربازی روی آورد.

پس از گذشت پنج ماه از دوره خدمت سربازی، متوجه شد که اسم او در لیست پذیرفته شدگان رشته مدیریت بازرگانی قرار داشته، لذا سربازی را ناتمام گذاشت و با وجود فعالیت‌های زیادی که به آن مشغول بود در نهایت موفق به دریافت لیسانس مدیریت بازرگانی شد.

آدرس اینستاگرام بهرام رادان

بهرام رادان با داشتن بیش از ۶.۶ میلیون دنبال کننده در پیج اینستاگرام است طرفداران زیادی را با خود داشته و در این آدرس فعال است: Bahramradan@

زندگی هنری

بهرام رادان در سال ۱۳۷۸ به علت رغبت و گرایش زیاد به بازیگری و فیلم، در کلاس های بازیگری ثبت نام کرده و این رشته را به طور آکادمیک در آموزشگاه هیوا فیلم تحت نظر اشخاص برجسته و صاحب نامی همچون ثریا قاسمی، میکائیل شهرستانی و فهیمه راستکار به اتمام رسانده و پس از آن به طور رسمی قدم به دنیای بازیگری گذاشت. او در همان سال برای نقش آفرینی در فیلم شور عشق به کارگردانی نادر مقدس برگزیده شد.

بهرام رادان

ورود به کلاس بازیگری:

به گفته خودش پس از پایان یافتن خدمت سربازی در سن ۲۱ سالگی، زمانی که در بین آگهی های روزنامه در پی یافتن شغل بودم، در این بین چشمم به عنوان کلاس های بازیگری «هیوا فیلم» خورده و نظرم را جلب کرد. در همان موقع سریعا با شماره تماس درج شده در زیر آن تماس گرفته و به سرعت در کلاس ها حاضر شدم.

بهرام رادان جلوی دوربین:

در کلاس خانم ثریا قاسمی فیلمنامه فیلم «شور عشق» به دستم رسید و به من گفتند که بر روی نقشه کیان تمرکز و تمرین کنم. تصور میکردم که این نقش فقط چند دیالوگ مختصر داشته باشد، ولی با کمال تعجب متوجه شدم که کیان یکی از دو نقش اصلی فیلم بود. به این شکل من در سال ۱۳۷۹ و سن ۲۱ سالگی، در فیلم سینمایی «شور عشق» در نقش کیان اولین تجربه بازیگری خودم را جلوی دوربین شروع کردم.

بهرام رادان

بهرام رادان در اولین اجرا و نقش سینمایی در فیلم «شور عشق» مطرح گردید. ولی به تدریج بر سطح شناخت و مهارت سینمایی خود اضافه کرده و موفق شد تا همه علوم و دانش بازیگری را فرا بگیرد. بدین ترتیب در چهارمین تجربه بازیگری در فیلم «آواز قو» کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما گردید. در ادامه نائل به دریافت دو سیمرغ بلورین نقش اول مرد در «فیلم‌های شمعی در باد» و «سنتوری» نیز شد. او در کارنامه اش یک آلبوم موسیقی به نام «روی دیگر خوانندگی» تهیه و عرضه نموده است./رکنا

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه