مازیار لرستانی(شهره لرستانی) | شهره لرستانی

تغییر چهره باورنکردنی مازیار لرستانی همه رو شوکه کرد | عکس جنجالی مازیار لرستانی همه رو مات کرد

عکس جدید مازیار لرستانی

تغییر چهره باورنکردنی مازیار لرستانی همه رو شوکه کرد | عکس جنجالی مازیار لرستانی همه رو مات کرد
کدخبر : 17327
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مازیار لرستانی( شهره لرستانی) بازیگر سینمای ایران است که به تازگی با عمل تغییر جنسیت و تغییر اسم از شهره لرستانی به مازیار لرستانی سوژه جدید فضای مجازی شده است. بسیاری از افراد کار مازیار لرستانی ( شهره لرستانی) را حمایت کرده اند. مازیار فلاحی ( شهره لرستانی) در مصاحبه های زیادی گفته است که به دلیل وضعیت مالی خود تا الان برای این عمل صبر کرده است. مازیار لرستانی ( شهره لرستانی) تقریبا در تمام فیلم هایش کمتر از لطافت زنانه استفاده میکرد و اینها همه سندی بر تایید حرف  مازیار لرستانی( شهره لرستانی) است.

مازیار لرستانی

حرف های نگران کننده دکتر شهره لرستانی در اتاق عمل 

مازیار لرستانی (شهره سابق) پس از تغییر جنسیت خود تذکری در خصوص مراعات رفتار خود با بازیگران زن دریافت کرده است.

مازیار لرستانی بازیگر مطرح ایرانی در ویدئویی گفت که به تذکری که کاربران درباره رفتار خود با بازیگران زن دریافت کرده عمل می کند.

او در گوشه ای از این ویدئو گفت که تمام بازیگران خانوم مثل خواهرهای من هستند.

مازیار لرستانی در گوشه ای از ویدئوی خود از علت اینکه تاکنون هورمن تراپی نکرده پرده برداشت.

او گفت دلیل به تاخیر انداختن این موضوع این است که چون مستاجر است و هزینه زندگی اش را از طریق بازیگری در می آورد باعث شده این موضوع به تاخیر بیفتد.

 خوشحالی مازیار لرستانی از اولین خرید مردانه‌اش

 مازیار لرستانی با اولین خرید مردانه‌اش دل خود را شاد کرد.

 گاهی یه چیز کوچیک حال تمام روز ادمو خوب می‌کنه ....

 او با انتشار این ویدئو نوشت:

خریدن این پاپیون لبخند ملیحی روی لب‌هام آورد.. لبخند گنگی که ساعت‌ها دلم رو غنج زد....

مازیار لرستانی(شهره لرستانی)

شهره لرستانی که چندی پیش خبر از تطبیق جنسیت و تغییر نامش به مازیار را در صفحه اینستاگرامیش اعلام نمود، این روزها در صدر اخبار و حاشیه سازی ها قرار دارد و هر روز شایعات زیادی در مورد او شنیده می شود و عکس های زیادی از او و همکارانش در شکل و شمایل جدید منتشر می شود.

بازیگر فیلم خوشنام برای پایان دادن به شایعاتی چون توقیف فیلم هایش، رفتن به خارج از کشور، عکس با همکارانش و... ویدیوئی را به تازگی در صفحه اینستاگرام خود منتشر نمود و همانطور که در این بخش ، نوشت:

یکی درد و یکی درمان پسندد

یکی وصل و یکی هجران پسندد

من از درمان و درد و وصل و هجران

پسندم آنچه را جانان پسندد

صحبت های مازیار لرستانی در مورد حواشی اخیر

مازیار لرستانی که در روزهای اخیر صریحا اعلام نموده بود، به پیج های فیک توجه نکنید و تمامی اخبار را از صفحه خودم دنبال نمایید، در ویدیویی که منتشر نمود، به شایعات اخیر پایان داد و صادقانه با مردم صحبت کرد و گفت:

سلام خیلی ها پرسیدید چرا من یقه بلوزهام رو می بندم، برای اینکه من لاغر شدم همه لباسام بهم گشاد شدند، می بندم که به هر حال یه حالت منطقی داشته باشه.

من می خواستم تشکر کنم از همه عزیزانی که من رو دنبال می کنن و بگم که من برای همیشه در ایران خواهم موند و ایران رو دوست دارم، سرزمینمه و حتی اگه بیرونم هم بکنن، نمیرم، واقعیتش اینه که خیلی مردم رو دوست دارم، براشون احترام قائلم و اگر تا به حال هورمون تراپی هم نکردم به خاطر اینه که اجاره نشینم و مثل همه شما باید کار کنم و خرج زندگیم رو در بیارم و از راه هنری من تلاش می کنم و کار دیگری ندارم، نه به جایی وصلم نه به چیزی وصلم و نه هیچ چیز دیگری.

راجع به اینکه گفتید رعایت کنم بله چشم به روی چشمام رعایت می کنم؛ همه همکارهای من خانم های بازیگر برای من مثل خواهرم هستند، حرمت و حریمشون مشخصه از این به بعد هم روی چشمهام بیشتر رعایت می کنم، عکس ها مال قدیمه.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • Ss
    0

    زنده باشی و پاینده مازیار لرستانی

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه