فروش فوری سایپا | خرید خودرو سایپا | ثبت نام خودرو

فروش فوری سایپا با محصول جدید اطلس به قیمت کارخانه | حراج ویژه سایپا با خودرو جدید و از دم قسط

یکی از جدیدترین محصولات خودروسازی سایپا خودرو اطلس است که طبق گفته این شرکت خودروسازی قرار است که این خودرو در آینده‌ای نزدیک جایگزین تیبا و سایر خودروهای قدیمی‌تر سایپا شود.

فروش فوری سایپا با محصول جدید اطلس به قیمت کارخانه | حراج ویژه سایپا با خودرو جدید و از دم قسط
کدخبر : 17215
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 در طرح فروش فوری سایپا قرعه کشی حذف شده و روند جدیدی اتخاذ شده است.طرح فروش فوری سایپا  نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوری سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود.​در طرح فروش فوری سایپا به نظر می رسد خودرو های وارداتی جدید در این طرح عرضه می شوند. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوری سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

یکی از جدیدترین محصولات خودروسازی سایپا خودرو اطلس است که در دومین مرحله از طرح یکپارچه عرضه شد و طبق گفته این شرکت خودروسازی قرار است این خودرو در آینده‌ای نزدیک جایگزین تیبا و سایر خودروهای قدیمی‌تر سایپا شود.

باتوجه به عکس‌ها و ویژگی‌های منتشر شده از این خودرو، میتوان گفت اطلس یک خودروی هاچ بک نیم شاسی خواهد بود، همچنین از سوی دیگر خودروی اطلس، قرار است یکی از نخستین محصولات سایپا باشد که در تولید آن از موتور بهبود یافته تیبا یا همان موتور M15GSI استفاده می‌شود و احتمال می‌رود خودروی اطلس دارای امکاناتی مانند سانروف، صندلی‌های برقی، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی داشبورد، دو عدد کیسه هوا، دوربین عقب، حسگرهای پارک و …باشد.

سایپا اطلس در همه تیپ ها پیشرانه ۱.۵ لیتر چهار سیلندر هشت سوپاپ را داریم که M15-GSI نام دارد. تفاوت این پیشرانه نسبت به موتور M15 معمولی، اضافه شدن هدرز و زمان بندی متغیر سوپاپ ها است که باعث می شود گشتاور بیشتری در دورهای پایین تر در دسترس باشد.

قیمت تمام شده اطلس چقدر خواهد بود؟

قیمت سایپا اطلس اما طبق روال همیشگی خودروسازان و شورای رقابت هنوز اعلام نشده‌است و مشتریان باید با حدس و گمان نسبت به خرید در این فضای انحصاری اقدام کنند. سایپا اطلس نمونه فیس لیفت شده و بهینه شده سایپا کوییک است. پیش بینی می شود این خودرو قیمتی بالاتر از سایپا کوییک اتوماتیک در کارخانه داشته باشد. در حال حاضر کوییک اتوماتیک پلاس در کارخانه قیمتی برابر با ۳۲۷ میلیون تومان دارد.

به نظر ‌می‌رسد نسخه پایه دستی با قیمتی در حدود ۵ درصد گران‌تر نسبت به کوییک R دنده‌ای با قیمت ۲۵۶ میلیون تومان در کارخانه، در حدود ۲۷۰ میلیون تومان قیمت گذاری شود. نسخه پایه اتوماتیک در حدود ۱۰ درصد گران‌تر از کوییک R پلاس اتوماتیک با قیمت ۳۳۸ در کارخانه و در حدود ۳۷۲ قیمت‌گذاری شود.

فروش فوری سایپا

فربد زاوه، کارشناس بازار خودرو درباره قیمت این خودرو می‌گوید: قاعدتا اگر به صورت کراس اور عرضه شود قیمتی حدود خودرو پژو ۲۰۶ خواهد داشت. مخصوصا با آپشن‌هایی که تاکنون گفته‌اند این خودرو چندان ارزان نخواهد بود. اگر مدل ساده برای آن در نظر بگیرند احتمالا قیمت آن از حدود ۱۷۰ میلیون یا ۱۸۰ میلیون تومان شروع خواهد شد و نمونه‌های فول را ۲۲۰ میلیون یا ۲۳۰ میلیون تومان در نظر خواهند گرفت. اگر اتوماتیک داشته باشد هم احتمالا ۲۶۰ میلیون تا ۲۸۰ میلیون تومان خواهد بود.

وی تصریح می‌کند: اما همه این اعداد به هدف تیراژ بستگی دارد. اگر قصد تکرار موفقیت پراید در تیراژ و دستیابی به ۶۰۰ هزار خودرو تولیدی در سال داشته باشند شاید باید با ۲۰ تا ۳۰ درصد پایین‌تر عرضه شود. هرچند نمونه صندوقدار هم حتما برای چنین تیراژی ضروری است.

زاوه متذکر می‌شود: با قیمت‌های مورد اشاره امکان رسیدن به ۱۲۰ هزار تا۱۵۰ هزار خودرو تولیدی در سال ممکن است البته اگر کیفیت و عمر قطعات به مانند وضعیت قعلی نباشد.

مشخصات فنی اطلس

این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۹۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر را دارد و همانطور که گفته شد قدرت از طریق جعبه دنده اتوماتیک CVT و یا ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو می رسد.

نسخه S از سایپا اطلس در واقع همان کوییک بوده که بروزرسانی شده است. در این خودرو امکاناتی نظیر فرمان هیدرولیک، رینگ ۱۴ اینچی فولادی، ترمز ABS و EBD، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، کیسه هوای راننده سرنشین، سیستم تهویه الکتریکی دستی، سنسور پارک عقب، چراغ های همراهی تا درب منزل، کامپیوتر سفر، چراغ های روشنایی روز، رادیو پخش (AUX، USB و بلوتوث)، سنسور پایش فشار باد تایر ها (TPMS)، سنسور نور و… را داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه