اخبار روز| اخبار ورزشی| فرهاد مجیدی

دردسر جدید فرهاد مجیدی؛ جاسوس استقلال کیست؟!

سرمربی استقلال در روز‌های اخیر به اعضای تیمش هشدار داده است.

دردسر جدید فرهاد مجیدی؛ جاسوس استقلال کیست؟!
کدخبر : 2122
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فرهاد مجیدی، بازیکن سابق فوتبال و یکی از محبوب‌ترین بازیکن‌های تاریخ استقلال است. فرهاد مجیدی دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه استقلال است. فرهاد مجیدی در نظرسنجی سایت فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) به عنوان محبوب‌ترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۱ انتخاب شد. فرهاد مجیدی هفتم آبان ۱۳۹۲ از دنیای فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرد. فرهاد مجیدی در حال حاضر سرمربی‌ تیم فوتبال استقلال تهران است. 

فرهاد مجیدی

بیوگرافی فرهاد مجیدی

نام کامل: فرهاد مجیدی قادیکلایی 
تاریخ تولد: ۱۳ خرداد ۱۳۵۵ (۳ ژوِئن ۱۹۷۷)
محل تولد: تهران
پیشه: فوتبالیست
پست: مهاجم 
باشگاه: استقلال 
شماره پیراهن: ۷ 
قد: ۱۷۷ سانتیمتر

فرهاد مجیدی

خانواده و همسر فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی در یک خانواده اصیل مازندرانی متولد شد. پدر او کارمند ارتش بود. مجیدی دو خواهر و یک برادر کوچک‌تر به نام «فرزاد» دارد. فرزاد مجیدی نیز از بازیکنان فوتبال کشور است که در تیم‌های استقلال و نساجی مازندران سابقه بازی دارد. 

فرهاد مجیدی دو بار ازدواج کرده که یکی از آنها ناموفق بوده است. در حال حاضر فرناز مومنی، همسر فرهاد مجیدی است و دو فرزند به نام‌های تیام و امیر بردیا دارند. فرهاد مجیدی هم اکنون در تهران به همراه همسر و فرزندانش زندگی می‌کند.

فرهاد مجیدی

دردسر جدید فرهاد مجیدی

استقلال برای فصل بیست و یکم لیگ برتر ایران ۱۰ بازیکن جدید خریده و قرار است همچنان یکی دو بازیکن دیگر هم بخرد. با وجود آنکه در بین خرید‌های جدید این تیم بازیکنان ملی پوش و البته خارجی دیده می‌شود، ولی به نظر می‌رسد سورپرایز فرهاد مجیدی، جوانی باشد که در هفته‌های آتی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

شاید مهیج‌ترین خرید استقلال در این فصل امیر حسین حسین زاده هافبک جوان و ۲۰ ساله‌ای باشد که از سایپا به جمع بازیکنان فرهاد مجیدی اضافه شد. بازی او آنقدر غیرمنتظره بوده که اصلا نیازی به تلاش برای تحمیل کردن خودش به ترکیب اصلی استقلال نداشت، چون برخلاف انتظار، حسین‌زاده جوان نه تنها در دیدار دشوار استقلال برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب اصلی قرار گرفت بلکه یکی از بهترین بازیکنان این تیم هم بود.

حسین زاده که این روز‌ها در اردوی تیم ملی با مهدی مهدوی کیا کار می‌کند، در دیدار برابر الهلال آنقدر خوب و مسلط نشان داد که گویی سال‌ها تجربه حضور در میادین بزرگ را دارد. این بازیکن که علاوه بر نکنیک مناسب، شوتزن بسیار خوبی است طبیعتا سورپرایز بزرگ فرهاد مجیدی برای رقبای استقلال در فصل پیش رو خواهد بود. بازیکنی که اگر وارد مسائل حاشیه‌ای نشود، تمریناتش را به درستی پیگیری کند و خواسته‌های سرمربی تیم را در زمین مسابقه به خوبی اجرا کند، می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور، تبدیل به مهره‌ای کلیدی برای آبی‌های تهران شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه