تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

فصل مورد علاقه عشقتو بگو تا چیزایی ازش بگم که تا حالا نمیدونستی | تست شخصیت شناسی

یک فصل را انتخاب کنید تا ویژگی های شخصیتی محبوب شما نشان داده شود.

فصل مورد علاقه عشقتو بگو تا چیزایی ازش بگم که تا حالا نمیدونستی | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 17168
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

آزمون شخصیت: فصلی که انتخاب می کنید ویژگی های شخصیتی محبوب شما را نشان می دهد

آزمون شخصیت: هر فردی در جهان شخصیت متمایزی دارد که نتیجه طبیعت، تربیت یا هر دوی آن است. هیچ کس واقعا نمی داند چرا ما به شکلی که هستیم فکر و رفتار می کنیم. چرا برخی از افراد سیب را بیشتر از پرتقال دوست دارند یا به رنگ سیاه نسبت به قرمز علاقه مند هستند، یک راز هنوز باید حل شود.

با این حال، یک چیز قطع است. انتخاب های شما می تواند درباره شخصیت شما بسیاری از چیزها بگوید. در پایان، شخصیت چیزی جز الگوی گسترده ترین انتخاب ها و عادات زندگی شما نیست. امروز، ما یک آزمون شخصیت جذاب و سرگرم کننده به این شما ارائه می دهیم.

در جهان چهار فصل عمده وجود دارد: تابستان، زمستان، بهار و پاییز. تصویر زیر را مشاهده کنید و یک فصل را انتخاب کنید. بیش از حد فکر نکنید، به ذهن ناخودآگاه خود اجازه دهید فکر کند.

آرام باشید و در محیط آرامسازی آزمون را امتحان کنید. شما شگفت زده خواهید شد که فصلی که انتخاب می کنید ویژگی های شخصیتی محبوب شما را نشان می دهد. بنابراین، بدون اطلاعات بیشتر، بیایید به این آزمون بپردازیم.

نور و دما تأثیر مستقیمی بر روی خلق و خوی شما دارند که در نتیجه شخصیت شما را شکل می‌دهند. تغییرات فصلی بر ریتم سیرکادین شما و ذهن تأثیر می‌گذارند. دلایل علمی پشت این موضوع وجود دارد که چرا برخی افراد زمستان را ترجیح می‌دهند در حالی که دیگران تابستان را دوست دارند. فصل موردعلاقه شما ممکن است بر رفتارهای شما تأثیر مثبت یا منفی داشته باشد. در طول زمان، این بخشی از شخصیت شما می‌شود.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این صفحه  را ببینید.

.

.

فصل اول: تابستان

اگر تابستان فصل موردعلاقه شماست، به عنوان شخصی کاوشگر به شمار می‌روید. ویژگی‌های شخصیتی خود را به صورت برون‌گرا دارید و از وقت خود در فضای باز لذت می‌برید. گرما و انرژیی که تابستان به همراه دارد را دوست دارید و سبک زندگی پویا دارید. شما فردی خوش‌رو، قدرتمند و بسیار اجتماعی هستید. به سرعت با هر شخصی که ملاقات می‌کنید، دوست می‌شوید. شخصیت پرجنب و جوش شما به سایرین نیز منتقل می‌شود، اما در برخی موارد می‌توانید خودسر و آتش‌زا باشید. حتماً ویژگی‌های شخصیتی پرجرأت خود را نیز چک کنید.

فصل دوم: زمستان

اگر شما فصل زمستان را ترجیح می‌دهید و گرما را تحمل نمی‌کنید، احتمالاً یک بیرون‌گرا کلاسیک هستید. شما تمایل دارید در داخل ماندن و با خوش‌خوابی در لحاف خود، به جای پوشیدن لباس گرم، به فضای باز بروید. شما دوست دارید روی مبل با یک نوشیدنی گرم و یا آتشی که نزدیک شما می‌سوزد، کتاب بخوانید یا فیلم ببینید. شما به حالت افسردگی تمایل دارید، اما ذهن قوی دارید که می‌توانید با آن آن را پشت سر بگذارید.

فصل سوم: بهار

بهار به عنوان یکی از زیباترین فصول شناخته می‌شود و زمانی است که بیشتر گل‌ها شکوفا می‌شوند. اگر بهار را انتخاب کرده‌اید، شما یک فرد خلاق هستید. شما نمی‌توانید با بی‌حرکتی کنار بیایید و تجربیات جدید را بطور پیوسته دوست دارید. شما خلاق، پرانرژی و آسان‌رو هستید. شما همچنین صبور و بخشنده هستید. شما از یادگیری خوشتان می‌آید و برای بدست آوردن دانش، دائماً به دنبال جستجو هستید. شما یک خواننده پرشور و ایده‌پردازی هستید. شما دوست دارید روی دیگران تأثیر بگذارید و در عین حال یک رهبر خوب هستید. حتماً ویژگی‌های شخصیتی پرجرأت خود را بر اساس نوشیدنی موردعلاقه خود بررسی کنید.

فصل چهارم: پاییز

پاییز به زمانی از سال گفته می‌شود که تابستان به اتمام می‌رسد و زمستان نزدیک شده است. همچنین این زمانی است که درختان برگهای خود را از دست می‌دهند، منظره را با رنگ‌های نارنجی و زرد آغاز می‌کنند. اگر شما پاییز را دوست دارید، شخصیت جسوری دارید. شما از ریسک پذیری و زندگی بی‌همتای خود لذت می‌برید. شما آزادروح هستید و به تغییرات علاقه دارید. شما دوست دارید در حرکت باشید و همیشه قصد دارید پیش‌بینی‌هایی داشته باشید. آرامش و ثابت نشستن، کار شما نیست. همچنین شما دوست دارید با دیگران برخورد کنید، به خانواده خود اهمیت می‌دهید و اجتماعی هستید. شما دوست دارید با دیگران تعامل داشته باشید و در فضای باز قدرت گرفتن را دارید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه