شاهرخ استخری | حواشی بازیگران

عکس های جدید دختران شاهرخ استخری همه رو مات کرد

عکس جدید دختران شاهرخ استخری

عکس های جدید دختران شاهرخ استخری همه رو مات کرد
کدخبر : 17126
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

شاهرخ استخری بازیگر جوان 37 ساله که متولد 1359/07/14 و زاده تهران می باشد. شاهرخ استخری فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع می باشد که در 29 سالگی با سریال «دلنوازان» به اوج شهرت رسید و حالا شعبات جواهر فروشی خود را اداره می کند.شاهرخ استخریدر دبیرستان رشته ریاضی را می خوانده و در دانشگاه فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع است.یکی از مهمترین حاشیه های اخیر برای شاهرخ استخری انتشار عکس های جشن هالووین این بازیگر بود . در ادامه به آخرین حاشیه از زندگی شاهرخ استخری می پردازیم.

شاهرخ استخری بازیگر جوان 37 ساله که متولد 1359/07/14 و زاده تهران می باشد. با آنکه در تهران به دنیا آمده است اما اصالتاً شیرازی هستند و دو خواهر کوچکتر از خودش دارد که یکی از خواهرانش که یکسال کوچکتر از خودش است با فوق لیسانس تغذیه برای ادامه تحصیل به خارخ از کشور رفته و خواهر کوچکتر که فرزند آخر خانواده می باشد هم به هنر علاقه مند است. شاهرخ استخری اولین فرزند و تک پسر خانواده است و برادری ندارد. در واقع در یک خانواده پنج نفره به دنیا آمد.

شاهرخ استخری در دبیرستان رشته ریاضی را می خوانده و در دانشگاه فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع است. وی از بچگی از اینکه جلوی دوربین حضور پیدا کند خجالت می کشید ولی با این حال برای فوق لیسانس رشته هنر را انتخاب کرد اما در کنکور رتبه 400 را آورد و به دلیل آنکه درس نخوانده بود نتوانست ادامه دهد. وی بعد از بازی در سریال دلنوازان و فاصله ها به مدت 5 سال از تلویزیون دور ماند و وارد عرصه سینما شد تا دوباره به تلویزیون بازگشت.

شاهرخ استخری به دلیل آنکه پدرش 8 سال در منطقه جنگی خارک مشغول به کار بوده است و تک پسر خانواده نیز می باشد از خدمت سربازی معاف شده است.

پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه بصورت اتفاقی با نمایش «اسب ها» به کارگردانی محمد رحمانیان در سال 1381 اولین تجربه هنری خود را بدست آورد.

سپس دوره های بازیگری را در آموزشگاه کارنامه زیر نظر مهتاب نصیرپور، پیام دهکری و هدایت هاشمی در کنار ساره بیات گذارند.

اولین تجربه بازیگری وی ایفای نقش در تله فیلم «تلخون»،ساخته علیرضا امینی بود و اینگونه پا به دنیای بازیگری نهاد اما بابت این تله فیلم هیچ گونه دستمزدی دریافت نکرد. بعد از آن در فیلم «پریدخت» ایفای نقش کرد اما در این فیلم هم هیچ دستمزدی دریافت ننمود. زمانی که سریال دلنوازان ساخته حسین سهیلی زاده، به او پیشنهاد شد فرصتی فوق العادئه برای شاهرخ بود زیرا این فیلم با محتوای جذاب و بازی زیبای شاهرخ در نقش بهراد توانست باعث به شهرت رسیدن شاهرخ استخری شود. بعد از آن فاصله ها جایگاهش را محکم تر کرد. این سریال در سال 88 از شبکه 3 سیما به نمایش گذاشته شد.

اما با تمام این احوال خود شاهرخ ورودش به دنیای بازیگری را مدیون علیرضا امینی است.

شاهرخ استخری متأهل است و با سپیده بزمی پور ازدواج کرده است. حاصل این ازدواج یک دختر بنام پناه است. هیچ عکسی از همسر شاهرخ استخری منتشر نشده است و دلیلش هم این بود که شاهرخ دوست ندارد کسی همسرش را بشناسد و آنها را با هم مقایسه کند که به هم می آیند یا نه. دوست ندارد که کسی در مورد همسرش نظر دهد.

شاهرخ استخری

تفریح لاکچری شاهرخ استخری و همسرش

شاهرخ استخری

تم ولنتاینی شاهرخ استخری و همسرش

عکسی از شاهرخ استخری و همسرش در فضای مجازی منتشر شده است که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

شاهرخ استخری

حرف های شاهرخ استخری پشت سر همسرش!‌

پست عاشقانه شاهرخ استخری 

شاهرخ استخری اخیرا فیلمی در فضای مجازی منتشر کرد که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

شاهرخ استخری در تازه ترین یادداشت اینستاگرامی اش نوشت:

تو تا همیشه آتیش بسوزون، منم تا روزی که هستم برات خاموش میکنم.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه