بهنوش طباطبایی | حواشی بازیگران

بهنوش طباطبایی با عمل زیبایی جدیدش همه رو شوکه کرد | خانم مثل قالی کرمون میمونه هروز قشنگتر میشه

عکس متفاوت بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی با عمل زیبایی جدیدش همه رو شوکه کرد | خانم مثل قالی کرمون میمونه هروز قشنگتر میشه
کدخبر : 17313
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

بهنوش طباطبایی متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ بازیگر ایرانی است.مهمترین حاشیه ای که برای  بهنوش طباطبایی در فضای مجازی به راه افتاد طلاق این بازیگر از مهدی پاکدل بود. بهنوش طباطبایی لیسانس مهندسی کامپیوتر دارد و یک دورهٔ بازیگری در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده است.  بهنوش طباطبایی برای ایفای نقش در فیلم «ماجرای نیمروز  ردخون» نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر (۱۳۹۷) شد. در ادامه به آخرین حاشیه بهنوش طباطبایی در فضای مجازی می پردازیم.

بهنوش طباطبایی

شغل جدید بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبائی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران می باشد. رشته ی دانشگاهی وی مهندسی کامپیوتر بود اما به دلیل علاقه اش به حرفه بازیگری دوره های بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند . این بازیگر فعالیت در عرصه بازیگری را با تئاتر شروع کرد و برای اولین بار سال ۱۳۷۷ با نقش آفرینی در سریال یونس مقابل دوربین رفت و پس از آن با بازی در سریال کوی دامون به کارگردانی عباس رنجبر از قاب تلویزیون دیده شد. یک سال بعد با سریال مسافری از هند در نقش کتی به شهرت رسید. وی در این سریال با وجود اینکه نقش اصلی را نداشت اما توانست نظر مخاطبین را جلب نماید.

بهنوش طباطبایی اولین تجربه سینمایی را در سال ۱۳۸۵ با نقش آفرینی در فیلم ” مصائب دوشیزه ” کسب کرد و در این سریال همبازی همسر سابقش آقای مهدی پاکدل بود. وی در تئاترهای آینه های روبه رو، نام تمام مادران، آدامس خوانی، سینماهای من، فصل شکار بادبادک ها،سیندرلا، داستان یک پلکان، برهان و ابرهای پشت حنجره حضور داشت.

بهنوش طباطبایی فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و با بازی در سریال مسافری از هند شهرتش را به دست آورد . صبور و آرام و کم حرف است ، اوقات فراغت خود را صرف مطالعه می کند ، عاشق سفر است و رنگ مورد علاقه اش آبی است.

بهنوش طباطبایی خواهری به تینوش دارد و دو خواهرزاده دارد که علاقه زیادی به آنها دارد. تصویری از پدر و مادر بهنوش طباطبایی با لباس کردی در صفحه خانم بازیگر به اشتراک گذاشته شده است.

بهنوش طباطبایی در اسفندماه ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران ازدواج کرد اما زندگی مشترکشان پایدار نبود و پس از گذشت ۵ سال تصمیم به جدایی گرفتند.

بهنوش طباطبایی

جدایی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی مانند دیگر زوج های هنری در ابتدا با عنوان شایعه در فضای مجازی پیچید. با پاک شدن عکسای دونفره و مشترکشان در اینستاگرام شک و شبهه های مرذم بیشتر شد و در نهایت پس از حضور بهنوش طباطبایی بدون حلقه ازدواج در رونمایی فیلم سیانور شایعات پررنگ تر شدند و اخبار جداییشان در رسانه ها منتشر شد.

پس از بالا گرفتن تب شایعه جداییشان بهنوش طباطبایی در یکی از معدود دفعاتی که مخاطب پرسشی مستقیم در این باره بود درباره جدایی از مهدی پاکدل گفت: این خبر را نه تایید می کنم و نه تکذیب، به این دلیل که فرهنگ سازی شود و در زندگی خصوصی افراد سرک نکشیم!

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی در فیلم ” مصائب دوشیزه ” با هم همکار بودند و این همکاری موجب آشنایی و تعامل بیشترشان شد. پس از مدتی تصمیم به ازدواج می گیرند و خبر ازدواجشان سر تیتر تمام مجلات شد.

بهنوش طباطبایی دلیل ازدواج با مهدی پاکدل را اینطور بیان کرد: چیزی که مرا جذب کرد بامزه بودن مهدی بود. من در کارم جدی هستم و همیشه وقتی سر کارم در حال تمرکز کردنم. اما مهدی اصلا اینجوری نیست؛ او سر کار همش می گوید، می خندد و دوست دارد به اطرافیانش خوش بگذرد. البته شاید در آینده تغییر کند!

ازدواج دوم بهنوش طباطبایی 

بهنوش طباطبایی در آذرماه ۹۷ در صفحه اینستاگرام خود عکس زیر را منتشر کرد و نوشت : “برای دوست داشتن تو من زن ترینم”

پس از انتشار این پست شایعه ازدواج دومش در فضای مجازی منتشر شد که عاملش خودش بوده است. بهنوش طباطبایی تا به امروز این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه