حراج باورنکردنی ایران خودرو بدون قرعه کشی و تحویل فوری | ایران خودرو برگه آس خودش را لو داد!

فروش فوری پژو 207 دستی پانوراما در بهمن 1402 با موعد تحویل زمستان 1402 آغاز شد.

حراج باورنکردنی ایران خودرو بدون قرعه کشی و تحویل فوری | ایران خودرو برگه آس خودش را لو داد!
کدخبر : 23019
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

آغاز مرحله سوم فروش خودرو به مردم در سامانه یکپارچه.خبر جدید از سامانه یکپارچه خودرو.سامانه یکپارچه فروش خودرو سامانه ای است که به منظور ثبت نام و خرید خودرو از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت راه اندازی شده است. متقاضیانی که قصد خرید خودرو از شرکت های خودروسازی را دارند، می بایست با ورود به این سامانه یکپارچه و انجام فرایند ثبت نام در بخش مورد نظر اقدامات لازم را انجام دهند.سامانه یکپارچه برای فروش بدون قرعه کشی خودرو و با روش نوبت دهی است.

طرح فروش فوری ایران خودرو خودروهای جدیدی در هر دوره عرضه می شود.در طرح فروش فوری ایران خودرو اغلب خودروهایی با قیمت اقتصادی و به نسبت بسیار ارزان تر از قیمت بازار عرضه می شود. در ادامه خبر جزئیات جدیدی از طرح فروش فوری ایران خودرو ویژه دی ماه میپردازیم.

پیش فروش ایران خودرو

طرح فروش فوری ایران خودرو با پژو 207 دستی پانوراما

فروش فوری پژو 207 دستی پانوراما در بهمن 1402 با موعد تحویل زمستان 1402 آغاز شد.

فروش فوری خودرو پژو 207 دنده ای سقف شیشه ای ارتقا یافته با مدل 1403 برای منتخبین طرح یکپارچه خودرو با موعد تحویل زمستان 1402 آغاز شد.

قیمت خودرو: 498.584.000 تومان

رنگ: سفید

موعد تحویل: 90 روزه

قیمت پژو 207 دنده ای_پانوراما صفر سال 1401 ایران خودرو: امروز 13 بهمن قیمت روز خودرو پژو 207 دنده ای_پانوراما صفر سال 1401 ایران خودرو صفر در بازار 700,000,000 تومان می‌باشد که نسبت به قبل تغییر قیمتی نداشته است

مشخصات فنی پژو 207 پانوراما در فروش فوری ایران خودرو

پژو ۲۰۷ فیس‌لیفت مدل ۲۰۶ است و به همین خاطر تعجبی ندارد اگر از همان پیشرانه و گیربکس‌هایی استفاده کند که در هاچبک قدیمی‌تر پژو به کار رفته است.

همه تیپ‌ها و مدل‌های این خودرو با موتور معروف و پرطرفدار ۱.۶ لیتری TU5 عرضه می‌شوند که جعبه دنده دستی ۵ سرعته یا گیربکس اتوماتیک ۴ سرعته قدرت آن را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. جهت اطلاع اینکه پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم با همین پیشرانه و گیربکس‌ها تولید و روانه بازار می‌شود.

در چند سال گذشته فهرست امکانات نه‌چندان طولانی پژو ۲۰۷ دستخوش تغییراتی شده. از سال ۹۷ کروز کنترل و رینگ آلومینیومی از لیست آپشن‌های استاندارد ۲۰۷ دستی و رینگ آلومینیومی هم از روی ۲۰۷ اتومات حذف شده است و فقط در خودروهای سفارشی کار گذاشته می‌شود. اما، فرمان برقی جدیدترین آپشن این خودرو است که مشتریان می‌توانند در هنگام خرید سفارش دهند.

از سال ۱۴۰۰ سیستم اطلاعات و سرگرمی پژو ۲۰۷ به‌روزرسانی شده و به جای دی‌وی‌دی پلیر مدل‌های قدیمی، سیستم میرور لینک به کار رفته تا رانندگان بتوانند به راحتی تلفن‌های همراه را به مالتی مدیا وصل کنند.

ترمزهای چهار چرخ ۲۰۷ از همان ابتدا دیسکی بود، اما ترمز دیسکی از چرخ‌های عقب پژو ۲۰۷ پانوراما حذف شده و با پرداخت هزینه‌ای جداگانه می‌توان نصب آنها را سفارش داد.

پیش فروش ایران خودرو

طراحی داخلی کابین پژو ۲۰۷ در فروش فوری ایران خودرو

هر چند طراحی ظاهری پژو ۲۰۷ همان حالت آشنای ۲۰۶ را حفظ کرده، اما فضای داخلی این خودرو کاملا تفاوت دارد و از داشبردی جدیدتر و فرمان متفاوت‌تری استفاده شده است. طراحی داشبرد پژو ۲۰۷ بعد از گذشت سال‌ها، چندان زیبا و مدرن نیست، با این حال می‌تواند مشتریان بازار کم‌تنوع ایران را راضی کند. وجود نمایشگر لمسی در مدل‌های جدیدتر نیز بر جنبه‌های تکنولوژیک کابین پژو ۲۰۷ افزوده و نمایی مدرن‌تر به کابین بخشیده است.

متریال کابین پژو ۲۰۷ به اندازه قیمتی که برای ماشین می‌پردازید، قابل قبول است. همان طور که ردیف عقب پژو ۲۰۶ تا حدودی کوچک و تنگ بود، سرنشینان صندلی‌های عقب ۲۰۷ هم با محدودیت‌هایی از لحاظ فضای پا و زانوها مواجه می‌شوند. با این حال چهار سرنشین بزرگسال می‌توانند درون کابین این هاچبک جمع‌وجور شهری فرانسوی بنشینند. صندوق عقب نیز فقط ۲۴۵ لیتر گنجایش دارد و اگر دنبال مدل جادارتر می‌گردید، بهتر است پژو ۲۰۷ صندوقدار را امتحان کنید.

طراحی فضای داخلی پژو ۲۰۷ از لحاظ بصری توانسته توجه مشتریان ایرانی را به سوی خود جلب کند. با این حال کیفیت بالایی نداشته و برای اعضای یک خانواده پرجمعیت جادار نیست. در یک کلام‌ می‌توان گفت کابین پژو ۲۰۷ مناسب زوج‌های جوان و خانواده‌های کم‌جمعیت ساخته شده است.

امکانات و تجهیزات پژو 207 با گیربکس ۶ دنده دستی در فروش فوری ایران خودرو

خودرو پژو 207 با گیربکس ۶ دنده دستی در بخش ایمنی از سیستم ترمز ضد قفل (ABS و EBD ‌و EBA), ترمزهای جلو و عقب دیسکی، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو بهره می‌برد.

این خودرو همچنین از فرمان برقی،کلیدهای کنترل روی غربیلک فرمان (MFC)، سیستم تهویه اتوماتیک، سیستم مالتی مدیا با پورت USB، بلندگو درهای جلو و عقب، چراغ مه شکن جلو و عقب,قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو، چراغ جدید عقب ، چراغ جلو مجهز به چراغ روز ، روشن شدن چراغ های عقب همزمان با چراغ روز (Position Lamp)، آینه های جانبی برقی راهنما دار هم رنگ بدنه، شیشه بالابر برقی درهای جلو و عقب، ایموبیلایزر, قفل مرکزی با ریموت ، کمربندهای ایمنی سرنشینان جلو 3 نقطه ای با قابلیت تنظیم ارتفاع،کمربند سرنشینان عقب 3 نقطه ای ،صندلی عقب مجهز به ایزوفیکس ، سنسور دنده عقب ،دوربین دنده عقب، رینگ و لاستیک 14 اینچ آلومینیومی، صندلی راننده و سرنشین با قابلیت تنظیم بصورت دستی, پشت سری جلو وعقب قابل تنظیم، کروز کنترل و سقف شیشه ای بهره می‌برد./ منبع:دیجی سرگرمی

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه