پشت پرده رابطه مجیدی با امین قاسمی نژاد | امین قاسمی نژاد مراعات مجیدی را نکرد

مهاجم سابق باشگاه استقلال مدعی شد که فرهاد مجیدی صرفا برای نرفتن او به باشگاه پرسپولیس اقدام به خرید این بازیکن کرده است.

پشت پرده رابطه مجیدی با امین قاسمی نژاد | امین قاسمی نژاد مراعات مجیدی را نکرد
کدخبر : 21090
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

امین قاسمی نژاد، که تجربه ۲ فصل حضور در باشگاه استقلال را دارد با حضور در برنامه شب‌های فوتبالی در خصوص آن دوره نه چندان موفقیت آمیز برای این بازیکن ادعاهای جدیدی را مطرح کرد.

مهاجم فعلی باشگاه هوادار در این خصوص گفت: من از اول هم در لیست فرهاد مجیدی نبودم و او فقط به خاطر فشار هواداران من را جذب کرد و روی نیمکت گذاشت که به پرسپولیس نروم. روزی هم که خواستم جدا شوم با مجیدی صحبت کردم و خیلی راحت به من گفت نمی‌خواهی به پرسپولیس بروی؟

قاسمی نژاد افزود: در آن روزها سر خواستن من دعوا بود اما از انتخاب استقلال پشیمان نیستم. فرهاد مجیدی روزی به من گفت که پول رضایتنامه تو را می دهم و بعدا تو از آپشن قراردادت به من بده اما بعد که به باشگاه رفتم گفتند در قرارداد چیزی قید نشده است و برو از خودشان بگیر!

امین قاسمی نژاد که بعد از پیوستنش به استقلال "شاه ماهی نقل و انتقالات" لقب گرفت صحبت های جنجالی درباره  اتفاقاتی که زمان حضورش در این تیم رخ داد صحبت کرد.

 مشروح صحبت های قاسمی نژاد به شرح زیر است:

نیم فصل قرار بود به استقلال بروم اما یک سری اتفاقات رخ داد که نتوانستم بروم. فصل بعد فکر می کردم یکی از گزینه های استقلال باشم و خیلی دوست داشتم بروم. من خیلی منتظر استقلال ماند. آقای مجیدی مصاحبه کرد و گفت امین قاسمی  نژاد در لیست من نیست. آن زمان تیم های دیگری هم با من صحبت کرده بودند اما دوست داشتم به استقلال بروم. وقتی چنین مصاحبه ای را دیدم تصمیم گرفتم به پرسپولیس بروم. هرکسی دوست دارد در این دو باشگاه بازی کند.

مدیر برنامه من که به باشگاه پرسپولیس رفت گوشی های ما شروع به زنگ خوردن کرد. لطف هواداران استقلال را فراموش نمی کنم؛ من واقعا در حال رفتن به پرسپولیس بودم و باید از لطف تماشاگران استقلال تشکر کنم. منتی هم سر آن ها نیست من دوست داشتم برای استقلال بازی کنم.

مجیدی

من خواستم اما کادرفنی نخواست من در استقلال موفق باشم. زمانی که من می خواستم به پرسپولیس بروم افرادی زنگ می زدند و می گفتند ما آن زمان مصاحبه را انجام دادیم که مثلا رقم رضایتنامه ات به 5-6 میلیارد نرسد! البته اصلا این حرف ها درست نبود. شخص مجیدی به من گفت پول رضایتنامه ات را خودم می دهد و تو آپشن قراردادت را گرفتی به من بده.

من هم گفتم استقلالی هستم برویم و کار را تمام کنیم. برای رضایتنامه چک داده بودند اما گویا یادشان رفته بود که پولی هم وجود دارد. من تا الان درباره استقلال و بی مهری که به من شده حرف نزدم. ماه به ماه برای رضایتنامه چک دادیم. نیم فصل در استقلال 3 میلیارد و 200 پول گرفتم، 3 میلیارد برای رضایتنامه رفت. یک خانه در شمال فروختم که اینجا خانه اجاره کردم. من هربازی که فیکس بودم خوب بازی کردم. فیلم بازی ها هم وجود دارد.

واقعا شرایط جور نمی شد. من سرم دعوا بود. در این دو سال هرکاری کردم که خودم را جمع و جور کنم نشد. در این چند سال سختی کشیدم. من هم سهمی در قهرمانی استقلال داشتم اما خبری نشد البته نیازی هم ندارم. می توانستم دل هواداران را شاد کنم اما نگذاشتند.

روزی که قرار بود جدا شوم با آقای مجیدی صحبت کردم خیلی راحت به من گفت: "نمی خواهی به پرسپولیس بروی؟" گفتم نه. شا کاری کردید که سایه ما را با تیر می زنند.  اصلا پشیمان نیستم که به استقلال رفتم و به عقب بردیم بازهم به این تیم می روم.

فرزاد مجیدی پس از پیوستن من به تیم استقلال مصاحبه کرد و گفت دربی نقل و انتقالات را بردیم، دربی نقل و انتقالات را برای نیمکت بردید؟ 

امین قاسمی نژاد مهاجم تیم فوتبال هوادار که سابقه حضور در استقلال تهران را دارد با حضور در یکی از برنامه‌های تلویزیونی در رابطه با شرایط خود در مدت زمان حضورش در جمع آبی پوشان تهرانی توضیحاتی داد.

قاسمی نژاد که در زمان هدایت فرهاد مجیدی به استقلال پیوسته بود، در رابطه با نحوه جذب خود گفت: مجیدی در آن زمان ابتدا مصاحبه کرد و گفت امین قاسمی نژاد در لیست من نیست، اما وقتی با باشگاه پرسپولیس مذاکره کردم فشار هواداران باعث شد استقلال من را جذب کند، در حالی که من در لیست مجیدی نبودم و آقایان مصاحبه کردند و گفتند در لیست ما بودی، اما به خاطر بالا نرفتن هزینه رضایتنامه ما آن مصاحبه را انجام دادیم که مطمئنم اینطور نیست.

مجیدی

وی ادامه داد: خیلی دوست داشتم به استقلال کمک کنم، اما برخی در تیم این اجازه را به من ندادند. در نیم فصلی که در استقلال حضور داشتم سه میلیارد و دویست میلیون تومان از این باشگاه دریافت کردم، اما خودم مبلغ سه میلیارد تومان برای صدور رضایتنامه به حساب باشگاه پدیده واریز کردم در حالی که فرهاد مجیدی به من گفته بود، پول رضایتنامه تو را می‌دهم و بعد تو از آپشن قراردادت به من بده و زمانی که به باشگاه مراجعه کردم مدیران استقلال گفتند در قرارداد چیزی قید نشده است و رقمی که برای رضایت نامه خودت دادی را برو از فرهاد مجیدی بگیر و به ما مربوط نمی‌شود.

وی افزود: سر من دعوا بود، دو سال به استقلال آمدم و سختی کشیدم، اما خوشحالم که به آرزویم که پوشیدن پیراهن استقلال بود رسیدم. روزی که خواستم از استقلال جدا شوم، با مجیدی صحبت کردم و خیلی راحت به من گفت نمی‌خواهی به پرسپولیس بروی؟ من گفتم خیر و پس از آن به من اجازه خروج دادند و به عضویت تیم گل گهر در آمدم و شاگرد امیر قلعه نویی که پر افتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر است، شدم./مشرق

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه