طالع بینی موثق چینی برای همه ماه ها! | متولدین این ماه ها خوش شانس ترین ها اند!!

طالع بینی موثق چینی برای همه ماه ها! | متولدین این ماه ها خوش شانس ترین ها اند!!
کدخبر : 19965
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

برج قوس (آذر)

قوس به طور پیش فرض در صدر این لیست قرار دارد. سیاره حاکم بر آن مشتری است که همیشه با خوش شانسی، سخاوت و فراوانی همراه بوده است. برای متولدیت برج قوس، زندگی مجموعه ای غنی از تجربیات و ماجراهای گرانبها است.

متولدین برج قوس، خوشبین ترین افراد هستند؛ بنابراین می توانند تقریبا در هر چیزی که اتفاق می افتد، جنبه مثبت و مفیدش را ببینند.

 

متولد ماه

برج جدی (دی)

هنگامی که به “خوش شانسی” فکر می کنید، برج جدی ممکن است اولین نشانه فلکی نباشد که به ذهن تان خطور می کند، اما متولدین این برج هر چقدر هم که طول بکشد، به سمت موفقیت سوق داده می شوند. این یک خوش شانسی برای آن ها است.

عزم برج جدی برای به دست گرفتن مسئولیت سرنوشت خود با کارایی زیاد، به آن ها این قدرت را می دهد که به اندازه نیازشان برای خود شانس ایجاد کنند.

برج اسد (مرداد)

همه متولدین برج اسد را دوست دارند! خصوصا متولید برج اسد! اعتماد به نفس یک عنصر کلیدی برای ایجاد یک زندگی پر از خوش شانسی است و متولدین این برج، انواع انرژی های مثبت را از افراد دیگر جذب می کند، زیرا این همان چیزی است که آن ها انتظار دارند.

آن ها به راحتی می توانند خواسته ها و و نیازهایشان را برای دیگران مطرح کنند و آنقدر در ابراز آن مهارت دارند که دیگران خوشحال می شوند آنچه را که آن ها می خواهند، به آن ها ارائه دهند.

برج ثور (اردیبهشت)

برج ثور به سمت ثروت، زیبایی و راحتی کشیده می شود. حس طبیعی ارزش و پافشاری آن ها بر امنیت شان، آن ها را به سرمایه گذاران زیرک تبدیل می کند؛ نه فقط در مورد ثروت مادی!

حس قلمرو ثورها، شامل افراد و ایده های باکیفیت و همچنین اشیاء خوب می باشد. بدشانسی در دارایی آن ها جایی ندارد!

برج حوت (اسفند)

زمانی که انسان ها هنوز هیچ سیاره ای را در کنار زحل کشف نکرده بودند، مشتری سیاره حاکم بر برج حوت بود. اما امروزه، نپتون این موقعیت را دارد، اما بسیاری از پیوستگی های قدیمی هنوز هم وجود دارند.

بزرگترین استعداد متولدین این برج، همدلی است؛ یعنی توانایی درک دیگران در سطحی عمیق و احساسی. آن ها تمایل دارند بدانند دیگران به چه چیزهایی نیاز دارند تا به سرعت کمک شان کنند؛ این باعث می شود طیف گسترده ای از ارتباطات مفید در شبکه های اجتماعی و حرفه ای آن ها به وجود آید.

 برج میزان (مهر)

انصاف و تعادل دغدغه اصلی متولدین این برج است، و نه شانس. در واقع، اگر این افراد برای مدت طولانی موفق باشند، شروع به جستجوی جنبه های منفی می کنند که فکر می کنند باید اتفاق بیافتد!

متولدیت برج میزان، به هیچ وجه بدبین نیستند، اما تمایل دارند به شدت آگاه باشند که هر چیز خوب، یک جنبه منفی دارد (و برعکس). خوشبختانه، این افراد می‌ توانند از مهارت‌ های مذاکره استفاده کند تا شانس خود را برای دور ماندن از این وضعیت منفی تا جایی که ممکن است، افزایش دهند.

 برج دلو (بهمن)

دلو باهوش و روشنفکر است، اما همچنین غیرعادی است و اغلب توسط نیروی آشفتگی و تغییر احاطه شده است. گاهی اوقات این تغییرات شگفتی های خوب و فرصت های عالی را به همراه دارند. بیشتر اوقات، اما بیشتر اوقات، یک آشفتگی ناخوشایند ایجاد می کنند.

دلو یکی از منعطف ترین نشانه های فلکی است و متولدین آن در بدترین موقعیت ها در تشخیص فرصت های امیدوارکننده خوب عمل می کنند. شانس آن ها با توانایی شان در پیگیری این فرصت ها تعیین می شود.

متولد ماه

برج حمل (فروردین)

برج حمل بر نیرویی بی رحمانه تکیه می کند و مصمم است بدون در نظر گرفتن شانس، راه خود را طی کند. این امر اغلب به نفع آن ها است، زیرا آن ها از هر مانعی در مسیر خود عبور می کنند. با این حال، این رویکرد می تواند باعث ایجاد دشمنان زیادی نیز شود.

شور و شوق برج حمل قابل تحسین است، اما اگر آن ها بتوانند آن را مهار کنند و یاد بگیرند که چگونه بدون تبدیل همه چیز به میدان مسابقه، به آنچه می خواهند برسند، موفقیت معمولا سریع تر و بیشتر به دست می آید.

برج جوزا (خرداد)

جوزا، یکی از اجتماعی ترین نشانه ها، در تحت تاثیر قرار دادن دیگران و کار تیمی عالی است. بزرگترین مشکل جوزاها زمانی آشکار می شود که باید به تنهایی از پس چیزی برآیند. آن ها برای مدت طولانی در تنهایی خوب عمل نمی کنند. آن ها به نظرات و تایید دیگران نیاز دارند. شانس جوزاها به شانس دیگران بستگی دارد این خودش بدشانسی است!

برج سنبله (شهریور)

اینطور نیست که متولدین برج سنبله بدشانسی را جذب کنند. بلکه آن ها فقط به خوش شانسی اعتماد ندارد. آن ها به فهرست‌ ها و پایگاه‌ های اطلاعاتی و تحقیقاتی اعتماد می‌ کنند و با هر اتفاقی، چه خوب و چه بد، شروع به جستجوی الگوها می‌ کنند. این لزوما چیز بدی نیست، اما شما نمی توانید خوش شانسی را در آزمایشگاه ها تولید کنید!

آن ها تمایل دارند آنقدر در منطق گیر کنند که اطلاعات جدیدی را که با نظریه آن ها مطابقت ندارد، نادیده بگیرند و این باعث می شود فرصت های غیر منتظره زیادی را از دست بدهند.

برج سرطان (تیر)

اگر شانس به نگرش بستگی داشته باشد، متولدین برج سرطان هیچ لطفی در حق خود نمی کنند! این نشان فلکی تمایل به حالت تدافعی، منفعل-تهاجمی دارد و همیشه کینه توز است. البته، نقاط شیرین خود را نیز دارند، اما از آنجایی که آن ها به طور طبیعی خجالتی و محافظه کار هستند، دسترسی به آن قسمت از وجودشان دشوار است.

اگر می خواهید ثروت خود را افزایش دهید، باید خانه را ترک کنید و کمی ریسک کنید، و متاسفانه متولدین برج سرطان، با این موضوع مشکل دارند!

برج عقرب (آبان)

سیاره حاکم بر برج عقرب، پلوتون است. از آنجایی که آن سیاره با تراژدی و درس های آسیب زا از زندگی همراه است، عقرب ها به طور طبیعی در این لیست در آخرین رتبه قرار می گیرند.

اما آیا عقرب‌ها واقعا بدشانس‌ ترین نشان فلکی هستند یا مانند پلوتون، در مشکلات و چالش‌ ها پیشرفت می‌ کنند؟ آیا ممکن است عقرب ها از بدشانسی به خوش شانسی برسند؟ در حقیقت، متولدین برج عقرب یک پارادوکس کامل هستند!

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه