قیمت خودرو | قیمت خودرو امروز در بازار

قیمت خودرو کمر خریداران را شکست | قیمت خودرو امروز به چند رسید؟

اغلب محصولات ایران‌خودرو امروز پنج یا ۱۰ میلیون گران شده‌اند.

قیمت خودرو کمر خریداران را شکست | قیمت خودرو امروز به چند رسید؟
کدخبر : 22308
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

قیمت خودرو در بازار آزاد روند نزولی دارد. قیمت خودرو در چند سال گذشته ثابت نبوده و هر روز تغییر می‌کند. قیمت خودرو تابع شرایط متفاوتی است و پیش‌بینی آن کمی دشوار است. میزان قیمت خودرو به قیمت دلار هم بستگی دارد. قیمت خودرو در آینده چه می‌شود.

قیمت خودرو

قیمت تارا V۴ در بازار آزاد خودرو به ۹۳۵ میلیون تومان رسید و مدل‌هایی مثل تارا دنده‌ای، رانا پلاس ساده و سقف‌شیشه‌ای، ۲۰۷ فرمان‌برقی و ۲۰۷ اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای با همین میزان افزایش قیمت راهی بازار شدند.

قیمت پژو پارس سال و دنا پلاس اتوماتیک با رشد پنج میلیونی به‌ترتیب به ۵۴۰ و ۸۳۰ میلیون تومان رسید اما این وسط دنا پلاس ساده که ۶۵۵ میلیون قیمت خورد، کاهش قیمت پنج میلیونی را تجربه می‌کند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو گفت: عامل اصلی افزایش قیمت خودرو‌ها عدم عرضه خودرو توسط خودروساز است، در بازار خودرو کم است، لذا خودرو‌هایی که به بازار عرضه نمی‌شود یا کمتر عرضه می‌شود افزایش قیمت بیشتری داشته است.

سعید موتمنی با بیان اینکه این روز‌ها بازار خودرو دوباره به هم ریخته است، اظهار داشت: در چند روز گذشته قیمت اغلب خودرو‌های تولید داخل افزایش یافته است، در کنار افزایش قیمت خودرو‌های داخلی، قیمت خودرو‌های وارداتی و قیمت برخی از خودرو‌های مونتاژی هم افزایش یافته است.

وی تأکید کرد: عامل اصلی افزایش قیمت خودرو‌ها عدم عرضه خودرو توسط خودروساز است، در بازار خودرو کم است، لذا خودرو‌هایی که به بازار عرضه نمی‌شود یا کمتر عرضه می‌شود افزایش قیمت بیشتری داشته است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو اظهار داشت: خودرو‌های گروه پژو و دنا طی روز‌های گذشته افزایش قیمت زیادی داشته است.

وی افزود: قیمت پژو پارس دنده‌ای از ۵۱۵ میلیون تومان به حدود ۵۶۰ میلیون تومان و قیمت پژو سفارسی از ۵۶۰ به ۵۸۳ میلیون تومان افزایش یافت است.

وی بیان داشت: در ماه‌های گذشته تولیدات سایپا افزایش قیمت نداشت، اما با به‌هم ریختگی بازار خودرو قیمت تولیدات این خودرو ساز از جمله کوئیک افزایش یافته است، به‌طوری که کوئیک دنده‌ای حدود ۴ میلیون تومان و کوئیک اتومات بین ۱۵ تا ۱۷ میلیون تومان افزایش یافته است.

‌رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو اظهار داشت: قیمت هایما اس‌هفت نیز از یک‌میلیارد و ۴۵۰ به یک‌میلیارد و ۵۰۵ میلیون تومان رسیده است و قیمت فیدلیتی نیز طی روز‌های گذشته حدود ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان افزایش داشته است.

وی بیان داشت: با وجود افزایش قیمت خودروها، بازار همچنان راکد است و معامله چندانی انجام نمی‌شود.

موتمنی با اشاره به افزایش قیمت خودرو‌های وارداتی گفت: تعداد خودرو‌هایی وارداتی که تاکنون به مشتریان تحویل داده شده بسیار کم است و اثرات آن در بازار محسوس نیست، اما در آگهی‌های فروش خودرو مشاهده می‌شود که تعدادی از این خودرو‌ها با قیمت بسیار بالا توسط فروشندگان عرضه می‌شود.

 بر اساس معاملات انجام شده امروز دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با تغییرات کمی همراه بوده و بعضی از خودرو‌ها نسبت به روز گذشته تغییری نداشته اند.

همچنین براساس مشاهدات میدانی قیمت خودرو‌های خارجی در کشور، نسبت به دیروز با تغییرات کمی همراه بوده است.

بر این اساس قیمت پژوپارس LX صفر، در بازار به ۶۵۵ میلیون تومان رسیده است و امروز با افزایش ۱۵ میلیونی به ۶۷۰ میلیون تومان رسید.

همچنین پژو پارس ELX-TU ۵ در بازار به ۶۶۰ میلیون تومان رسیده است و امروز با افزایش ۱۵ میلیونی به ۶۷۵ میلیون تومان رسید.

همچنین پژو پارس LX مدل ۱۴۰۰ در بازار به ۶۱۵ میلیون تومان رسیده استو امروز با افزایش ۱۵ میلیونی به ۶۳۰ میلیون تومان رسید.

قیمت انواع خودرو پژو پارس

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)

پژوپارس LX ۱۴۰۲ صفر ۶۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰

پژو پارس XU۷P سال ۱۴۰۲ صفر ۵۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰

پژو پارس XU۷P سال سفارشی ۱۴۰۲ صفر(کارخانه) ۳۰۹,۵۴۵,۰۰۰

پژو پارس LX ۱۴۰۲ صفر(کارخانه) ۳۳۳,۸۹۷,۰۰۰

پژو پارس XU۷P سال ۱۴۰۲ صفر (کارخانه) ۲۹۴,۱۳۳,۰۰۰

پژو پارس ELX-XU۷P ۱۴۰۲ صفر (کارخانه) ۲۷۵,۲۰۱,۰۰۰

پژو پارس ELX-TU۵ ۱۴۰۱ صفر ۶۷۵٬۰۰۰٬۰۰۰

پژو پارس ELX-XU۷P ۱۴۰۱ صفر ۵۷۵٬۰۰۰٬۰۰۰

پژو پارس XU۷ ۱۴۰۱ صفر ۵۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰

پژو پارس XU۷P سال ۱۴۰۱ صفر ۵۲۵٬۰۰۰٬۰۰۰

پژو پارس XU۷P ۱۴۰۱ صفر ۴۸۸٬۰۰۰٬۰۰۰

پژو پارس LX ۱۴۰۱ صفر ۶۴۵٬۰۰۰٬۰۰۰

پژو پارس XU۷ ۱۴۰۰ صفر ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰

پژو پارس LX ۱۴۰۰ صفر ۶۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه