عادل فردوسی پور | محمد حسین میثاقی

عادل فردوسی پور و میثاقی در کنفرانس محمود فکری | عادل فردوسی پور و میثاقی لنگه یکدیگر هستند!!

محمود فکری در مورد اشتباه لفظی خود در کنفرانس گذشته‌اش صحبت کرد.

عادل فردوسی پور و میثاقی در کنفرانس محمود فکری | عادل فردوسی پور و میثاقی لنگه یکدیگر هستند!!
کدخبر : 21546
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

عادل فردوسی پور گزارشگر فوتبال، تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، صداپیشه، مترجم و مدرس دانشگاه اهل ایران است. عادل فردوسی‌پور فعالیت حرفه‌ای خود از سال ۱۳۷۲ با روزنامه‌نگاری در مجلات ورزشی شروع کرد و سپس در تلویزیون نیز به عنوان گزارشگر ورزشی مشغول به کار شد. عادل فردوسی‌پور در میان شخصیت‌های تلویزیونی ایرانی از محبوبیت گسترده‌ای برخوردار است .مهمترین چالش زندگی عادل فردوسی پور برکناری او از طرف مدیر وقت شبکه 3 بود. در ادامه به آخرین خبر در مورد عادل فردوسی پور می پردازیم.

محمود فکری در کنفرانس خبری خود وقتی می‌خواست در مورد وضعیت تیم ملی صحبت کند نام حریف اول ایران، هنگ‌کنگ را فراموش کرده بود و این باعث شد به اشتباه لفظی قبلی خود و بازتاب‌هایش اشاره کند. او پیش‌تر "اصحاب رسانه" را به اشتباه، "اسباب رسانه" گفته بود.

فکری پاسخ به این سوال را اینطور شروع: برد ما مقابل هنگ‌کنگ برد خوبی بود اما اتفاقاتی افتاد که قدرت تیمی را به نمایش نگذاشتیم. ۴ گل زدیم اما در مالکیت توپ و کار تیمی نسبت به تیم هنگ‌کنگ ضعیف‌تر بودیم. اینکه من اسم تیم را فراموش کردم دلیلی نشود تا به مانند هفته‌های قبل که ما با اعصاب خراب بعد از بازی و عصبانی آمدیم و اصحاب رسانه را اسباب گفتیم، سوژه شود. الان هم این می‌شود قضیه گِل مالیدن به صورت‌مان که آقای فردوسی پور هر دفعه نشان می‌داد و الان هم آقای میثاقی همین کار را تکرار می‌کند! امیدوارم اشتباهات‌مان فقط این شکلی باشد.

عادل فردوسی پور

او در توضیح وضعیت تیم ملی ادامه داد: نگرانی در عمق دفاع وجود داشت اما هوشیار بودند و دفع شد.‌ مالکیت توپ از دقیقه ۵۵ به بعد به عدد چهار نمی‌رسید و مقابل ازبکستان هم امتیاز دادیم تا کار سخت شود. بازیکنان خوبی داریم و جای نگرانی برای صعود از این مرحله وجود ندارد ولی به هر حال ایران با توجه به بازیکنانی که دارد، جزء چهار تیم خوب آسیا هستیم که می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم و در جام ملت‌های آسیا مدعی باشیم. امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های خوب فوتبال‌مان حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

محمود فکری در کنفرانس خبری خود وقتی می‌خواست در مورد وضعیت تیم ملی صحبت کند نام حریف اول ایران، هنگ کنگ را فراموش کرده بود و این باعث شد به اشتباه لفظی قبلی خود و بازتاب‌هایش اشاره کند. او پیش‌تر "اصحاب رسانه" را به اشتباه، "اسباب رسانه" گفته بود.فکری پاسخ به این سوال را اینطور شروع: برد ما مقابل هنگ کنگ برد خوبی بود اما اتفاقاتی افتاد که قدرت تیمی را به نمایش نگذاشتیم. ۴ گل زدیم اما در مالکیت توپ و کار تیمی نسبت به تیم هنگ کنگ ضعیف‌تر بودیم. اینکه من اسم تیم را فراموش کردم دلیلی نشود تا به مانند هفته‌های قبل که ما با اعصاب خراب بعد از بازی و عصبانی آمدیم و اصحاب رسانه را اسباب گفتیم، سوژه شود. الان هم این می‌شود قضیه گِل مالیدن به صورت‌مان که آقای فردوسی پور هر دفعه نشان می‌داد و الان هم آقای میثاقی همین کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تکرار می‌کند! امیدوارم اشتباهات‌مان فقط این شکلی باشد.

او در توضیح وضعیت تیم ملی ادامه داد: نگرانی در عمق دفاع وجود داشت اما هوشیار بودند و دفع شد.‌ مالکیت توپ از دقیقه ۵۵ به بعد به عدد چهار نمی‌رسید و مقابل ازبکستان هم امتیاز دادیم تا کار سخت شود. بازیکنان خوبی داریم و جای نگرانی برای صعود از این مرحله وجود ندارد ولی به هر حال ایران با توجه به بازیکنانی که دارد، جزو چهار تیم خوب آسیا هستیم که می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم و در جام ملتهای آسیا مدعی باشیم. امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های خوب فوتبال‌مان حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

عادل فردوسی پور

چکیده ای از بیوگرافی محمود فکری 

نام کامل: محمود فکری جویباری

تاریخ تولد: 4 مرداد 1352

محل تولد: جویبار، ایران

باشگاه کنونی: نساجی مازندران ( سرمربی)

پُست: مدافع

بیوگرافی محمود فکری

در 25 دی سال 52 به دنیا آمده، ولی شناسنامه اش را به تاریخ 4/ 5/ 52 گرفته اند. به دنیا آمده جویبار و محله وان محله این شهر است. جایی که مهد کشتی ایران است، ولی محمود در آن جا سر از فوتبال در آورد. وی فرزند آخر خانواده فکری است. دو برادر به اسم های شاهرخ، شاهپور دارد و یک خواهر. پدرش در ۱۴ مهر سال ۸۱ فوت کرد. برادرش شاهرخ هم از جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی است.

پدر و مادرش اصلا علاقه ای به این نداشتند که محمود فوتبالیست شود. آنها از وی می خواستند درسش را بخواند، ولی او به دور از چشم آن ها هرروز برای فوتبال بازی کردن به بیرون می رفت و با لباس‌های خاکی بر می گشت. چند مرتبه هم مچش را گرفتند؛ با این حال کتکی از پدر و مادر نخورد و تنها با تذکر و دعوای آن ها روبرو شد. پس از اینکه محمود در مدرسه فوتبالش بهتر به چشم می آید معلم ورزشش واسطه می شد و هرروز به خانه آن ها می رفت تا اجازه اش را از پدرش بگیرد. اینگونه بود که وی در مسابقه های مدرسه ها شرکت می کرد.

عادل فردوسی پور

فکری فوتبالش را در سال ۶۵ از تیم ساحل جویبار شروع کرد و در سال ۱۳۶۹ به تیم باشگاه نساجی مازندران پیوست. بعد از این تیم پیراهن استقلال تهران را تن کرد، خدمت سربازی سبب گردید تا وی فوتبالش را در تیم باشگاه فجر سپاسی شیراز ادامه دهد و بعد از پایان خدمت سربازی به استقلال تهران بازگشت. بیشتر زمان بازیگری فکری در باشگاه استقلال تهران گذشت. وی بعد از حوادث شهرآورد سی و هشتم تهران در دی ماه سال ۱۳۷۳ با محرومیت شش ماه از حضور در زمین بازی رو به رو شد./خبرورزشی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه