اگه عشقت تو رابطه باهات این رفتارو داره بدون به فکر ازدواج باهاته | روابط عاطفی

بسیاری از جوانان هنوز ازدواج والدین خود را به عنوان یک الگو نگه می‌دارند و رابطه‌ای پایدار و محکم دارند. اما دستور العمل برای ایجاد یک رابطه طولانی مدت قوی چیست؟ ما به مهمترین جنبه های روابط بلندمدت می رسیم.

اگه عشقت تو رابطه باهات این رفتارو داره بدون به فکر ازدواج باهاته | روابط عاطفی
کدخبر : 17412
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وقتی در پنجاهمین سالگرد ازدواج پدربزرگ و مادربزرگتان شرکت می‌کنید و به چهره‌های شاد آنها نگاه می‌کنید و فکر می‌کنید که چگونه آنها به راحتی زندگی را طی کردند، اشتباه بزرگی مرتکب می‌شوید. آنها با سختی ها، وصله های خشن، شک و تردید به خود، دعواها، سازش ها و فداکاری ها به 50 سالگی رسیدند. اما در هر مقطع سختی حاضر بودند مشکل را حل کنند و از کشتی نپرند.

این جوهر زنده ماندن در یک رابطه طولانی مدت است. حقیقت در مورد روابط آسان نیست، اما نحوه برخورد یک زوج با حقیقت این است که چگونه در دراز مدت زنده می مانند. ایجاد یک رابطه سالم و پرورش آن به تلاش زیادی نیاز دارد.

روانشناس کاویتا پانیام می‌گوید: «ارتباط یک زوج با توجه به مراحلی که طی می‌کند، در ازدواج دچار تغییراتی می‌شود و معادلات جدیدی ایجاد می‌شود.»

بنابراین فرد باید به کار روی روابط بلندمدت ادامه دهد تا موفق شود.

همه به شما می گویند که باید روی روابط بلندمدت خود کار کنید، اما چیزهایی وجود دارد که کسی در مورد LTR به شما نمی گوید. هیچ کس حقیقت را در مورد روابط و چیزهایی که در درازمدت واقعاً مهم هستند به شما نمی گوید.

 

اگر می خواهید حقایق بی رحمانه صادقانه در مورد روابط طولانی مدت را بدانید، به جای درستی آمده اید. ما 5 مورد را برای شما فهرست می کنیم.

1. معنای تعهد را درک و جذب کنید

تعهد باید یک تعریف شخصی در این دوران مدرن باشد که زمینه‌های اجتماعی و مذهبی تأثیری ندارند. در گذشته، مذهب و انتظارات اجتماعی از دلایل چسبیدن زوج ها به یکدیگر بود.

روابط پایدار به دلیل ارزش ها و سیستم های اعتقادی مشترک با هم باقی می مانند. حتی معنویت عصر جدید از ماهیت موقت زندگی صحبت می کند و اینکه چگونه تنها تغییر یک امر ثابت است. بنابراین زوج ها باید در مورد تعهد و معنای آن برای هر فرد صحبت کنند.

آیا به این معنی است که شما شرکای انحصاری خواهید بود؟ یا ما با هم هستیم - تا زمانی که مرگ ما را از هم جدا کند؟ مردم باید تعریف کنند، درک کنند و در عمل به معنای تعهد برای آنها باشند. صرف نظر از اینکه همتایان آنها ممکن است درباره این اصطلاح فکر کنند.

2. هرگز درخواست رابطه جنسی را رد نکنید

رها کردن یکی از شرکای جنسی که میل به ارضای جنسی دارد، می تواند منجر به ناامیدی، عصبانیت و افسردگی شود، نه اینکه به احساس تمایل به "تلفن کردن با یک دوست" اشاره کنیم. شما هرگز نمی توانید از نظر عاطفی ازدواج را بررسی کنید. یک رابطه طولانی مدت باید نمایشی دائمی از صمیمیت عاطفی و فیزیکی باشد.

3. در مورد جنسیت، پول و بچه ها توافق کنید

سکس، پول و بچه ها سنگریزه های بزرگی هستند که برای پر کردن کوزه روابط طولانی مدت به آنها نیاز دارید. هنگامی که اینها حل و فصل می شوند جنبه های دیگر زندگی یک کیک پیاده روی است.

برای افرادی که قصد دارند برای همیشه با هم زندگی کنند، برخی از مهم ترین گفتگوهای شما باید توافق و اعتقاد به هنجارهایی باشد که در رابطه با رابطه جنسی رعایت می شود. برخی از سوالاتی که باید به آنها پرداخته شود این است که چه نوع رابطه جنسی، کونیلینگوس، فلاتیو، مقعدی مشکلی ندارد، آیا افکار چند عشقی داریم و آیا S&M خارج از محدوده است؟

مورد بعدی پول است! چگونه پول خود را کار می کنیم، آیا همه چیز متعلق به مشترک است، آیا ما در دارایی ها خرج می کنیم - کدام یک؟ آیا پول من مال شماست؟ یا اینکه مسائل مالی را کاملا حرفه ای نگه می داریم و با هر هزینه ای هلندی می کنیم؟ آیا پس انداز می کنیم و اگر دارد به چه صورت؟ اگر اینها مرتب شده اند، به بخش مهم بعدی روابط بلندمدت یعنی کودکان بپردازید.

آیا داریم؟ چند تا؟ آیا باید قبول کنیم؟ چه کسی از بچه ها مراقبت خواهد کرد؟ آیا آموزش مدرسه دولتی ضروری است؟ در خانه چطور؟ چگونه بر تربیت فرزندانمان حکومت کنیم؟ یک فرآیند فکری مشترک در مورد این موضوعات مسیر را برای ایجاد یک رابطه طولانی مدت محکم، چه در زندگی یا ازدواج، هموار می کند.

4. هرگز دروغ نگویید

اگر شما یک دروغگوی بیمارگونه هستید، می توانید احتمال یک رابطه طولانی مدت را از بین ببرید، زیرا هیچ چیز به عنوان بی صداقتی یک رابطه را خراب نمی کند، چه مالی، چه احساسی و چه فیزیکی.

در این روزگار نما و دیپلماسی، حفظ یک رابطه شفاف دشوار است. اگر قصد دارید یک رابطه طولانی مدت با طرف مقابلتان ایجاد کنید، باید روی توانایی خود برای صادق بودن در مورد همه چیز کار کنید. لازم نیست این یک پدیده جهانی باشد - فقط با شریک زندگی شما.

هنگامی که صداقت شما زیر سوال می رود یا در حال دروغگویی یا تقلب گرفتار می شوید، شکافی که در چینی شکننده پیوند شما ایجاد می شود برای همیشه باقی می ماند. بازپس گیری آن سطح از اعتماد دشوار است. بنابراین، اگر چیزی باید دین شما باشد - باید صداقت باشد.

حقیقت در مورد روابط بلندمدت این است که شما با هم رشد می کنید و برای ایجاد این صمیمیت عاطفی می توانید مدام از یکدیگر سؤال کنید تا بفهمید از یکدیگر چه می خواهید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه