نیمکت برزیل قراره با این نام بزرگ سنگین بشود | حضور گوهر بار بر روی نیمکت برزیل

منابع خبری فدراسیون فوتبال برزیل می‌گویند که سرمربی رئال مادرید با تیم ملی برزیل قرارداد امضا کرده است.

نیمکت برزیل قراره با این نام بزرگ سنگین بشود | حضور گوهر بار بر روی نیمکت برزیل
کدخبر : 21508
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

قرارداد کارلو آنچلوتی با رئال مادرید در پایان فصل تمام می‌شود و در حالی که اخیراً شایعاتی مبنی بر تمدید قرارداد او با لوس بلانکوس به گوش می‌رسد، برزیل همچنان مطمئن است که او را به عنوان سرمربی بعدی تیم خود خواهد داشت. آنچلوتی اغلب از پاسخ دادن به سوالات مربوط به آینده خود طفره می‌رود، اما اعلام کرده که در رئال مادرید خوشحال است و حتی اگر باشگاه او را همچنان بخواهد در مادرید خواهد ماند.

با این حال، در ماه ژوئن ادنالدو رودریگس رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرد که آنچلوتی با هدایت برزیل موافقت کرده و این کار را قبل یا بعد از کوپا آمریکا ۲۰۲۴ انجام خواهد داد. علیرغم اینکه اخیراً ممکن است به آنچلوتی پیشنهاد تمدید قرارداد با رئال مادرید تا سال ۲۰۲۶ داده شود، «اسپورت» به نقل از منبعی در کنفدراسیون برزیل ادعا کرده که آنچلوتی با برزیل «قرارداد امضا کرده است. همه چیز آرام است، هیچ خطری برای تغییر وجود ندارد.»

مطمئناً آنچلوتی برای تمدید قرارداد با انتقادهای زیادی نیز روبرو خواهد شد. مدیران رئال مادرید معمولاً تحمل دو فصل بدون قهرمانی در لیگ را ندارند و علیرغم درخشش جود بلینگام، آنچلوتی هنوز مهاجم سطح بالا ندارد و از ابتدای لالیگا تیبو کورتوا و ادر میلیتائو را از دست داده است. برای او خیلی مهم خواهد بود که از بارسلونا و اتلتیکو مادرید پیشی بگیرد و قهرمان این فصل شود.

کارلو آنچلوتی (Carlo Ancelotti) در 10 ژوئن سال 1959 (20 خرداد 1338) در رگولو در ایتالیا متولد شد. همه آنچلوتی را به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید می‌شناسند. با روش‌ها، تاکتیک‌هایش و ... آشنا هستند، اما وقتی او در زمین مسابقه نیست و به خانه برمی‌گردد؛ کارلو تبدیل به کارلتو می‌شود، مردی که در منطقه رومانیا ایتالیا در خانواده‌ای فقیر بزرگ شده؛ مرد خانواده دوستی که بیش از همه غذای خوب را دوست دارد.

آنچلوتی در گفت‌و‌گو با روزنامه ایتالیایی «لا ریپابلیکا» با یادآوری آن دوران گفت: گیسپه، پدرم یک کشاورز مستأجر بود. او در مزرعه‌ای به وسعت حدود 8 هکتار گندم، ذرت، چغندر قند، انگور با 10 گاو شیرده و چند مرغ و خروس کار می‌کرد. او یک تراکتور فیات 21 اسب بخار و یک ماشین درو داشت.

برزیل

زمان ورود کارلو به دنیای فوتبال

کارلو فوتبال را در 17 سالگی در تیم پارما آغاز کرد. او از دورانی که در خانه پدری‌اش گذراند، چیزهای زیادی یاد گرفته است؛ یعنی زمانی که اولین لگدش را به توپ زد او با فرهنگ کار سخت آشنا شد.

وی در این باره گفت: اگر به خاطر تلاش‌های پدر و مادرم نبود، اکنون هیچ چیز نبودم. من شاهد ایثاری بودم که آنها بدون ماشین با کار کردن در مزرعه انجام می‌دادند. همه آن کارها با دست انجام می‌شد. هر سال هرچیزی را که کاشته بودیم، درو می‌کردیم. برای ادامه دادن به صبر و قدرت نیاز داشتیم. من هنر آرامش را آنجا آموختم. زمانی که به عنوان بازیکن مصدوم شدم، به کمکم آمد و در زمان سرمربیگری بارها و بارها به من کمک کرد.

کارلو در سال 1979 به آ. اس. رم پیوست و با این تیم یک بار قهرمان لیگ و چهار بار قهرمان جام حذفی ایتالیا شد و در آنجا بود که تبدیل به یک بازیکن ثابت شده و ملی‌پوش شد. بین سال‌های 1984 تا 1987 به عنوان کاپیتان، تیمش را در میدان رهبری می‌کرد. بلافاصله پس از آن، از 1987 تا 1992 برای میلان بازی کرد. او متعلق به تیم اسطوره‌های میلان است که در سال های 1989 و 1990 قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا را کسب کردند.

آنچلوتی در مجموع 26 مرتبه پیراهن تیم بزرگسالان ایتالیا را به تن کرد. پس از انجام 7 بازی برای تیم ملی زیر 21 سال و تیم ملی المپیک، برای  اولین مرتبه در تاریخ 6 ژانویه 1981 در برابر تیم ملی فوتبال هلند به میدان رفت. او در جام جهانی 1986 مکزیک و جام ملت‌های اروپا در سال 1988 در آلمان نیز حضور داشت و نامش در فهرست اسامی بازیکنان جام جهانی 1990 در کشورش ایتالیا هم که این تیم به مقام سوم جهان رسید، دیده می‌شد.

آغاز کار مربی‌گری

پس از دوران موفقیت‌آمیز بازی، آنچلوتی تصمیم گرفت به عنوان مربی کار کند. ایستگاه اول او به عنوان مربی، تیم ملی ایتالیا بود. او در آنجا بین سال‌های 1992 و 1995 به عنوان دستیار آریگو ساکی کار کرد و توانست با این تیم به فینال جام جهانی 1994 در آمریکا برسد. در آنجا ایتالیا در ضربات پنالتی مغلوب تیم ملی فوتبال برزیل شد.

برزیل

آنچلوتی در تابستان سال 1995برای اولین بار به عنوان سرمربی با رجینا در سری B قرارداد بست و در اولین سال حضورش موفق شد این تیم را راهی سری A کند. بعد از سپری شدن یک فصل در رجینا، در تابستان سال 1996 به پارما رفت. در اولین فصل حضور در پارما ( 97/1996) به طرزی باورنکردنی این تیم را به مقام نایب قهرمانی سری A رساند. در فوریه سال 1999 جانشین مارچلو لیپی در یوونتوس تورین شد که در این تیم، موفقیتی در آن فصل کسب نکرده بود. آنچلوتی در یوونتوس نتوانست عنوان‌های ملی یا بین‌المللی مورد اتنظار را به دست آورد. وی برای این تیم جام یوفا اینترتوتو را درسال 1999 به ارمغان آورد و دوبار در سال‌های 2000 و 2001، این تیم را به نایب قهرمانی سری A رساند. وی در تابستان سال 2001 به دلیل عدم کسب نتایج مطلوب، دوباره جایش را به مارچلو لیپی داد./خبرورزشی

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه