وام 1 میلیاردی ویژه مسکن بدون نیاز به ضامن | وام مسکن بدون بهره ویژه مستاجرین!!

وام 1 میلیاردی ویژه مسکن بدون نیاز به ضامن | وام مسکن بدون بهره ویژه مستاجرین!!
کدخبر : 20225
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

برای دریافت این وام، روی کلمه وام فوری کلیک کنید یا به سایتwww.ghesta.ir  مراجعه کنید. اگر پرسشی داشتید، می‌توانید با شماره 02147386000 تماس بگیرید. وام بدون ضامن قسطا در قالب یک کارت اعتباری به نام «قسطاکارت» در اختیار شما قرار می‌گیرد. این کارت، عضو شتاب بوده و همه‌جا معتبر است.

با قسطاکارت می‌توانید هر کالا و خدماتی را از تمام فروشگاه‌های سراسر کشور به صورت اقساطی تهیه کنید. قسطا کارت عضو شتاب بوده و همه جا معتبر است و به همین دلیل، محدودیتی در شیوه استفاده از اعتبار دریافتی برای شما وجود ندارد.

وام مسکن

برای دریافت وام بدون ضامن قسطا باید مراحل زیر را طی کنید:

مراجعه به ghesta.ir و ثبت نام وایجاد یک حساب کاربری در سایت قسطا

ثبت سفارش جدید و بارگذاری مدارک

بعد از یک تا سه روز کاری نتیجه اعتبارسنجی از طرف کارشناسان قسطا به اطلاع شما می‌رسد

با توجه به نمره اعتباری شما، مشخص می‌شود که برای دریافت وام به چه چیزی نیاز است(چک یا سفته)

سپس با اعلام کارشناسان قسطا، چک یا سفته را ارسال می‌کنید و همزمان قسطا کارت برای شما پست می‌شود

پس از این که قسطاکارت به دست شما برسد می‌توانید نسبت به خرید اقساطی هر کالایی از هر شهر و فروشگاهی اقدام کنید. پس از دریافت قسطا کارت می‌توانید به هر فروشگاهی که دوست داشتید مراجعه کنید و کالای مدنظر خود را بخرید. در واقع شما به صورت نقدی خرید می‌کنید و بعداً اقساط را به قسطا بازپرداخت می‌کنید.

با این روش شما در انتخاب کالا و فروشگاه آزاد هستید. پس می‌توانید به فروشگاه‌های مختلف سر بزنید، قیمت و کیفیت کالاها را مقایسه کنید و یک خرید اقساطی به صرفه داشته باشید.

وام مسکن

نحوه بازپرداخت و سود اقساط

بعد از خرید، اقساط را به صورت 12ماهه به قسطا بازپرداخت می‌کنید. برای بازپرداخت اقساط نیازی به مراجعه حضوری نیست و تمام مراحل در سایت قسطا انجام می‌شود. سود اقساط را می‌توانید به صورت کاملاً شفاف و به راحتی در سایت قسطا مشاهده کنید.

خرید اینترنتی اقساطی با وام بدون ضامن قسطا

قسطا کارت هم دقیقاً مثل بقیه کارت‌های بانکی شماست. همان‌طور که با بقیه کارت‌ها می‌توانید از تمام فروشگاه‌ها خرید کنید، با قسطاکارت هم می‌توانید از هر فروشگاهی خرید کنید.

همان‌طور که برای بقیه کارت‌های خود رمز دوم تعریف می‌کنید و به صورت اینترنتی خرید می‌کنید، می‌توانید رمز دوم قسطا کارت را هم فعال کرده و نسبت به خرید اقساطی از تمام فروشگاه‌های آنلاین اقدام کنید.

وام بدون ضامن قسطا ظرف مدت چند روز آماده میشود؟

توجه کنید که تمام مراحل دریافت این وام بدون ضامن بصورت آنلاین انجام میشود و درهیچکدام از مراحل نیاز به مراجعه حضوری نمیباشد و اگر تمام مراحل را به موقع و طبق دستورالعملهای قسطا انجام دهید، میتوانید در کمتر از یک هفته این وام بدون ضامن را دریافت کنید.

از آنجا که وام قسطا نیازی به ضامن ندارد، میتواند برای زنان خانه دار گزینه مناسبی باشد. در صورتی که افراد نمره اعتباری خوبی داشته باشند میتوانند فقط با سفته وام زنان خانه دار قسطا را دریافت کنند و در صورتی که نمره اعتباری بالایی نداشته باشند ملزم به ارائه چک هستند. که در این صورت میتوان با مشخصات شخصی که دسته چک دارد ثبت نام کنید و وام را به نام آن شخص بگیرید.

بعد از ثبت نام باید اعتبارسنجی شوید. افرادی که نمره اعتباری بالایی دارند با سفته وام دریافت میکنند و وام با چک شخصی بدون ضامن هم به افرادی که نمره اعتباری پایین‌تری دارند تعلق میگیرد.

توجه کنید که برای دریافت این وام نیازی به ضامن ندارید و کل پروسه دریافت وام فوری قسطا بصورت آنلاین انجام میشود و نیازی به مراجعه حضوری نیست. از همه مهم تر اینکه وام بدون ضامن قسطا هیچ محدودیتی ندارد و شما میتوانید با این وام هر کالایی را از هر فروشگاهی نقدی بخرید و بعدا اقساط را به قسطا بازپرداخت کنید.

با تشکر از توجه شما. برای ثبت نام این وام، کلمه " وام قسطا " را در مرورگر خود سرچ کنید درصورتی که در مراحل ثبت نام وام قسطا دچار مشکل شدید میتوانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۷۳۸۶۰۰۰ سوالات خود را از کارشناسان قسطا بپرسید./ فرارو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دنیای‌اقتصاد  ، روز گذشته اعلام شد سقف تسهیلات خرید یا ساخت مسکن نخبگان و استعدادهای برتر با هدف حمایت از سرمایه‌‌‌های علمی کشور به یک میلیارد تومان افزایش یافت.

شرط دریافت این وام نیز ارائه معرفی‌نامه از بنیاد ملی نخبگان به شعب بانک عامل پرداخت این تسهیلات از سوی نخبگان و استعدادهای علمی کشور اعلام شده است که قصد دارند خانه بخرند. دوره بازپرداخت این وام نیز ۲۰ ساله در نظر گرفته شده و نرخ سود آن مطابق با نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه