سید محمد موسوی | فدراسیون والیبال

سید محمد موسوی شیشلیک می خواهد | حاشیه سید محمد موسوی و واکنش سرعتی فدراسیون والیبال

حاشیه جدید در تیم ملی والیبال با موضوع شیشلیک! حواشی عجیب و غریب تیم ملی والیبال وارد فاز جدیدی شده است. حاشیه جدید در تیم ملی والیبال با موضوع شیشلیک!

سید محمد موسوی شیشلیک می خواهد | حاشیه سید محمد موسوی و واکنش سرعتی فدراسیون والیبال
کدخبر : 18787
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

سید محمد موسوی از غذا ناراضی است. تجربه سید محمد موسوی کمک حال تازه کار ها می شود.حواشی یا کاردرستی سید محمد موسوی بگوییم. فدراسیون در کمال احترام پاسخ سید محمدموسوی را داد. ماجرای سید محمد موسوی و شیشلیک را دریابیم.

محمد موسوی

موسوی نارضایتی خود را از هتل محل اقامت‌شان در ارومیه نشان داد. حال به نظر می‌رسد تنها بحث هتل مطرح نبوده و در همین زمینه با میلاد تقوی، دبیرکل فدراسیون والیبال صحبت کردیم. به نظر می‌رسد اختلاف بر سر منوی غذایی این اردو و رد درخواست سفارش برخی غذا‌ها مثل شیشلیک اختلافاتی را به وجود آورده است. البته در شرایط کنونی تمرکز روی مسابقات قهرمانی آسیا مهم‌تر از هر چیز دیگری است؛ رقابت‌هایی که قهرمانی در آن برای والیبال ایران از نان شب واجب‌تر است و با کنار گذاشتن حواشی فقط و فقط باید به این تورنمنت فکر کنیم.

روز گذشته محمد موسوی، کاپیتان تیم ملی والیبال یک استوری جنحالی در اینستاگرام منتشر کرد که حواشی زیادی ایجاد کرد.

در همین ارتباط مصاحبه دبیر کل فدراسیون والیبال با ورزش سه را مشاهده کنید:

 ارومیه میزبان خوبی است


از آنجایی که هواداران خوب والیبال می‌دانند، بچه‌های ما از روز شنبه راهی ارومیه شدند و واقعا ارومیه جزو شهر‌هایی است که همیشه میزبان بسیار خوبی برای مسابقات و اردو‌ها بوده چراکه مردمش به خوبی والیبال را می‌فهمند و برای والیبال احترام قائلند. در دو روز گذشته هم گزارشی در خصوص شرایط اقامتی یا خورد و خوراک بچه‌ها نداشتیم. آقای کارخانه به عنوان سرپرست موضوعی را مطرح کردند که آقای داورزنی شخصا از محل اردو بازدید کنند. در اردوی الان، هتل محل اقامت بچه‌ها جزو هتل‌های نسبتا خوب شهر ارومیه هست. البته هتل‌های بهتری هم وجود دارد، اما به دلیل مشغول بودن هتل‌ها امکان جابجایی وجود نداشت.

همیشه بهترین امکانات در اختیار تیم ملی بوده است
باید خیلی کلان‌تر به مسئله اردوی تیم‌های ملی‌مان دقت کنیم، در سالی که گذشت، هر ماه بیش از پنج میلیارد تومان برای اردو‌ها هزینه شد. تا الان بیش از ۱۲ میلیارد تومان فقط هزینه بلیت تیم‌های ملی بزرگسالان شده است. این نشان می‌دهد در این شرایط سخت اقتصادی فدراسیون والیبال تمام توانش را گذاشته و منطقی است که جایی ایراداتی وجود داشته باشد. البته وظیفه فدراسیون هست که این کار‌ها را انجام دهد و والیبال با حضور آقای داورزنی همیشه امکانات در حد توانش را به بهترین نحو در اختیار تیم ملی گذاشته است.

داورزنی شخصا از اردو بازدید می‌کند
آقای داورزنی از نزدیک از اردو بازدید می‌کند و اگر مثل دو روز اول مشکلی وجود نداشته باشد، از این مسئله عبور می‌کنیم و اگر واقعا مسئله‌ای باشد به دقت رسیدگی خواهد شد. منطقی است که کاپیتان تیم نگرانی داشته باشد، اما منطقی‌تر این است که از مجاری قانونی مسائل را رسیدگی کند.

نگرانی‌های موسوی قابل درک است
آقای موسوی جزو بازیکنان باتجربه ما هست و نگرانی‌هایش، نگرانی‌هایی است که برای تیم وجود دارد، ولی فدراسیون والیبال با گذشت پنج ماه از سال جاری میلیارد‌ها تومان هزینه کرده که بچه‌های تیم ملی در آسایش و آرامش باشند و اگر موضوعی رسما گزارش می‌شد خود را موظف به پیگیری می‌دانستیم همانطور که الان هم فارغ از جنبه‌هایی که از نظر عموم وجود دارد، به زودی مسائل را پیگیری می‌کنیم.

ماجرای درخواست شیشلیک و مخالفت با آن!
ما یک منوی غذایی داریم که براساس سال‌ها تجربه مربیان و پزشکان تیم‌های ما، معایبش کم شده و منطقی است که بر اساس نظر پزشکی باید این تغذیه انجام بشود. در مورد این بحث‌هایی که از گوشه و کنار مبنی بر درخواست چند وعده از بعضی غذا‌ها مثل شیشلیک مطرح شده بود، باید بگویم منطقی است که ما طبق چارچوب‌های پزشکی و سلامتی بچه‌ها و کالری مورد نیاز منوی غذایی را تعیین کنیم و اینکه چه کسی چه غذایی را دوست دارد بحث دیگری است. تا امروز به این قضیه پایبند بوده‌ایم و تحت تاثیر پیشنهادات افراد مختلف، بدون در نظر گرفتن اصول تغذیه و پزشکی قرار نخواهیم گرفت.

نباید به اعتبار والیبال‌مان خدشه وارد کنیم
فدراسیون والیبال همیشه طی این ۱۰ سال بیش از حد توانش سعی کرده برای تیم ملی ملی‌اش به ویژه تیم بزرگسالان بهترین امکانات و شرایط را فراهم کند. ما یک خانواده هستیم و مطمئنا نقص‌هایی هم وجود داشته، ولی همیشه سعی کردیم مشکلات را در داخل خانواده برطرف کنیم. در سال‌های قبل هم خیلی مشکلات دیگری در کشور‌های خارجی و اردو‌ها داشتیم، ولی همیشه بازیکنان و کادر فنی می‌‎دانند که فدراسیون تلاش خود را می‌کند تا تیم در بهترین شرایط ممکن وارد مسابقات شود. چرا که والیبال ایران در دنیا اعتباری دارد و نباید کاری کنیم که این اعتبار خدشه دار شود. جلوی کشور‌های خارجی صورت خوشی ندارد. به هر حال در حال حاضر در شرایط اقتصادی کنونی مطمئن باشید فدراسیون والیبال با تمام توانش بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه