خبر تازه درباره آزمون استخدامی جدید | اطلاعیه جدید ازمون استخدامی تا آخر این هفته + لینک ثبت نام!

ثبت‌نام مرحله دوم آزمون استخدامی در استان تهران در بهمن 1402 آغاز شد.

خبر تازه درباره آزمون استخدامی جدید | اطلاعیه جدید ازمون استخدامی تا آخر این هفته + لینک ثبت نام!
کدخبر : 23113
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از ثبت‌نام مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید "زین الدین" ویژه استان تهران خبر داد.

قدرت اله شفیقی از ثبت‌نام مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید "زین الدین" ویژه استان تهران خبر داد و گفت: با توجه به تاکید رئیس جمهور مبنی بر واگذاری اختیارات بیشتر به استانداران و با هدف جذب نیروهای جوان، متخصص و انقلابی با رویکرد تحول خواهی و تقویت بدنه کارشناسی دولت و افزایش بهره‌وری در سرمایه‌های انسانی، تعداد 200 سهمیه با پیگیری استاندار تهران به این استان از سوی سازمان اداری و استخدامی  اختصاص یافته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران در تشریح جزئیات بیشتر این آزمون تصریح کرد: در مرحله اول، تعداد 120 سهمیه پس از برگزاری جلسات تخصصی بین 9 دستگاه استان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل امور اقتصاد و دارایی، اداره کل جهاد کشاورزی، اداره کل دامپزشکی، شرکت سهامی برق منطقه‌ای، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، توزیع و به تایید شورای راهبری توسعه مدیریت استان نیز رسیده است.

استخدام

وی عنوان کرد: این آزمون همزمان با  19 استان در سطح کشور توسط جهاد دانشگاهی در تاریخ 31 فروردین ماه سال 1403 برگزار خواهد شد.

معاون استاندار تهران بیان کرد: متقاضیان با مراجعه به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir می‌توانند از تاریخ 25 بهمن ماه سال 1402  نسبت به دریافت دفترچه آزمون اقدام و تا تاریخ دهم اسفندماه سال 1402 و با رعایت شرایط احراز، ثبت‌نام کنند.

دبیر شورای اداری استان تهران گفت: کارت ورود به جلسه در تاریخ 28 فروردین‌ماه سال 1403 در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قابل دریافت خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران اظهار کرد: متقاضیان پس از شرکت در آزمون کتبی به میزان پنج برابر ظرفیت انتخاب و پس از انجام ارزیابی صلاحیت‌های عمومی و تکمیلی و همچنین مصاحبه تخصصی به استخدام دستگاه‌های دولتی مورد اشاره درخواهند آمد./ منبع: تسنیم

کارت آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ فردا بر روی سایت این سازمان قرار می گیرد، گفت: این آزمون روز پنج شنبه ۱۲ مرداد برگزار می شود.

 علیرضا کریمیان در گفت و گویی، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: کارت‌ شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ از فردا دوشنبه ۹ مرداد ماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود.

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: داوطلبان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

منابع آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی وزارت آموزش و پرورش …

به گفته کریمیان، نماینده سازمان سنجش آموزش کشور در روز چهارشنبه به تاریخ  ۱۱ مرداد  صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۸:۰۰ در واحد رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. داوطلبانی که مشکلی در اطلاعات هویتی خود مشاهده کردند می توانند به نماینده رفع نقص کارت مراجعه کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی شود، لازم است با مراجعه به درگاه این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی اینترنتی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام نماید. همچنین این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی عضو باشند. لذا ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود نموده‌اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

زمان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش

وی افزود: فرآیند برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ از ساعت‌ ۷:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۱۲ مرداد ماه آغاز می‌شود و برای حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینتِ کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از داوطلبان علاقه‌مند خواست به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه منتشر شده در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور را به دقت مطالعه کنند./ تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه