جواب رد رونالدو به شهاب زاهدی | چرا رونالدو درخواست زاهدی را قبول نکرد!؟

در پایان بازی پرسپولیس و النصر شهاب زاهدی برای گرفتن پیراهن رونالدو پیش‌قدم شد، اما ستاره پرتغالی النصر از دادن آن خودداری کرد.

جواب رد رونالدو به شهاب زاهدی | چرا رونالدو درخواست زاهدی را قبول نکرد!؟
کدخبر : 20075
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

دقایقی بعد از سوت پایان بازی پرسپولیس و النصر حساب‌های اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی فراوانی ویدئوی رد درخواست شهاب زاهدی از سوی رونالدو برای دریافت پیراهن را با آب و تاب فراوان و از چند زاویه منتشر کردند.

 سنت تعویض پیراهن در پایان بازی‌ها به ویژه بازی‌های حساس سنتی رایج در فوتبال است. این مسئله زمانی که با تیمی پر ستاره دیدار دارید ارزشی دو چندان به خود می‌گیرد چرا که پیراهن یک ستاره می‌تواند بعدها ارزش کلکسیونی هم پیدا کند. اگر این پیراهن پیراهن ستاره‌هایی، چون مسی و رونالدو باشد که در یک دهه اخیر مرزهای فوتبال و تبلیغات را در دنیا جابه‌جا کرده‌اند که دیگر ماجرا چند پله دیگر بیشتر اهمیت پیدا می‌کند. برای همین در اغلب بازی‌هایی که قرار است با حضور این دو ستاره برگزار شود بازیکنان تیم حریف به دنبال دریافت پیراهن این ستاره‌ها هستند. اما ماجرا به همین سادگی‌ها هم نیست و برخی آداب و روش در این میان وجود دارد.

در این روزها حرکت شهاب زاهدی برای دریافت پیراهن از رونالدو و پاسخ منفی او با واکنش‌های منفی زیادی همراه شد. یکی به دلیل اینکه پرسپولیس در این بازی در خانه شکست خورده بود و همه انتظار داشتند که بازیکنان از این شکست ناراحت باشند نه اینکه به دنبال بازیکن تیم پیروز بدوند و از او تقاضای پیراهن کنند.

دیگر اینکه شهاب زاهدی در طول حضور هفتاد و چند دقیقه‌ای‌اش در چنین بازی مهمی عملکرد فوق‌العاده ضعیفی داشته و حالا انجام این حرکت بلافاصله بعد از سوت پایان بازی به مذاق خیلی از هواداران خوش نیامده است. به جز این‌ها موضوعاتی، چون اطلاع قبلی به پرسپولیس درباره ماجرای عدم امکان تبادل پیراهن رونالدو و مسائلی، چون واکنش تماشاگران به حضور رونالدو در ایران و بازتاب جهانی آن موجب شد تا خیلی‌ها از حرکت مهاجم پرسپولیس انتقاد کنند.

برای نمونه شجاع خلیل‌زاده، مدافع سابق پرسپولیس در واکنش به این صحنه گفت: «به نظرم، اما وجهه خوبی نداشت. اگر بازیکنی خواهان پیراهن کریس بود بهتر بود این مساله را در تونل یا رختکن درخواست می‌کرد. وقتی بلافاصله بعد از بازی این شکل گرفته وجهه درستی نداشت. در رختکن و تونل می‌گفت داداش میشه لباستو بدی! نه اینکه در آن شرایط که اصلا وجهه خوبی نداشت».

در این میان برخی رسانه‌ها هم نوشتند که رونالدو به دلیل پروتکل‌های تبلیغاتی که در هنگام عقد قرارداد با النصر امضا کرده اجازه دادن پیراهنش به کسی را ندارد و این مسئله قبلا هم به تیم پرسپولیس اعلام شده بود. حتی آدریان، پسری که با گریه‌های دم هتل رونالدو معروف شد و ساعتی بعد در هتل به دیدار او رفت هم در مصاحبه بعد از این دیدار اعلام کرد که رونالدو به او یک پیراهن النصر را داده، اما پیراهن خودش نبوده!

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه