رئیس جمهور: عشایر ذخایر ارزشمند کشور هستند

رئیس جمهور کهگیلویه و بویراحمد را استانی برخوردار از ظرفیت‌های خوب در عرصه‌های کشاورزی و گردشگری توصیف و تصریح کرد: این استان ظرفیت‌های خوبی دارد که تلاش خواهیم کرد در راستای توسعه استان از آنها بهره بگیریم تا هم نیازهای مردم کهگیلویه و بویراحمد را تامین کند و هم باعث افزایش امید و اعتماد مردم شود.

رئیس جمهور: عشایر ذخایر ارزشمند کشور هستند
کدخبر : 18415
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه در بدو ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد که در قالب دومین سفر دولت مردمی به این استان انجام می‌شود، در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره اهداف و برنامه‌های این سفر، با بیان این‌که «کهگیلویه و بویراحمد از مردمی سخت‌کوش و مجاهد برخوردار است»، ادامه داد: با تلاش مسئولان و مدیران پرتلاش و با مدیریت استاندار کهیگیلویه و بویراحمد برخی پروژه‌های مصوب در سفر اول دولت مردمی به این استان به ثمر رسیده که گزارش آن در این سفر خدمت مردم ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که «در سفر دوم دولت مردمی به استان مسائل گسترده‌تری نسبت به مسائل ضروری سفر اول مدنظر قرار دارد»، افزود: در آن سفر برخی مسائل ضروری وجود داشت که حالا به ثمر رسیده و در این سفر علاوه بر پیگیری پروژه‌های باقیمانده از مصوبات سفر اول، نیازهای جدیدی که نسبت به بخش‌های مختلف استان احصا شده پیگیری خواهد شد.

وی در ادامه کهگیلویه و بویراحمد را استانی برخوردار از ظرفیت‌های خوب در عرصه‌های کشاورزی و گردشگری توصیف و تصریح کرد: این استان ظرفیت‌های خوبی دارد که تلاش خواهیم کرد در راستای توسعه استان از آنها بهره بگیریم تا هم نیازهای مردم کهگیلویه و بویراحمد را تامین کند و هم باعث افزایش امید و اعتماد مردم شود.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به عشایری بودن استان اظهار داشت:‌ عشایر به فرموده امام راحل ذخایر ارزشمند کشور هستند که باید به عنوان یکی از بخش‌های مولد کشور مورد توجه ویژه قرار گیرند و اقدامات لازم برای خدمت به آنها و زیست عشایری انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در این سفر برخلاف سفر اول که به دلیل شرایط کرونایی امکان حضور در اجتماعات مردمی نبود، در جمع مردم نیز حضور پیدا خواهیم کرد و علاوه بر اطلاع‌رسانی درباره اقدامات انجام شده برای توسعه استان، طرح‌های در دست اجرا و نیز طرح‌های جدیدی که باید برای تامین مطالبات مردم اجرا شود نیز پیگیری خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه