فروش فوری سایپا | طرح فروش فوری سایپا

سایپا آتش زد به مالش | ثبت نام فروش فوری سایپا تا چه روز مهلت دارد؟

ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی ویژه مهر ۱۴۰۲ از ۴ مهر آغاز شده است و تا پایان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت

سایپا آتش زد به مالش | ثبت نام فروش فوری سایپا تا چه روز مهلت دارد؟
کدخبر : 20542
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 در طرح فروش فوری سایپا قرعه کشی حذف شده و روند جدیدی اتخاذ شده است.طرح فروش فوری سایپا  نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوری سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود.​در طرح فروش فوری سایپا به نظر می رسد خودرو های وارداتی جدید در این طرح عرضه می شوند. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوری سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

فروش فوری سایپا

مهلت ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی مهر ۱۴۰۲

ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی  ویژه مهر ۱۴۰۲ از ۴ مهر آغاز شده است و تا پایان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت

لینک ثبت نام سایپا مهر ۱۴۰۲

متقاضیان  ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی​  می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا به آدرس  https://saipa.iranecar.com/  و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

فروش فوری سایپا

نکات مهم ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی

1- در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری، بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی ( آپشن ) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود و هرگونه افزایش هزینه‌های (شماره گذاری،بیمه، مالیات، مالیات ارزش افزوده ، مالیات نقل، عوارض شماره گذاری و ...) تا قبل از فاکتور خودرو صورت پذیرد، هزینه های مربوطه از مشتری اخذ خواهد شد.

2-دراین بخشنامه از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

3- یکی از بسته های خدمات در  زمان واریز وجه سایپا  به صورت پیش فرض انتخاب شده است در صورتیکه مشتری تمایل به تغییر در بسته خدمت و یا حذف آن را داشته باشد می تواند قبل از واریز وجه اقدام نماید . مشتریان محترم می توانند جهت رویت بسته های خدمت و آپشن به سایت www.saipayadak.org مراجعه کند.

فروش فوری سایپا ویژه مهر 1402 بدون محدودیت و قرعه کشی

جزئیات فروش فوری محصولات زامیاد مهر 1402 اعلام شد. این طرح از ساعت 15 روز سه شنبه مورخ 4 مهر ماه در سایت فروش شرکت سایپا فعال شد.

شرکت زامیاد طرح فروش فوق العاده چهار محصول شامل پادرا پلاس، کارون، وانت نیسان تک و دو گانه سوز ویژه مهر را از سه شنبه ۴ مهر آغاز می کند که تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، سایپا و زامیاد اطلاعات دقیقی در باره زمان تحویل و قیمت نهایی محصولات اعلام نکردند اما با توجه به طرح فروش فوق العاده، خودرو های ثبت نامی باید در کمتر از ۹۰ روز کاری به دست مشتریان برسند.

در صورتی که سایپا و زامیاد قیمت محصولات کار و تجاری را افزایش نداده باشند، همان قیمت های قبلی برای این پیکاپ ها و وانت ها در نظر گرفته خواهد شد.

به گزارش جماران، گروه خودروسازی زامیاد از شرایط فروش فوری خود برای محصولات پادرا، کارون و نیسان ویژه مهر 1402خبر داد .

این طرح از ساعت 15 روز سه شنبه مورخ 4 مهر ماه در سایت فروش شرکت سایپا فعال شد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه