تاریخ دقیق واریز یارانه مژدگانی ویژه دهه فجر کی شد؟ | یارانه 1 میلیون تومانی فجرانه برای چه کسانی واریز می شود؟

حسین خدرویسی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد، آخرین رقم پرداختی مستمری مددجویان را اعلام کرد.

تاریخ دقیق واریز یارانه مژدگانی ویژه دهه فجر کی شد؟ | یارانه 1 میلیون تومانی فجرانه برای چه کسانی واریز می شود؟
کدخبر : 22997
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

یارانه نقدی به زودی حذف می شود. یارانه نقدی شامل همه افراد نمی شود. یارانه نقدی مبلغ چندانی نداشت. یارانه نقدی با چالش زیادی همراه بود. جزئیات حذف یارانه نقدی را بخوانید.

خبر‌ها حاکی از آن است که مستمری بهزیستی و کمیته امداد در سال آینده حدود یک میلیون افزایش می‌یابد.

سورپرایز واریز یارانه 22 بهمن برای دهک های یارانه بگیر 1تا 7

افزایش ۱/۰۰۰/۰۰۰ تومانی مستمری بهزیستی و کمیته امداد در سال ۱۴۰۳بر اساس تازه ترین خبرها مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در سال جدید به ازای هر نفر نزدیک به یک میلیون مستمری دریافت می کنند.

مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور در سال آینده ۳۰ درصد افزایش پیدا می کند.

نمایندگان مجلس در ادامه بررسی جزییات لایحه بودجه ۱۴۰۳ در بخش هزینه ای، بند الحاقی ۳ تبصره (۱۵) را تصویب کردند.

طبق این مصوبه، مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور به میزان ۳۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

یارانه نقدی

حسین خدرویسی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد، آخرین رقم پرداختی مستمری مددجویان را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون، مستمری مددجویان امسال باید ۴۰ درصد افزایش می‌یافت، گفت: از ابتدای سال جاری مستمری مددجویان ۲۰ درصد افزایش یافت و از شهریورماه نیز ۲۰ درصد افزایش دیگر انجام شد تا رشد ۴۰ درصدی پرداختی مستمری محقق شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: در حال حاضر خانواده‌های تک نفره ۷۷۰ هزار تومان مستمری ماهانه دریافت می‌کنند.

 استاندار خراسان رضوی هم گفت: ٢٧هزار و ۶۶۵ کودک در خراسان رضوی تحت پوشش کالابرگ الکترونیک قرار دارند که ۶٠٠هزارتا یک میلیون تومان برای هر کودک کمک هزینه تعذیه در نظر گرفته شده است.

یعقوبعلی نظری در حاشیه جلسه شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت کالابرگ الکترونیکی استان خراسان رضوی عنوان کرد: موضوع ایجاد زمینه برای مردم مخصوصا قشری است که توانمندی کمتری در استفاده از مواد غذایی و کالاهای اساسی با همان قیمت های معین شده دارند که خیلی موضوع مهمی در سلامت و آینده جامع است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه ۱۱ قلم کالا طرح کالابرگ الکترونیکی درگذشته عرضه می شد اظهار کرد: آنچه که هدف اصلی در کالابرگ است این امکان و این ظرفیت است که ۱۶ قلم کالای اساسی و پر مصرف مورد نیاز خانواده از طریق کالابرگ با قیمت یارانه‌ای در شعب متعدد برای مردم عرضه شود.

استاندار خراسان رضوی ضمن اعلام فراهم بودن امکان تهیه کالای یارانه‌ای برای اقشار کم درآمد استان تصریح کرد: حدود یک میلیون و ٧٠٠هزار خانواده تحت پوشش کالابرگ قرار دارند که نزدیک به ۵٠درصد این خانوارها از این امکان استفاده کرده‌اند و در این زمینه از استان‌های پیش رو کشور هستیم.

به گفته وی ٨٣۵هزار خانواده در استان وجود دارند که از کالابرگ الکترونیک استفاده و کالاهای اساسی را دریافت کرده‌اند.

نظری ضمن ابراز امیدواری خاطرنشان کرد: با توجه با این زمینه امیدواریم خانواده‌های بیشتری که تحت پوشش کالابرگ الکترونیک هستند بتوانند از این امکان و ظرفیت استفاده کنند.

وی افزود: ١۶ قلم کالا از جمله چند مورد لبنیات، پروتئین، میوه‌ها مانند سیب و کالاهای دیگری که به عنوان کالاهای اساسی مورد نیاز عموم مردم و برای نیازهای بدن شناخته شده در لیست این کالاها گنجانده شده است.

استاندار خراسان رضوی درباره کالابرگ کودکان گفت: برای کودکان اگر به موقع مواد مورد نیاز بدنشان تامین نشود شرایط آسیب پذیری خاصی دارند و برای این موضوع ٢٧هزار و ۶۶۵ کودک در خراسان رضوی تحت پوشش کالابرگ الکترونیک قرار دارند.

یارانه نقدی

٢٧هزار و ۶۶۵ کودک در خراسان رضوی تحت پوشش کالابرگ الکترونیک قرار دارند که ۶٠٠هزار تا یک میلیون تومان برای هر کودک کمک هزینه تعذیه در نظر گرفته شده است.

گفتنی است در این طرح برای دهک اول تا پنجم، ۱۰ میلیون ریال به ازای هر نفر و برای دهک ششم تا هفتم، ۶ میلیون ریال به ازای هر کودک اختصاص خواهد یافت و در خانواری که نیاز است برای ۲ فرزند تامین غذایی اتفاق بیفتد، ۲۰ میلیون ریال برای خانوار مربوطه در دهک درآمدی یک تا پنج و ۱۲ میلیون ریال برای خانوار دهک درآمدی ۶ و هفت در نظر گرفته می‌شود.

هم اکنون به خانوارها پیامک ارسال شده و اگر خانواده‌ای در دهک یک تا پنج قرار دارد۱۰ میلیون ریال اعتبار کالابرگ دریافت می‌کند و خانواده ها می‌توانند از محل طرح کالابرگ الکترونیک اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به برنامه کاربردی “شما” لیست اقلام و فروشگاه‌های دارای شرایط در این برنامه را مشاهده و به آن‌ها مراجعه کنند.

خبر تازه این‌که مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در سال جدید به ازای هر نفر نزدیک به یک میلیون مستمری دریافت خواهند کرد.

مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی  کشور در سال آینده ۳۰ درصد افزایش پیدا می کند.

نمایندگان مجلس در ادامه بررسی جزییات لایحه بودجه 1403 در بخش هزینه ای، بند الحاقی ۳ تبصره (۱۵) را تصویب کردند.

طبق این مصوبه، مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور به میزان ۳۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

 نمایندگان مجلس در ادامه بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ در بخش هزینه‌ای، بند الحاقی ۳ تبصره (۱۵) را تصویب کردند.

طبق این مصوبه، مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور به میزان ۳۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

از روزهای گذشته واریز حقوق مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی آغاز شده است و هنوز هم ادامه دارد. براین اساس، مستمری یکنفره تحت پوشش بهزیستی کشور به مبلغ ۷۶۴/۴۰۰تومان، مبلغ مستمری خانوارهای ۲نفره: ۱/۰۹۰/۰۰‌۰تومان، ۳نفره: ۱/۵۲۵/۰۰۰تومان، ۴نفره: ۱/۹۶۵/۶۰۰تومان، ۵نفره: ۲/۴۰۲/۴۰۰تومان با احتساب ۴۰ درصد افزایش نسبت به سال ۱۴۰۱ و ۲۰ درصد بیشتر در مقایسه با مردادماه ۱۴۰۲ یا همان ۵ ماهه ابتدایی سال جاری واریز گردید. / اقتصاد 100

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه