آخرین وضعیت اخبار قیمت بنزین چیست؟ | نماینده مجلس: کار را خراب تر از این نکنید!!

کاظم دلخوش اباتری در جمع خبرنگاران درباره تصمیم دولت و مجلس در زمینه تخصیص بنزین به جای خودرو به فرد اظهار داشت: ما اکنون بیش از ۳۰ میلیون لیتر در روز واردات بنزین داریم و متاسفانه به خاطر حاشیه‌هایی که بنزین دارد؛ دولت و مجلس هیچ تصمیمی برای تغییر قیمت و سهمیه بنزین ندارند.

آخرین وضعیت اخبار قیمت بنزین چیست؟ | نماینده مجلس: کار را خراب تر از این نکنید!!
کدخبر : 20263
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وی با یادآوری اینکه دولت و مجلس برنامه ای برای تغیبر سهمیه بندی و قیمت بنزین ندارند، تاکید کرد: بنده طرح مربوط به تخصیص بنزین به فرد به جای خودرو را قبول ندارم، ما اکنون دچار کمبود بنزین هستیم چرا باید میزان تخصیص را افزایش دهیم؟

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: ممکن است عده ای با طرح تخصیص بنزین به خانوار موافق باشند، اما بنده با این برنامه که این‌گونه بنزین را در اختیار مردم‌ قرار دهیم مخالم، زیرا قطعا کار را خراب‌تر می کند.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاست بتزینی دولت در برنامه هفتم غیر قیمتی است/ پیشنهادی برای اعتبار بنزین تاکسی‌های اینترنتی به ما نرسیده

 داوود منظور امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت  با اشاره به اینکه در تبصره ۱۴ بودجه حدود ۱۰۴ همت برای خرید گندم پیش‌بینی شده بود که تاکنون ۱۱۵ همت پرداخت انجام دادیم.خرید زیادی انجام دادیم و باید ۱۵۰ همت پرداخت کنیم که ۴۰ همت باقی مانده است.

تسویه با گندمکاران با یک ماه تأخیر

وی خاطرنشان کرد: قول داده بودیم تا آخر شهریور تسویه کنیم، با توجه به اینکه منابع لازم در بودجه پیش بینی نشده بود، مجوزهایی را برای جابجایی منابع و بودجه گرفتیم تا منابع را جابجا و تا آخر مهرماه تمام مطالبات را پرداخت کنیم. برای تاخیر در تحقق وعده هم از گندمکاران عذرخواهی می‌کنیم.

در زمان بندی قانونی لایحه بودجه ۱۴۰۳ تقدیم مجلس خواهد شد

وی در مورد روند تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: سازمان برنامه و بوددجه بخشنامه‌های بودجه ۱۴۰۳ را با امضای رییس جمهور ابلاغ کرد، تکالیف و زمان بندی‌های همه دستگاه ها تعیین شده است. ستاد بودجه سازمان نزدیک به دو ماه است، که فعال شده و ۷ جلسه تشکیل داده است.سازمان برنامه چارچوب کلی بودجه ۱۴۰۳ را آماده کرده و در زمان بندی قانونی ،مرحله اول تقدیم بودجه را انجام خواهیم داد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به سوالی در خصوص ارتباط بودجه ۱۴۰۳ با برنامه هفتم توسعه گفت: بودجه بر اساس سیاست های ابلاغی برنامه هفتم تصویب می شود، کلیات لایحه دولت در مجلس رای آورده و احکام پیشنهادی دولت جاری خواهد بود.

وی با بیان اینکه "تصمیمی درباره افزایش قیمت بنزین گرفته نشده است و ما به‌دنبال صرفه‌جویی در مصرف سوخت هستیم"، اظهار داشت: در لایجه برنامه هفتم احکام خوبی پیش‌بینی کردیم که در صرفه‌جویی بنزین کمک می‌کند؛ سیاست‌های ما غیرقیمتی است که آهنگ رشد مصرف را مدیریت می‌کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین درباره اینکه وزیر نفت از پیشنهاد تخصیص اعتبار برای سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی خبر داده بود آیا این اعتبار تخصیص یافته، گفت: چنین پیشنهادی به ما نرسیده و از آن بی اطلاعم.

تخصیص یک ششم از بودجه عمرانی در نیمه اول سال

منظور در خصوص میزان تخصیص بودجه عمرانی در ۶ ماهه اول سال گفت: ۵۰ هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی در ۶ ماه اول سال تخصیص پیدا کرده است و پیش بینی ما این است که تا اخر سال حداقل ۳۰۰ هزار میلیارد بودجه عمرانی تخصیص خواهد یافت. علت اینکه در نیمه اول سال کمتری داشتیم این بود که ۷۰ هزار میلیارد تومان در اسفندماه بودجه عمرانی به دستگاه‌های اجرایی تخصیص دادیم که در حساب دستگاه‌ها باقی مانده بود و دستگاه‌ها می توانستند تا شهریور ماه هزینه کنند لذا برآورد ما این است تا شهریور ماه ۱۲۰ هزار میلیارد تومان در پروژه های عمرانی هزینه شده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دولت برای تامین بودجه جاری مخصوصا حقوق کارمندان مشکلی دارد یا خیر گفت: بودجه جاری مشکل خاصی ندارد./خبرآنلاین

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه