ویژگی هایی که بهترین دوربین مداربسته باید برای فضا باز دارند، چیست؟

ویژگی هایی که بهترین دوربین مداربسته باید برای فضا باز دارند، چیست؟
کدخبر : 22609
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

ویژگی های بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز

دوربین‌ های مداربسته فضای باز، ابزاری بسیار مهم در حفظ امنیت محیط‌ های سر باز می‌ باشند. اما یکی از چالش‌ های اصلی برای استفاده از دوربین‌ های مداربسته در فضای باز، عوامل محیطی مختلف مانند باران، گرد و غبار، تغییرات دمایی و تغییرات نور می ‌باشد. بنابراین بهترین دوربین‌ های مداربسته فضای باز باید دارای ویژگی‌ هایی مانند مقاومت در برابر آب، گرد و غبار، دید در شب با کیفیت بالا، زاویه دید گسترده و کیفیت تصویر بالا باشند.

رپرتاژ

لازم به ذکر است که اگر در جستجوی دوربین مداربسته در مشهد هستید، میتوانید روی تنوع و کیفیت بالای محصولات شرکت مهندسی رویین سیستم، حساب کرده و پس از بررسی ویژگی ها، قابلیت ها و قیمت انواع دوربین های مداربسته، بهترین مدل را با توجه به نیاز و بودجه خود خریداری کنید.

در این مقاله به بررسی ویژگی‌ های بهترین دوربین ‌های مداربسته فضای باز خواهی پرداخت تا به شما کمک کنیم بهترین انتخاب را برای نیازهای امنیتی خود داشته باشید. تا انتها با ما همراه باشید.

ویژگی های دوربین مداربسته مناسب فضای باز

بهترین دوربین مداربسته مناسب فضای باز باید از نظر تکنولوژی، فنی، ویژگی های ظاهری و ... سازگاری کافی با محیط های سرباز داشته باشند.

ما در این بخش ار مقاله قصد داریم ویژگی های بهترین دوربین مداربسته فضای باز را از منظرهای مختلف مورد بررسی قرار دهیم که عبارتند از:

  • بررسی ویژگی های فنی دوربین مداربسته مناسب فضای باز

انواع مختلفی دوربین مداربسته در بازار موجود است که از نظر ویژگی های فنی با هم تفاوت های مختلفی دارند. منظور از ویژگی های فنی دوربین مدار بسته، ویژگی های مربوط به کیفیت و عملکرد دوربین می باشد.

بیشتر بخوانید» به منظور آشنایی با بهترین مکان برای دوربین مداربسته روی لینک داده شده کلیک کنید.

به طور کلی انواع دوربین مداربسته از نظر فنی و تکنولوژی ساخت به 2 نوع تقسیم بندی می شوند، شامل:

  • دوربین مداربسته آنالوگ
  • دوربین مدار بسته تحت شبکه

ویژگی های هر یک از این 2 نوع دوربین مداربسته با هم تفاوت های بسیاری دارد که هنگام خرید دوربین مداربسته باید به آن ها توجه ویژه کرد تا در نهایت بتوانید بهترین دوربین را متناسب با نیازهای خود خریداری کنید.

اگر بخواهیم دوربین های مداربسته تحت شبکه را با نوع آنالوگ این دوربین ها مقایسه کنیم باید بگوییم که انواع دوربین های تحت شبکه، نسخه جدیدترین از دوربین های آنالوگ هستند. ضبط تصاویر و همچنین انتقال آن ها به دستگاه های دیگر در دوربین های تحت شبکه از طریق اتصال به اینترنت صورت می گیرد. در مقابل دوربین های مداربسته آنالوگ برای ضبط و انتقال تصاویر به دستگاه های دیگر، نیاز به سیم و کابل بیشتری از دوربین های تحت شبکه دارند.

 

به طور کلی هر 2 نوع دوربین های مداربسته آنالوگ و تحت شبکه، گزینه های مناسبی برای استفاده در فضاهای سرباز هستند.

  • دید در شب؛ قابلیت کاربردی دوربین های مداربسته محیط های سرباز

یکی از بهترین و کاربردی ترین قابلیت هایی که یک دوربین مداربسته مناسب فضای باز باید دارا باشد، قابلیت دید در شب می باشد.

در صورتی که دوربین مداربسته مورد نظرتان از قابلیت دید در شب، برخوردار نباشد، زمانی که نور محیط کم می شود، قادر به ضبط تصاویر با کیفیت بالا نمی باشد. بنابراین توصیه می کنیم حتما هنگام خرید دوربین مداربسته به این نکته توجه داشته باشید که دوربین مورد نظر، مجهز به قابلیت دید در شب باشد تا حتی در تاریکی و شب هم بتواند تصاویر را با کیفیت بسیار بالا و به طور کاملا واضح، ضبط کند.

رپرتاژ

  • ویژگی های دوربین مداربسته مناسب فضای باز از نظر شکل ظاهری

توجه به شکل ظاهری دوربین مداربسته، فاکتور مهم دیگری است که هنگام خرید دوربین مناسب فضای باز، باید به آن توجه ویژه ای داشت. انواع دوربین های مداربسته فضای باز از نظر شکل ظاهاری به 3 نوع مختلف تقسیم بندی می شوند، شامل:

  • دوربین مداربسته دام
  • دوربین مداربسته اسپید دام
  • دوربین مداربسته بالت

دوربین های مداربسته بالت از نظر ظاهری، شبیه به استوانه هستند و یکی از ایده آل ترین گزینه های برای استفاده در فضاهای باز می باشند؛ دلیل آن هم این است که دوربین های مدار بسته بالت با شرایط آب و هوایی مختلف به راحتی سازگار می شوند.

در مقابل دوربین های مداربسته دام، گنبدی شکل بوده و می توانند فضای گسترده تری از محیط را پوشش دهند. اما اگر می خواهید که دوربین مداربسته ای که خریداری می کنید، قابلیت چرخش 360 درجه داشته باشد، باید در بین دوربین های مداربسته اپسید دام به دنبال دوربین مورد نظر خود بگردید.

به طور کلی بهترین دوربین مداربسته فضای باز باید ویژگی های زیر را دارا باشد:

  • سازگار با شرایط متفاوت آب و هوایی
  • قابلیت ضبط تصویر در 24 ساعت شبانه روز
  • ضبط تصویر با کیفیت بالا

نتیجه گیری بررسی ویژگی های بهترین دوربین مداربسته فضای باز!

طبق آنچه که در این مقاله آموختیم از انواع دوربین مداربسته در فضای باز به منظور حفظ ایمنی فضای مورد نظر استفاده می شود. اما از آنجایی که در فضاهای باز، احتمال بارندگی، گرد و خاک و ... وجود دارد بنابراین دوربین مداربسته مناسب فضاهای باز باید مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی اینچنینی داشته باشند.

در پایان شما عزیزان می توانید سوالات و یا تجربیات خود از خرید و استفاده از دوربین مداربسته در فضای باز را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه