تست شخصیت | روانشناسی شخصیت | شخصیت شناسی

بگو اول چی دیدی تا بهت بگم چقدر آدم دورویی هستی | تست شخصیت شناسی

آنچه اولین چیزی است که می‌بینید نشان می‌دهد که چگونه با دورویی برخورد می‌کنید.

بگو اول چی دیدی تا بهت بگم چقدر آدم دورویی هستی | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 17166
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

دورویی ممکن است سخت باشد و باعث تلخی و ابهام شود. انجام این آزمون برای دیدن واکنش اولیه خود در برابر دورویی ، به شما کمک می‌کند تا بیشتر درک کنید که چطور می‌توانید بهتر با آن برخورد کنید. این فرصت عالی است تا درکی در مورد نحوه پاسخگویی خود در مواقع دشوار بدست آورید و یاد بگیرید که چگونه مدیریت بهتری را انجام دهید.

آیا به دنبال آگاهی از نحوه برخورد شما با دورویی هستید؟ با انجام این آزمون شخصیتی می‌توانید به این مسئله پاسخ دهید! اصل این آزمون بر این عقیده است که چیزی که در اولین نگاه از تصویر مشاهده می‌شود، نشان دهنده نحوه برخورد با دورویی است.

اهمیت دارد که توجه داشته باشید که این آزمون علم دقیقی نیست، بلکه یک ابزار جذاب است که به شما کمک می‌کند تا بیشتر درک شخصیت خود را بدست آورید.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این  صفحه  را ببینید.

.

.

.

تصویر یک زن

اگر در اولین نگاه به تصویر یک زن را مشاهده کردید، احتمالاً دارای توانایی دوری از دنیای ریاکاری هستید. آن‌ها اغلب تحلیلی و با تفکر هستند و به صورت منطقی فکر می‌کنند.

احتمالاً از لحاظ هیجانی هوشمندتر، آگاهی بیشتری در مورد احساسات دیگران دارند و درک بهتری دارند. آن‌ها ممکن است به نظر خیلی سرد و بی‌احساس بیایند، اما در پشت این نگاه باصفا قلبی باز دارند.

افرادی که در اولین نگاه یک زن را مشاهده کرده‌اند، توانایی حفظ وفاداری به باورهایشان را رغم فشارهای بیرونی دارند. آن‌ها احساسات قوی در مورد درست و نادرست دارند و به منظور رضایت دادن به دیگران، باورهای خود را قربانی نمی‌کنند.

تصویر یک مرد

افرادی که در اولین نگاه یک مرد را مشاهده کرده‌اند، ممکن است در روش برخورد با ریاکاری، مواجهه‌ای ترجیح دهند. این افراد اغلب دارای اندیشه‌های قوی هستند و از بیان آن‌ها هیچگاه عقب نمی‌‌‌مانند.

آن‌ها حاضرند به پای باورهای خود بایستند و از چالش قدرت‌های فعلی نترس می‌باشند. آن‌ها به طور عمومی خودمطمئن، قاطع و با ذهنیت مستقل هستند.

افرادی که در اولین نگاه یک مرد را مشاهده کرده‌اند، کمتر از آن‌هایی که در اولین نگاه یک زن را دیده‌اند احساس فشار از تأثیرات بیرونی می‌کنند. آن‌ها همچنین کمتر به منظور پذیرش اجتماعی، باورهای خود را قربانی می‌کنند.

تصویر درختان

افرادی که در اولین نگاه به درختان توجه کرده‌اند، به طبیعت و تعادل و هماهنگی ارج می‌نهند. آن‌ها برای رشد شخصی، صلح در زندگی خود را جستجو می‌کنند.

آن‌ها سادگی را بیشتر از پیچیدگی ارج می‌نهند؛ آن‌ها لحظات آرامش ذهنی را بیشتر از فعالیت‌های بی‌سر و صدا ترجیح می‌دهند. افرادی که در اولین نگاه به درختان توجه کرده‌اند، قابلیت به زمین خوردن در مواقعی که با آشوب و یا تقلب مواجه هستند را دارند.

آن‌ها تمایل دارند که قبل از تصمیم‌ گیری، به تصویر کلی توجه کنند؛ بر روی اهداف بلند مدت تمرکز می‌کنند و نه اهداف کوتاه مدت. آن‌ها به دقت و با تلاش برای آزادی از هرگونه تعصب، رفتار می‌کنند.

سطل ها

افرادی که در اولین نگاه به سطل‌ها توجه کرده‌اند، عموماً فکر کنندگان منطقی با چشم به جزئیات هستند. آن‌ها اغلب حل کنندگان مسائل عملی هستند که به سرعت راه حل‌هایی برای مسایل پیچیده پیدا می‌کنند؛ آن‌ها تصمیم‌گیری‌های دشوار یا شرایط پیچیده را به راحتی ترسیم نمی‌کنند.

افرادی که در اولین نگاه به سطل‌ها توجه کرده‌اند، به کار کردن سخت ارج می‌نهند؛ آن‌ها به خود افتخار می‌کنند که با عزم و تلاش خود، به دستاوردهایی دست یافته‌اند.

این افراد به طور معمول منظم، کارآمد و دقیق هستند؛ آن‌ها دوست دارند که سازمان‌دهی و نظم در زندگی خود داشته باشند. آن‌ها با دقت و صحت به ریاکاری برخورد می‌کنند.

با وجود اینکه بررسی نحوه برخورد با ریاکاری، تفریحی و جذاب است، این آزمون کاملاً به منظور سرگرمی بوده و هیچ ارزش علمی ندارد. به یاد داشته باشید که منبع علمی این آزمون در دسترس نیست و فقط برای سرگرمی به کار می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • سیما
    0

    یک تصویر در آسمان پیرمرد

  • بانو احمدی
    0

    تصاویر یک مرد

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه