شهاب حسینی | تجربه مرگ

فاصله یک قدمی شهاب حسینی با مرگ | شهاب حسینی و تجربه خوفناک

از تجریه شهاب حسینی با مرگ و تجربه هایی که خوفناک به نظر می رسد.

فاصله یک قدمی شهاب حسینی با مرگ | شهاب حسینی و تجربه خوفناک
کدخبر : 20008
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

در یک مصاحبه جدید، شهاب حسینی از تجربه نزدیک به مرگش صحبت کرد و اینکه احساس می‌کند بسیاری از مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، به دلیل فراموشی اصالت و قدرت درونی ما است.

ما نمی‌توانیم نقشمان در زندگی را با دقت و اجرای درستی تعریف کنیم و به جای آن، بیشتر به زندگی دیگران توجه می‌کنیم. این رویه موجب ایجاد مشکلاتی برای خودمان می‌شود، زیرا زندگی خودمان را فراموش کرده‌ایم و به جای تجزیه و تحلیل آن، به تجزیه و تحلیل زندگی دیگران می‌پردازیم.

بنابراین، باید به یاد داشت که برای حل مشکلات جامعه، ابتدا باید به فردی که هستیم، توجه کرده و برای خودمان زندگی‌ای با اصالت به وجود بیاوریم. باید بتوانیم نقشمان در زندگی خودمان را بهتر درک کرده و با انجام وظایفمان به نحو احسن اجرا کنیم. با تمرکز بر زندگی خودمان و به دنبال آرامش و انسجام با خودمان بودن، می توانیم به موفقیت و رضایت دائمی دست یابیم.

شهاب حسینی

من همیشه به مرگ فکر می کنم زیرا واقعیتی بزرگتر از زندگی است. چرا که سایه مرگ همیشه بر همه زندگی حاکم است و از آنجایی که فکر مرگ یکی از مهم ترین دغدغه هاست، نگرانی ها، ترس ها و آرزوهاست و همه چیز را به وجود می آورد و همه ما در هر فرصتی سعی می کنیم به آرزوها و آرزوهایمان برسیم. . این جمله زمان هست در واقع نشان می دهد که اگر زندگی واقعی است، مرگ هم واقعی است و ما از کنار آن می گذریم. هیچ چیز را نمی توان فراموش کرد و در این میان در اوج موفقیت و شادی، در اوج غم، ناراحتی و شکست، فکر مرگ گذراندن آن لحظات را برای ما آسان می کند.

به نظرم هیچ کس در ناخودآگاه خود به مرگ فکر نمی‌کند. اما اگر این چنین باشد، مثال زیبایی که به ذهنم می‌رسد این است که یک کبک در برف فرو می‌افتد. اغلب افراد، احساس ترس می‌کنند و به همین دلیل، از فکر کردن درباره مرگ خودداری می‌کنند و تلاش می‌کنند تا آن را به دور از خود نگه دارند. با این حال، حقیقت این است که مرگ همواره در پیش‌زمینه‌ی زندگی‌مان قرار دارد و در هر لحظه ممکن است به سراغمان بیاید و ما را از زندگی خارج کند.

این حقیقت را خودم به طور عملی تجربه کردم. در سال ۹۳، به دلیل یک حمله‌ی قلبی، مرگ را در لحظه‌‌ی آستانه‌ی خود تجربه کردم. در آن لحظه، برایم مهم نبود که در جهانی که ساخته شده بودم اهمیت داشته باشم و یا نه. بلکه فهمیدم که در این زندگی، هیچ چیزی را نمی‌توانم مالک شوم و به واقعیتی دردناک پیوسته بوده‌ام که در مقابلش نمی‌توان هیچ چیزی کرد، و آن هم این است که مرگ ما را همیشه تعقیب می‌کند./رکنا

تولد و کودکی شهاب حسینی

شهاب حسینی اولین فرزند خانواده بوده و یک برادر و دو خواهر دیگر هم دارد و اصالتا اهل تنکابن مازندران است. پدر او از دبیران آموزش وپرورش بوده که کتاب هایی را ترجمه و تالیف کرده است. او در دوران کودکی فرزند بسیار شیطانی بوده است.

شغل مادر و نقل مکان به خرم آباد

شهاب حسینی به علت شغل مادرش که یک امدادگر فعال بوده است به خرم آباد نقل مکان کرده بودند و تا 8 سالگی در این شهر زندگی می کردند.

تلاش برای مهاجرت به کانادا

شهاب حسینی که دو سال در رشته روانشناسی در دانشگاه تهران درس خوانده بود به علت مهاجرت به کانادا و رفتن پیش عمویش که مقیم این کشور بوده از دانشگاه انصراف داد اما برای رفتن به کانادا به کارت پایان خدمت نیاز داشت. او بعد از گذراندن 18 ماه از خدمت خود دچار خونریزی معده شد و مشخص شد اصلا از ابتدا نباید به خدمت سربازی می آمده و به همین علت با 18 ماه خدمت معاف از سربازی شد.

ازدواج شهاب حسینی

شهاب حسینی در سن 22 سالگی ازدواج کرد و خیلی زود تشکیل خانواده داد.

شهاب حسینی در سال 1374 با پریچهر قنبری که از همکاران خود در تئاتر بود آشنا شد و ازدواج کردند. اولین فرزند او 8 سال بعد از ازدواج در سال 1382 به نام محمدامین متولد شد و در سال 1390 دومین پسر آنها به نام امیرعلی به دنیا آمد. از سال 1399 شهاب حسینی و همسرش پریچهر قنبری در هیچ مکانی دو نفره حضور پیدا نکردند و تمامی عکس های مشترکشان را از صفحه مجازی پاک کردند که به نوعی حکم تائید به شایعات درباره طلاق خود زدند.

شهاب حسینیکلیک و کشیدن برای جابجایی

شهاب حسینی در 21 شهریور 1401 در اکران فیلم شین با حضور خانمی به نام ساناز ارجمند در کنار خود خبر ازدواج مجددش را به شکل رسمی تائید کرد. ساناز ارجمند متولد سال 1369 است و آشنایی این دو فرد بر سر پروژه برنامه همرفیق بوده که ساناز ارجمند در آنجا عکسی می کرده و بعد از ارتباط در شرکت سون اسکای شهاب حسینی استخدام شد.

ورود سید شهاب حسینی به عرصه هنر

او از سال 1371 با شرکت در کلاس های استاد سمندریان و انجام تمرین های مختلف در مدت یکسال به فنون بازیگری دست یافت. او بازیگری را از سال 1374 با تئاتر آغاز کرده و از 1377 به عنوان گوینده رادیو فعالیت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه