استقلال | حراست

حراست وارد قضیه استقلال شد | پرونده استقلال تبدیل به مار و پله شد

با ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به ماجرای ادعای جعل در باشگاه استقلال، این پرونده وارد ابعاد جدیدی شد.

حراست وارد قضیه استقلال شد | پرونده استقلال تبدیل به مار و پله شد
کدخبر : 22076
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

استقلال و ذوب آهن حاشی ایی را ایجاد کردند که هنوز که هنوزه مردم با آن درگیرند. رای پرونده استقلال جهت کر امتیاز مشخص شد. تحلیل استقلال نکونام و ساپینتو و مدیریت ها در گذشت 4 سال به چه صورت بوده است. نکونام و استقلال حواشی ناتمام بعد بازی ها تمامی ندارد. استقلال وارد فاز جدید از شکایت شد، ورود حراست به پرونده استقلال وارد فاز جدیدی شده است.

ماجرای ادعای جعل در باشگاه استقلال وارد فاز جدیدی شد و حراست وزارت ورزش و جوانان به این موضوع ورود کرد. حراست وزارت ورزش به مسئولان فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال اعلام کرده است توضیحات خود را در این باره ارسال کنند تا این اتفاق را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دهد.

هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال چندی پیش در نامه‌ای مدعی شده بود که باشگاه استقلال بدون آگاهی او از سربرگ و امضایش برای ارسال نامه‌ای به فیفا استفاده کرده است.

پس از این موضوع مدیرعامل استقلال، ممبینی را به غرض‌ورزی متهم کرد اما درباره اینکه سربرگ چگونه در اختیار باشگاه قرار گرفته است و همچنین اتهام جعل توضیحی نداد.

استقلال این نامه را بابت طلب دستیاران ساپینتو به فیفا زده بود.

خطیر باید امروز در کمیته اخلاق حضور یابد و درباره اتفاق رخ‌داده توضیح ده

استقلال

استقلال ذوب آهن

جواد نکونام آدم کوچکی در این فوتبال نیست. چرا باید مورد چنین اتهامی قرار گیرد؟ اگر تصویربردار راست می‌گوید که وای به حال فوتبال، و اگر دروغ می‌گوید که وای به حال اخلاق! مگر می‌شود به یک اسطوره ملی چنین راحت اتهام زد؟

و اما امثال هاشمی‌نسب یا علی سامره که به دفاع از نفر اول تیم خود به میدان آمدند؛ آن هم در روزی که یورگن کلوپ وسط دعوای ستاره تیمش و گواردیولا رقیب بزرگش آن رفتار آموزنده را کرد. چه همزمانی تلخی...

همیشه دفاع کردن از یار خودی به معنی حمله به حریف نیست. از بازیکنان بزرگ تاریخ فوتبال ایران توقع دیگری می‌رود اما حالا که به هر دلیل صلاح دیده‌اند به نفع نکونام وارد دعوا شوند، چرا باید همه چیز را رنگی کنیم؟ به چه قیمتی حاضریم همه چیز را خراب کنیم؟ دعوایی رخ داده و اخلاق در خطر است، ماجرا در اصفهان بوده و چه ربطی به پرسپولیسی‌بودنِ طرف دارد؟ تازه اتهامی که ثابت نشده!

مگر ممکن است یک حرفه‌ای به خاطر تعلقات دوران کودکی شغل و آبروی خود را زیر سوال ببرد؟ اگر فرضا چنین هم بوده چرا باید پای رقیب را وسط کشید؟ به آن‌ها چه مربوط؟ یک فرد اشتباهی کرده و باید متناسب با آن مجازات شود، چه کار به بقیه دارید؟

متاسفانه از این اتهامات تنها بوی بهانه برای فضای مجازی می‌آید که اصلا به نفع فوتبال نیست. فردا یک نفر هم در بازی پرسپولیس همین اتهام را به استقلالی‌ها می‌زند و این دور باطل تا ابد ادامه خواهد داشت. اصلا طرفدار شما خلافی کرده، شما بایدجواب بدهید؟ باور کنیم که همه چیز فوتبال رنگی نیست...

استقلال

بازی روز گذشته استقلال مقابل ذوب‌آهن با تساوی یک - یک به پایان رسید تا آبی‌ها 2 امتیاز در اصفهان از دست بدهند.

 استقلال که در این دیدار محمدحسین مرادمند را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، در خط دفاعی 3 نفره خود از آرمین سهرابیان، روزبه چشمی و ایمان سلیمی بهره می‌برد.

استقلال

استقلالی‌ها که تا دقیقه 76 یک بر صفر از حریف جلو بودند، پس از شوت مجید علیاری و برخورد توپ با پای مهدی‌پور، دروازه خود را باز شده دیدند تا پیروزی آبی‌پوشان به تساوی بدل شود.

اگر به یاد داشته باشید، در بازی 3 هفته پیش استقلال مقابل شمس آذر اتفاق مشابهی رخ داد. بازی تا دقیقه 75 با برتری 2 بر یک استقلال جلو می‌رفت که ناگهان گل حسین گودرزی کار را به تساوی کشاند تا استقلالی‌ها مقابل شمس آذر هم امتیاز از دست بدهند.

نکته جالب اینجاست که استقلال در بازی با شمس آذر هم مرادمند را در اختیار نداشت. مرادمند که در بازی قبل‌تر استقلال مقابل آلومینیوم کارت قرمز گرفته بود، از بازی مقابل شمس آذر محروم بود و مجبور بود بازی تیمش را از روی سکو دنبال کند.

*یک کانکس بگذارند یا چادر بزنند

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسیر نشست خبری شما را اذیت می‌کند یا خیر، گفت: واقعاً خسته شده‌ایم. یک کانکس بگذارند یا چادر بزنند. بعد از بازی از آن طرف باید به این طرف بیایم؛ تازه به پله و آسانسور می‌رسیم و ... از حالا عزای برگشت را گرفته‌ایم! 

سرمربی تیم فوتبال استقلال درمورد اینکه این تیم برنامه خاصی روی ارسال‌ها دارد، اظهار داشت: وقتی خطا اتفاق می‌افتد یا کرنر می‌شود با توجه به ارسال‌های خوبی که بازیکنان ما انجام می‌دهند سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و بتوانیم به موقعیت و گل برسیم.

خودتان می‌دانیم که بازیکنان سر زن روی ضربات ایستگاهی نیازمند توپ و ارسال خوب هستند تا عملکرد خوبی داشته باشند. ما هم مثل همه تیم‌ها تمرین می‌کنیم و شاید تمرکز ما روی تیم خودمان و آنالیز حریف باشد، اما برای ضربات ایستگاهی  هم برنامه داریم، چون خیلی از گل‌ها در دنیا روی همین ضربات اتفاق می‌افتد.

*عجول بودیم

نکونام درمورد عجول بودن بازیکنان در ضدحملات، عنوان کرد: برنامه ما این بود که به دلیل کیفیت تیم تراکتور که یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های ایران است را از بالا پرس کنیم تا به موقعیت برسیم.

استقلال

در ضربات آخر و پاس آخر کم دقت بودیم. اگر دقت می‌کردیم و پاس آخر را خوب می‌دادیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، اما عجول بودیم. در نیمه اول دو بازیکن ما اینقدر عجله داشتند که به گل برسند با هم برخورد کردند و توپ را از دست دادیم. قطعاً باید تمرین کنیم و بیشتر تمرکز کنیم تا بهتر شویم.

*کیفیت و کارایی بلانکو خیلی بالاتر است

سرمربی تیم فوتبال استقلال درخصوص عملکرد بلانکو و گلزنی‌اش در بازی امروز، تصریح کرد: قطعاً خودم چون بازیکن بوده‌ام و مربی هستم نمی‌توانم بی‌دلیل از کیفیت یک بازیکن تعریف کنم.

شاید در این راه اتفاقاتی رخ دهد که خواسته‌های مربی و هوادار و ... برآورده نشود. بلانکو فوتبالیست خوبی است و ما برای این بازی برنامه داشتیم و او هم کیفیت خود را نشان داد. به نظر من کیفیت و کارایی او خیلی بالاتر از این است و همچنان نیاز به زمان و بازی دارد تا با تیم و شرایط و شکل تیم آشنا شود.

نکونام درمورد خط دفاع استقلال و کم گل خوردن این تیم، گفت: دفاع تیمی ما با تمرکز وارد بازی شد. زمانی که توپ نداشتیم عملکرد دفاعی تیم مان خوب بود. تمرکز تیمی و شرایط هر بازی هم متفاوت است./تسنیم

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه