اخبار روز| اخبار هنرمندان| مهناز افشار

حرکات موزون خانم بازیگر در فرنگ| استوری منشوری مهناز افشار + تصاویر جنجالی

استوری عجیب و منشوری مهناز افشار حسابی جنجال به پا کرد.

حرکات موزون خانم بازیگر در فرنگ| استوری منشوری مهناز افشار + تصاویر جنجالی
کدخبر : 2081
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مهناز افشار هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون است. مهناز افشار بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد. مهناز افشار در سال ۱۳۸۹ برای ایفای نقش در فیلم سعادت‌آباد، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فجر به دست آورد. همسر مهناز افشار، «یاسین رامین» فرزند محمدعلی رامین، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد است. مهناز افشار در مسابقه پرشیاز تلنت کنار ابی و آرش، دو خواننده لس‌آنجلسی به داوری مسابقه استعدادیابی پرداخته بود.

مهناز افشار

دردسر جدید مهناز افشار در فضای مجازی

برخی‌ها معتقد هستند که مهناز افشار به صورت عمدی این کار را کرده و برخی دیگر معتقد هستند که اکانت این بازیگر هک شده است و برخی شیطنت کرده و برای دردسر درست کرده اند و چنین تصویری را در فیسبوک استوری کرده‌اند.

اما هنوز مهناز افشار به این تصاویر واکنشی نشان نداده است.

مهناز افشار

مهناز افشار در چند وقت اخیر با ازدواج و کارهای جنجالی حسابی حاشیه ساز شد و با فعالیت در اینستاگرام برای خود دردسرهای زیادی درست کرد.

مهناز افشار

در حال حاضر او در خارج از کشور به سر می‌برد.

مهناز افشار

مهناز افشار

مهناز افشار

مدتی است شایعه ازدواج مجدد مهناز افشار دوباره مطرح شده است که این خبر صحت ندارد.

مهناز افشار

مهناز افشار به قتل رسید!

شیوا آبا روزنامه‌نگار در واکنش به خبر مرگ مهناز افشار، در توئیترش نوشت: مهناز افشار و دخترش در صحت و سلامت کامل هستند.

او ادامه داد: رومی که در کلاب هاوس دارن شایعه خبر کشته شدنش رو با جزئیات میدن دروغگوهایی هستن که معلوم نیست هدفشون چیه. من رو هم بلاک کردن بعد از دادن پیام. با مهناز افشاز صحبت کردم و خدا رو شکر هیچ اتفاقی نیفتاده.

مهناز افشار

عکس جدید مهناز افشار در فضای مجازی

مهناز افشار متولد 21 خرداد 1356 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. او دیپلم تجربی دارد و دوره 4 ساله رشته تدوین در یک موسسه غیرانتفاعی ار گذرانده است. مهناز افشار از 21 سالگی جلوی دوربین رفته است. مهناز افشار حالا به دلیل شرایط خاص خود در آلمان اقامت دارد. او دو برادر دارد که یکی جواهرساز و دیگری تولیدی سلفون دارد و تنها خواهرش هم آرایشگر است. پدر مهناز افشار سال‌هاست فوت کرده و مادرش خانه‌دار است.

مهناز افشار، بازیگر سینما و تلویوزیون ایران تصاویر تیپ هالووینی خود در آلمان را منتشر کرد.

مهناز افشار

مهناز افشار

عکس مهناز افشار کنار بازیگر هالیوودی حاشیه‌ساز شد

مهناز افشار، بازیگر سینما و تلویزیون ایران به تازگی عکس جدیدی از خود در فضای مجازی منتشر کرده است. مهناز افشار در این عکس کنار یک بازیگر مطرح هالیوودی است که باعث شایعاتی درباره ازدواج او با این بازیگر شده است.

مهناز افشار

مهناز افشار که به تازگی مهاجرت کرده است، گویا در حال حاضر فعالیتی جز اینستاگردی ندارد. مهناز افشار خیلی وقت است که بازیگری را کنار گذاشته و خانه نشین شده است.

مهناز افشار در حال حاضر در آلمان همراه با دخترش زندگی می کند و ظاهرا مرهم روزهای تنهایی اش، شبکه های مجازی و صحبت با کاربران اینستاگرامی اش است. مهناز افشار تصاویر زیادی از خود منتشر می کند. اما به تازگی و به مناسبت شروع فصل پاییز همانند بسیاری از بازیگران خانم، عکسی زیبا استوری کرد که در ادامه مشاهده می کنید.

مهناز افشار

چندی پیش تصاویری از مهناز افشار با ادا و اطوار های دور از انتظار توسط خود او به اشتراک گذاشته شد. وی عکس هایی با ژست های عجیب و غریب و بعید منتشر کرد که با نظرات مختلف کاربران نیز همراه شد. برخی از کاربران می گویند که این تصاویر در حالت عادی گرفته نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه